Badpak?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Blijgeestig

Badpak?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-15 13:17

Hee,

De titel zegt het al.
Ik ben 14 jaar 1.62 m en 55 k.
Ik ben zeker niet te zwaar maar ben ook de dunste niet.
Ik heb alleen maar bikini's, Maar wou misschien wel een badpak.
Zoals deze:1. http://www.hm.com/nl/product/84812?article=84812-B
2. http://www.wehkamp.nl/damesmode/badmode ... 9i&IsSeg=0
3. http://www.hm.com/nl/product/96009?article=96009-A
4. http://www.hm.com/nl/product/85014?article=85014-A

Of zou ik wel een bikini nemen?
Ik voel mij al ongemakkelijk in korte broekjes met een strak hempje want dan ben ik bang dat ik een 'buikje' heb.
Wat hebben jullie aan? En is een badpak echt heel on sexy?

Blijgeestig

Re: Badpak?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-15 13:19

Alvast bedankt.

nuscaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-15 13:20

Een badpak is niet perse onsexy. Belangrijkste is dat dragen waar jij je prettig in voelt.

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-15 13:20

Je moet lekker dragen waar jij je goed in voelt.
Is een monokini misschien niet iets voor je?
Edit; net zoiets. Als je 1e badpak dus.
Laatst bijgewerkt door _Ekenna op 13-06-15 13:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Franciee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-15 13:21

Je moet doen waar jij je comfortabel bij voelt :)

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-15 13:22

Als jij graag een badpak wil, dan lekker een badpak dragen. Er zijn hartstikke leuke!

Je kan eventueel ook nog voor een tankini kijken, die draag ik altijd en dat vind ik fijner, aangezien je dan een los broekje hebt.

Deze zomer zijn de hogere bikini broekjes die je buikje verbergen ook weer in, mss is dat wat voor je? :)

Lady24

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-15 13:22

Als je toch graag een badpak wilt, dan zou ik die van wehkamp nemen! Die vind ik de leukste, de rest vind ik inderdaad wel wat on-sexy :)

Bonnyyyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-15 13:25

Wat jij wilt. Ik vind de 1e en 2e badpak leuk!,

Blijgeestig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-15 13:26

_Ekenna schreef:
Je moet lekker dragen waar jij je goed in voelt.
Is een monokini misschien niet iets voor je?
Edit; net zoiets. Als je 1e badpak dus.

Bedankt dat is misschien ook wel leuk!

Blijgeestig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-15 13:29

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-15 13:29

met een klein buikje (die je niet kunt intrekken), kun je beter een goede monokini of zelfs een bikini nemen.. een klein vetje op de buik is niets mis mee.. maar in een zwempak zie je het sneller dan bloot..

en verder dan dat, je gewicht vs lengte is weinig mis mee.. niet te veel naar modellen kijken en gewoon lekker aantrekken waar je zin in hebt ;)..

ok, een strakke legging waar de rollen overheen puilen met een topje die net zo goed voor bh kan doorgaan en een navelpiercing die op je knieën hangt zou ik je niet aanraden, maar verder.. och, zolang je gezond bent en je kleding lekker zit, who cares.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-15 13:31

Ik heb een beetje hetzelfde als jij, al draag ik over het algemeen wel een bikini! Wel vind ik de eerste twee badpakken die je hebt gepost wel echt súper leuk! :D Dus misschien bestel ik wel en een bikini en een badpak. :P

Inderdaad aantrekken waar je je goed in voelt. En dan straal je dat vanzelf uit, dan maakt het niet uit of je nou een badpak of bikini aan hebt. :D

elenaMM77 schreef:
met een klein buikje (die je niet kunt intrekken), kun je beter een goede monokini of zelfs een bikini nemen.. een klein vetje op de buik is niets mis mee.. maar in een zwempak zie je het sneller dan bloot..

Dat hangt af van de bikini die je draagt... Met een print zal dat reuze meevallen. :j
Ik zou hem gewoon gaan passen. :)

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-15 13:35

bij een monokini, zou ik overigens gaan met degene die uit drie vlakken bestaan,
of die diagonaal verbinden.. die vertikaal over de buik gaan, geven juist weer aandacht aan je buikje..

deze vind ik overigens heel erg leuk :D
http://www.theonepieceswimsuits.com/sli ... nokini.jpg
net even wat hoger op de heup, zodat het een beetje corrigeert, en de schuine band leid de aandacht wat af van kleine kussentjes eronder

en deze, maar ik weet niet in hoeverre die echt age appropriate is.. volgens mij kan het wel
http://cdn.shopify.com/s/files/1/0193/6 ... 1400370606
Laatst bijgewerkt door elenaMM77 op 13-06-15 13:37, in het totaal 2 keer bewerkt

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-15 13:36

Gewoon aantrekken wat je leuk vind toch? Ik vind die 2e die je hebt geplaatst echt heel mooi. Anders pas je hem gewoon even in de winkel en dan kijk je of je je er prettig in voelt? Ik vind zelf dat badpakken net zo sexy zijn als bikini's. Als voordeel heb je dat ze minder snel afzakken of raar gaan zitten. Als nadeel heb je dan wel weer dat je buik niet bruin wordt :).

Blijgeestig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-15 13:40

Haha ja je word niet heel bruin van een badpak ofso.
Maar zoals ik ze altijd noem heb ik ook zo'n 'tweeling navel' dan zit ie niet in je buik maar hij komt boven je buik uit.

ArankaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-15 13:49

Ik heb een paar jaar terug ook een badpak gekocht en ben er erg blij mee! Ik ben ook niet dik, maar ook niet dun en mijn buik is mooi strak in het badpak. En over sexy, mijn vriend heeft het liefst dat ik mijn badpak aantrek als we gaan zwemmen. Hij vind het ook erg mooi.

Susannah92

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-15 13:53

Ik heb zelf dit badpak:
Afbeelding

Door de transparante zijkanten toch best sexy ;) (Nu heb ik deze aangeschaft voor aquarobics)
Als ik op vakantie ben of iets dergelijks en ik wil gewoon lekker zonnen enzo trek ik gewoon een bikini aan. Ik heb zelf een maatje meer, maar schijt aan wat andere mensen denken.

xhanneadje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-15 13:54

Het nadeel aan een badpak is wel dat je minder mooi bruin bent als je hem uit doet, daarom zou ik voor een bikini gaan.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-15 13:57

xhanneadje schreef:
Het nadeel aan een badpak is wel dat je minder mooi bruin bent als je hem uit doet, daarom zou ik voor een bikini gaan.

afstropen als je wilt gaan zonnen (dus bandjes van je schouder af doen en onder je borstdeel wrotten, zodat je even strapless bent en het probleem is opgelost).. echt bakken is sowieso al niet gezond, dus dat je buik niet mee bakt vind ik niet zo erg.. daarnaast kun je ook kiezen om gewoon je hele badpak op te stropen tot een broekje en even een opgerold handoekje over je boezem te leggen als je niet topless/nude wilt zonnen.. als het om egaal bruin worden gaat, kun je gewoon beter een nudistenterrein opzoeken natuurlijk, want ook met een bikini wordt je niet egaal bruin.

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-15 14:00

elenaMM77 schreef:
bij een monokini, zou ik overigens gaan met degene die uit drie vlakken bestaan,
of die diagonaal verbinden.. die vertikaal over de buik gaan, geven juist weer aandacht aan je buikje..

deze vind ik overigens heel erg leuk :D
http://www.theonepieceswimsuits.com/sli ... nokini.jpg
net even wat hoger op de heup, zodat het een beetje corrigeert, en de schuine band leid de aandacht wat af van kleine kussentjes eronder

en deze, maar ik weet niet in hoeverre die echt age appropriate is.. volgens mij kan het wel
http://cdn.shopify.com/s/files/1/0193/6 ... 1400370606

Volgens mij komt juist ieder klein vetje door die gaten heen. Heel onflateus lijkt me .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-15 14:03

elenaMM77 schreef:
xhanneadje schreef:

afstropen als je wilt gaan zonnen (dus bandjes van je schouder af doen en onder je borstdeel wrotten, zodat je even strapless bent en het probleem is opgelost).. echt bakken is sowieso al niet gezond, dus dat je buik niet mee bakt vind ik niet zo erg.. daarnaast kun je ook kiezen om gewoon je hele badpak op te stropen tot een broekje en even een opgerold handoekje over je boezem te leggen als je niet topless/nude wilt zonnen.. als het om egaal bruin worden gaat, kun je gewoon beter een nudistenterrein opzoeken natuurlijk, want ook met een bikini wordt je niet egaal bruin.

Enne daarnaast, waarom zou je perse bruin willen worden op je buik? Als TS zich er een beetje voor schaamt, dan zal ze ook echt niet zomaar haar bruine buik gaan showen. :+ Sowieso laat ik nou niet echt vaak mijn buik zien..... :') Als je armen/benen/gezicht maar bruin worden. :P

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-15 14:04

Aandoen waar jij je prettig in voelt. Als je uitstraalt dat je prettig in je vel zit dan kijken mensen niet naar je figuur maar naar je gezicht. Ga maar eens met een vrolijk gezicht de stad in of met een chagi gezicht, dan merk je het verschil wel.

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-15 14:07

xhanneadje schreef:

Het voordeel aan een badpak is dat je meer bedekt bent dus minder UV schade :)*
Sorry, maar dit vind ik echt geen argument om een bikini te dragen. 1) Hoeveel mensen zien je blote buik? 2) Waarom zou een ongezond zongebruinde huid beter zijn dan een bleek tintje?

Een badpak hoeft niet onsexy te zijn hoor. Je hebt tegenwoordig heel leuke modellen. Een printje leidt de aandacht altijd een beetje af, ik zou dus daarvoor kiezen en niet voor een effen kleurtje :)

Blijgeestig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-15 14:12

Dankje voor de leuke reacties!