Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

bridgetF schreef:helaas weet ik niet echt een alcoholische fruitbowl, maar mocht er niks binnen komen, bij deze mijn recept voor een simpele gewone fruitbowl.
1 blik kersen (pitloos)
2 blikken tropische vruchten mix (ananas, papaja e.d.)
2 blikken aardbei
1 blik mandarijnen
2 verse kiwi's (niet te harde uitzoeken!)
1 banaan
1 zakje vanille suiker
1 half kopje aardbeien siroop (lidl heeft hele lekkere), je kunt ook bessensap gebruiken.
alles met sappen bij elkaar in gooien, en het liefst een paar uur van te voren maken, bewaren en serveren op kamer temperatuur met een lekkere dot verse slagroom.
Bij ons is hij altijd er geliefd en er blijft bijna nooit wat over.
Veel plezier morgen en alvast een fijne verjaardag
blik is het snelst en goedkoopst, je kunt natuurlijk ook verse aardbeien nemen ipv blik.
Misschien kun je de siroop vervangen door iets zoetigs van alcohol, maar ik kan je daar niet in adviseren. Wij gebruiken (nuttigen) geen alcohol.
SdaphneS schreef:bridgetF schreef:helaas weet ik niet echt een alcoholische fruitbowl, maar mocht er niks binnen komen, bij deze mijn recept voor een simpele gewone fruitbowl.
1 blik kersen (pitloos)
2 blikken tropische vruchten mix (ananas, papaja e.d.)
2 blikken aardbei
1 blik mandarijnen
2 verse kiwi's (niet te harde uitzoeken!)
1 banaan
1 zakje vanille suiker
1 half kopje aardbeien siroop (lidl heeft hele lekkere), je kunt ook bessensap gebruiken.
alles met sappen bij elkaar in gooien, en het liefst een paar uur van te voren maken, bewaren en serveren op kamer temperatuur met een lekkere dot verse slagroom.
Bij ons is hij altijd er geliefd en er blijft bijna nooit wat over.
Veel plezier morgen en alvast een fijne verjaardag
blik is het snelst en goedkoopst, je kunt natuurlijk ook verse aardbeien nemen ipv blik.
Misschien kun je de siroop vervangen door iets zoetigs van alcohol, maar ik kan je daar niet in adviseren. Wij gebruiken (nuttigen) geen alcohol.
Dit plus een fles sangria erin en klaar is kees. Of champagne.
de sterkte kan je dan zelf bepalen, en hij is heeeeeeerlijk zoet!