vacuumzakken om kleding in op te bergen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

vacuumzakken om kleding in op te bergen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-15 15:57

Vandaag tijdens het shoppen in de Action kwam ik vacuumzakken tegen, en heb 'om te proberen' gewoon maar eentje meegenomen. Eigenlijk werkt het naar mijn idee best goed :D en ik wil er misschien meer kopen. Maar als ik op internet reviews nakijk over vacuumzakken dan lijken de meningen wat verdeeld, de een zegt het werkt goed en de ander zegt het is compleet waardeloos want de zakken blijven niet vacuum/zijn lek enzovoorts. Hierdoor twijfel ik of ik meer van die zakken in huis wil halen, of niet.

Wat zijn jullie ervaringen?
Blijven ze goed? Mijn plan is om winterkleding en dikke dekens er in op te bergen

Eleionomae

Re: vacuumzakken om kleding in op te bergen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 16:09

Ik heb ze nu ook van de action. Tot nu toe doet ie t nog prima :)

Anders zijn die van blokker ook goed, maar die zijn wel iets duurder

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 16:10

Ik ben ook benieuwd.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 16:22

Ik gebruik ze al ruim een jaar :). Ik heb er een paar van Ebay en nu ook een aantal van de action, en tot nu toe maar eentje die een beetje 'lek' is. Ik bewaar er 's zomers de dekbedden in (scheelt enorm veel ruimte!!) en de winterkleding, en 's winters gaan de zomerkleren enzo erin. Ik gebruik ze ook op onze boot zodat stof niet vochtig wordt, en om de dekbedden en kussens elke ochtend in op te bergen omdat dat zo veel ruimte scheelt :) vooral kussens :)) met twee personen prop je ze erin, even goed vacuum trekken, en de maat van een volleybal blijft er van over :D ik vind ze ideaal!

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 09:37

Ik gebruik ze nu al 3 jaar. Vreselijk handig, vooral voor dikke winterkleding etc. Wij gebruiken ze vooral voor op reis, je kan zó veel meer meenemen.
Het is wel zo dat de ene zak van betere kwaliteit is als de andere. En desnoods met ducktape kom je nog wel ergens :). Wij hebben ze wel lichtelijk mishandeld, daar kunnen ze niet heel goed tegen. Maar als je er gewoon voorzichtig mee doet gaat het prima.

snorkel1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 12:12

Hier ook die van de action ingwbruik vooral voor dekens van mijn paard heerlijk extra ruimte