aangenomen!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Blixem

aangenomen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-15 17:44

hoi,

ik ben even heel blij want ik ben aangenomen bij niveau vwo + *\%/* *\%/* *\%/*

welke bokker zijn nog meer aangenomen
of doen al vwo + ?

deel je ervaringen graag

even voor de duidelijkheid vwo +is vwo alleen dan met projecten enzo

enamorada

Re: aangenomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 18:07

Ik zit nu in vwo3. Eerste jaar is een eitje, tweede jaar gaat en derde is een hel... Ik wens je succes ;)

Anoniem

Re: aangenomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 18:11

Succes! :D

Hoe je de jaren ervaart verschilt natuurlijk per persoon... Ik vond de eerste voornamelijk lastig door de omschakeling van basisschool naar middelbaar. Stof an sich was niet zo moeilijk, maar vooral het leren leren, plannen etc. wel. :j Verder vind ik de derde niet moeilijker, soms zelfs chiller, dan de tweede. :+ Maar dat kan natuurlijk ook per school verschillen hoe goed ze je voorbereiden :P

Heel veel plezier! :D

Nog een tip: zorg dat je aan het begin v.h. jaar een beetje goede cijfers haalt zodat je stevig staat. Als je op het begin begint met lanterfanten en niets doet moet je aan het einde v.h. jaar héél hard werken! Terwijl als je aan het begint goede cijfers haalt je het jezelf kunt permitteren aan het eind v.h. jaar minder te doen. :+

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 18:25

Deetjeeuh schreef:
Succes! :D

Hoe je de jaren ervaart verschilt natuurlijk per persoon... Ik vond de eerste voornamelijk lastig door de omschakeling van basisschool naar middelbaar. Stof an sich was niet zo moeilijk, maar vooral het leren leren, plannen etc. wel. :j Verder vind ik de derde niet moeilijker, soms zelfs chiller, dan de tweede. :+ Maar dat kan natuurlijk ook per school verschillen hoe goed ze je voorbereiden :P

Heel veel plezier! :D

Nog een tip: zorg dat je aan het begin v.h. jaar een beetje goede cijfers haalt zodat je stevig staat. Als je op het begin begint met lanterfanten en niets doet moet je aan het einde v.h. jaar héél hard werken! Terwijl als je aan het begint goede cijfers haalt je het jezelf kunt permitteren aan het eind v.h. jaar minder te doen. :+

Dit inderdaad!

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 22:55

Nog een tip van een rasechte uitsteller; NIET DOEN! Echt niet doen! Ik ben inmiddels geslaagd (havo), maar heb er in het laatste jaar echt hard voor moeten werken om mijn basis goed te hebben. Je kan beter op tijd beginnen en inderdaad direct goed starten. Helemaal wanneer je begint met een basis op te bouwen voor je eindexamens.

Je eindexamens lijken nu nog heel ver weg, maar echt; die tijd vliegt voorbij. Achteraf vraag je je af waar het allemaal is gebleven.