Itunes loopt vast op mac book air

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

eilleen333

Itunes loopt vast op mac book air

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-15 14:55

Ik heb net van mijn oude laptop alle muziek overgezet naar mijn Mac. Dat heb ik geimporteerd naar Itunes, zodat ik die bieb straks kan synchroniseren met mijn Iphone. Maar nu gaan er een paar dingen mis.

Ten eerste loopt Itunes steeds vast. Ik start het programma op, en dan komt dat strandballetje in beeld en die blijft daar lekker draaien. Ik kan het programma wel geforceerd stoppen, maar als ik het opstart gebeurd het direct weer.

Voordat ik de muziek naar Itunes zette heb ik een reservekopie van mijn Iphone gemaakt op mijn mac. En daarna de optie 'muziek handmatig beheren' aangezet. Dan moet hij synchroniseren, en haalt hij alle muziek van de Iphone. Dat stond ook keurig in Itunes, geen muziek meer op de Iphone, wel de apps en foto's enzo. Prachtig!

Maar als ik nu op mijn Iphone zelf kijk, staat de muziek daar gewoon nog ;) . Aan Itunes leggen om daar te kijken is geen optie, omdat die dus de hele tijd vastloopt.

Wat kan ik doen? Mac en Itunes zijn 100% up to date, dus aan een update kan het niet liggen...

eilleen333

Re: Itunes loopt vast op mac book air

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-15 15:50

Ik had dit topic eerder moeten plaatsen. Hij doet het ineens weer :p

BartVB
Eigenaar

Re: Itunes loopt vast op mac book air

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 16:21

Super gedaan dus :)
De magische krachten van Bokt.nl :j