Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
That's life. 

Vanillia schreef:Op welke termijn probeer je dingen te plannen? Te ver vooruit werkt voor mij persoonlijk ook niet, maar te dichtbij het weekend heb ik vaak alweer plannen gemaakt. Werkt simpelweg iemand een appje sturen op dinsdag/woensdag met 'goh, heb je zin om vrijdag/zaterdag mee op stap te gaan?' niet?
Vind het jammer maar snap het wel... veel ervan wonen op zichzelf, hebben vaak verjaardagen in het weekend en tja ook niet meer zo veel te besteden bijvoorbeeld.
Yonker schreef:Denk dat je het best een vrijgezelle vriend/vriendin kan vinden en met deze lekker op stap gaan

Keer of 3,4 per week. Er is altijd wel iemand in de kroeg.
Goof schreef:kensha schreef:Sommige te druk en soms van de reactie, ik moet even kijken of dat wel zal lukken "wat 9/10 keer niet het geval is".
Wat ik me eigenlijk afvraag aan de hand van die reactie is of ze wel echt geinteresseerd zijn om met je op pad te gaan? (zonder dit banketstaaf te bedoelen).
Skessa_ schreef:Yonker schreef:Denk dat je het best een vrijgezelle vriend/vriendin kan vinden en met deze lekker op stap gaan
Nellie wanneer gaan we?![]()
![]()
Elke keer als ik een nieuw stapmaatje heb, dan hebben ze na een paar maanden toch weer een vriend en dan loopt t weer dood![]()
Hier hetzelfde dus zon beetje, zou ook wel graag wat meer weg willen. Maar meestal te druk, vriendjes etc etc