En dan overdrijf ik niet.
Mijn buren.. Tja. We hebben al langer onze twijfels maar dit slaat echt alles. Ze wonen hier nu anderhalf jaar. Vorig jaar oud en nieuw hebben ze onze coniferen in de fik gezet. Er staat een auto in de achtertuin. Snachts maken ze *** veel herrie.
Niet zo heel veel last van ze gehad dit jaar. Behalve herrie.
Ze kijken alleen continue bij ons door de ramen naar binnen, hun hond zit steeds buiten en blaft de hele boek bij elkaar, ze hebben de tegels in de tuin zo hoog gelegd dat ze over onze 2 meter hoge muur heen kunnen kijken.
Maar nu?
****ering. Mijn ma de hele dag bezig geweest met de tuin schoonmaken etc. Alles klaar gemaakt buiten. Waarom? Slaginsfeestje van mijn broer en mij. Wat doen ze? Half uurtje geleden hebben ze een fikkie gestoken in hun tuin. Geen ramp zou je zeggen? De rook komt onze tuin in. Ik heb nu 12 vogels met rond de 10 jonge vogels zitten. Jonge vogels, onder de twee weken oud. Ze vergassen ze gewoon
kwam zelfs allemaal brandend as over de muur, op een broedkast van 2m hoog..Gewoon naar toe lopen zou je denken? Zijn 3 hersenloze jongens evenals hun moeder. Snappen ze dus geen drol van dat ze dit niet zomaar moeten doen.
En nu? Mijn avond verpest, ouders pissed. Met wat pech morgen een dood jong of twee. Gaat een van de (vanmiddag kerngezonde!) ouders dood binnen een dag, ga ik schieten..
Moest het gewoon even kwijt, ben zo pissed

Ik heb zelf ook vogels en ben ook geen fan van bbq'en en vuurkorven aansteken, maar je kunt het niemand verbieden. Als ze dit bewust doen om jou te pesten, vind ik het wat anders.
daar kan je gewoon een algemeen nummer of de wijkagent voor bellen
0900 8844 geloof ik?