Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
..
Dus misschien bestel ik wel en een bikini en een badpak. 

elenaMM77 schreef:met een klein buikje (die je niet kunt intrekken), kun je beter een goede monokini of zelfs een bikini nemen.. een klein vetje op de buik is niets mis mee.. maar in een zwempak zie je het sneller dan bloot..

. xhanneadje schreef:Het nadeel aan een badpak is wel dat je minder mooi bruin bent als je hem uit doet, daarom zou ik voor een bikini gaan.
elenaMM77 schreef:bij een monokini, zou ik overigens gaan met degene die uit drie vlakken bestaan,
of die diagonaal verbinden.. die vertikaal over de buik gaan, geven juist weer aandacht aan je buikje..
deze vind ik overigens heel erg leuk
http://www.theonepieceswimsuits.com/sli ... nokini.jpg
net even wat hoger op de heup, zodat het een beetje corrigeert, en de schuine band leid de aandacht wat af van kleine kussentjes eronder
en deze, maar ik weet niet in hoeverre die echt age appropriate is.. volgens mij kan het wel
http://cdn.shopify.com/s/files/1/0193/6 ... 1400370606
elenaMM77 schreef:xhanneadje schreef:Het nadeel aan een badpak is wel dat je minder mooi bruin bent als je hem uit doet, daarom zou ik voor een bikini gaan.
afstropen als je wilt gaan zonnen (dus bandjes van je schouder af doen en onder je borstdeel wrotten, zodat je even strapless bent en het probleem is opgelost).. echt bakken is sowieso al niet gezond, dus dat je buik niet mee bakt vind ik niet zo erg.. daarnaast kun je ook kiezen om gewoon je hele badpak op te stropen tot een broekje en even een opgerold handoekje over je boezem te leggen als je niet topless/nude wilt zonnen.. als het om egaal bruin worden gaat, kun je gewoon beter een nudistenterrein opzoeken natuurlijk, want ook met een bikini wordt je niet egaal bruin.
Sowieso laat ik nou niet echt vaak mijn buik zien.....
Als je armen/benen/gezicht maar bruin worden.
xhanneadje schreef:Het nadeel aan een badpak is wel dat je minder mooi bruin bent als je hem uit doet, daarom zou ik voor een bikini gaan.