Mijn zoontje van 5 heeft er onlangs één gekregen van mijn tante. Zij deed er niets meer mee, dus mocht David hem hebben.
David heeft echt ontzettend veel plezier aan het apparaatje. Zo vindt hij het leuk om er op te tekenen of foto's maken.
Maar echt uitgebreid met spellen is hij niet. Mijn tante had er alleen Brain Training bij, maar dat is nog niet echt wat voor David
Dus mamma (ik dus) kreeg een idee. Ik ben nogal een computernerd en heb besloten eens lekker met die DSi voor David (En stiekem voor mijzelf) aan de gang te gaan.
Vandaag heb ik het voor elkaar gekregen om DOSBOX en oude NES Nintendo 8 bit games erop te krijgen. Echt good old times komen weer boven! Super leuk. En David is er ook blij mee.
Oh, om dit te snappen moet je rond de 30 zijn ben ik bang. Dos en NES zijn van de jaren 80.
Maar ik ben best trots op mijzelf, heb er een heus mini multimedia apparaat van gemaakt!
Naast de oude games kan David nu ook video's, mp3's, ACC's, MWA's, Mod's, Ogg, etc etc bestanden openen.
Ik denk dat David en ik nog wel eens onenigheid kunnen krijgen over wie nu met de Dsi mag spelen
Mijn video over Davids nintendo:
Dus als er binnenkort spellen New 3DS only worden zullen die er sowieso goed uit zien en goed afspelen!
Maar goed ik heb het nu alweer 3 maanden voor het laatst zelf bekeken. En toen was er eigenlijk nog niet echt wat. Zou wel fijn zijn als er toch nog eens zo'n kaartje komt. :p