Wat zouden jullie met deze situatie doen? ik heb een probleem met de verzendservice van kiala. Ik quote hieronder de mail die ik hen gestuurd heb, daarin staat het verhaal.
Citaat:beste
Ik heb vorige week donderdag (4 juni 2015) een pakket verzonden via julie verzendservice. dit pakket werd gezonden van Brantano Sint-Truiden naar stomerij neptunus k00437 in Nederland. Bij het inleveren kon mij code niet gescant worden en heeft de verkoopster naar 1 van jullie medewerkers gebeld. Deze heeft alles naar eigen zeggen in orde gebracht en de verkoopster hoefde niets te doen. Echter kan vandaag het pakket nog niet getraceerd worden en wordt er aangegeven dat ik dit nog niet ingeleverd heb. Daarop bij ik vandaag naar brantano sint-truiden geweest en heeft de verkoopster opnieuw contact met jullie opgenomen. Aan de telefoon werd haar gezegd dat mijn pakket nergens te vinden was. Ik moest naar de klantendienst ene mail sturen om een oplossing te vinden. Het pakket is dus verstuurd op 4 juni 2015 naar *knip* met dit e-mailadres van de ontvanger *knip*. Het pakket was een vrij grote doos. De inhoud hiervan was een bruin paardendeken en een wit dekje ter waarde van 65 euro. Ik zou graag zo snel mogelijk een oplossing krijgen van jullie ant
groeten Zoë
Nu zit ik erg verveeld met de situatie, iemand die hier ervaring mee heeft?