Misschien leuk om een hk topic over eerste jaars MBO te openen en gezellig te kletsen?

Wie kletst er mee en wat willen jullie gaan doen?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Hoe oud ben je? 
hopelijk kan ik daarna doorstromen naar het HBO Beloven schreef:Hallo!
Ik ben Laura, 17 jaar op het moment (sept gelukkig al 18!). ben net geslaagd voor mijn VMBO-TL en doordat ik ineens een absurd hoog cijfer voor mijn wiskunde had die nog af heb kunnen ronden met een 7 (was echt onmogelijk in mijn ogen) met eco, eng en nederlands (7 of hoger) kan ik in de MHBO klas starten voor assistent-accountacy aankomend schooljaar!
love__mandy schreef:[naam] schreef:Leuk!Hoe oud ben je?
is maatschappelijke zorg een beetje hetzelfde als maatschappelijk werk?
Ik ben 16.
Het is met oudere en gehandicapten, bijvoorbeeld dagbesteding en dat soort dingen. Maar ik wil wel maatschappelijk werker worden
Ouderen en gehandicapten heb ik ook in mijn opleiding! Black_Devil schreef:Hallo!
Ik ben Romy en ben 16 jaar. Ik zit nu in 4 havo maar ik ga wss overstappen op De Helicon.
Leuk dit topic!

UhNee schreef:Leuk! Ik ben Eileen, 17 jaar, en ik ga vanuit de tweede keer 4 HAVO een MBO opleiding Mediavormgeving art & design doen in amersfoort.
Die hoop ik binnen 3 jaar af te ronden om daarna aan een HBO Fine arts te gaan doen!
Xjewillemijn schreef:Gezellig, ik ben Willemijn, 15 jaar, heb net mijn Vmbo-tl diploma gehaald en ga na de zomer naar de Leids instrument makers school in Leidenhopelijk kan ik daarna doorstromen naar het HBO
Al best veel mensen!
!

amado7 schreef:Black_Devil schreef:Hallo!
Ik ben Romy en ben 16 jaar. Ik zit nu in 4 havo maar ik ga wss overstappen op De Helicon.
Leuk dit topic!