Facebook heeft mijn persoonlijk profiel geblokkeerd met de melding dat ik het moet veranderen naar een Facebook-pagina. Nu post ik op mijn facebook wel voornamelijk over mijn paarden, maar ik ben geen bedrijf en wil dan ook niet als pagina staan.
Hoe kan ik contact met hen nemen om dit duidelijk te maken?
Ik heb iets soort gelijks gehad, mijn account werd geblokkeerd(na 1 jaar?) omdat mijn naam niet klopte, das correct. Maar dit kwam na een racistisch getinte opmerking op een nieuws pagina, leverde honderden likes op mijn reactie. En ineens was ik geblokkeerd, ik kon nergens meer contact met ze op nemen, en heb uiteindelijk maar een nieuw account aangemaakt met een andere "nep" naam.
Wat ik hier mee wil zeggen is dat dit gebeurd kan zijn door een "concurrent" die jou heeft gerapporteerd. Je kunt inderdaad geen contact met facebook opnemen.
er zijn meer mensen die dit tegen komen. Op mijn facebook kwam ik ook al mensen tegen die als stal ...... op facebook zitten (ik zelf ook trouwens) en een nieuw profiel met hun eigen naam aangemaakt hebben omdat deze constructie niet meer mag. Mijn account is nog niet geblokkeerd, zal binnenkort ook wel gebeuren want facebook gaat dit soort dingen aanpakken. Voor mij is het dan dag dag facebook. Hoe je contact op kunt nemen, geen idee.