Kiala verzendservice bagger!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zoe_97

Kiala verzendservice bagger!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-15 16:53

hoi bokkers!
Wat zouden jullie met deze situatie doen? ik heb een probleem met de verzendservice van kiala. Ik quote hieronder de mail die ik hen gestuurd heb, daarin staat het verhaal.
Citaat:
beste
Ik heb vorige week donderdag (4 juni 2015) een pakket verzonden via julie verzendservice. dit pakket werd gezonden van Brantano Sint-Truiden naar stomerij neptunus k00437 in Nederland. Bij het inleveren kon mij code niet gescant worden en heeft de verkoopster naar 1 van jullie medewerkers gebeld. Deze heeft alles naar eigen zeggen in orde gebracht en de verkoopster hoefde niets te doen. Echter kan vandaag het pakket nog niet getraceerd worden en wordt er aangegeven dat ik dit nog niet ingeleverd heb. Daarop bij ik vandaag naar brantano sint-truiden geweest en heeft de verkoopster opnieuw contact met jullie opgenomen. Aan de telefoon werd haar gezegd dat mijn pakket nergens te vinden was. Ik moest naar de klantendienst ene mail sturen om een oplossing te vinden. Het pakket is dus verstuurd op 4 juni 2015 naar *knip* met dit e-mailadres van de ontvanger *knip*. Het pakket was een vrij grote doos. De inhoud hiervan was een bruin paardendeken en een wit dekje ter waarde van 65 euro. Ik zou graag zo snel mogelijk een oplossing krijgen van jullie ant
groeten Zoë

Nu zit ik erg verveeld met de situatie, iemand die hier ervaring mee heeft?
Laatst bijgewerkt door Zoe_97 op 09-06-15 17:23, in het totaal 2 keer bewerkt

Froukje
Forever young

Re: Kiala verzendservise bagger!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 17:09

Haal wel even de naam en mailadres van de ontvanger eruit.. ;) Zou niet blij worden als ik met naam genoemd wordt op 1 of ander forum.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-15 17:11

oeps, vergeten, dankje voor de tip!

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 17:18

Wacht even af met wat voor een oplossing Kiala komt. Voor hetzelfde geld zijn ze heel meegaand nu.
Ik heb zelf geen slechte ervaringen met Kiala. Integendeel, ben dolblij dat het bestaat, zo fijn om niet thuis te hoeven blijven om pakjes in ontvangst te nemen.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-15 17:20

het is die vrouw aan de telefoon bij de verkoopster vooral. die deed maar alsof ik niet eens een pakket had gebracht want zij vond het niet dus het was mijn schuld maar... Daarom heb ik er zo'n naar gevoel bij

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 18:46

Doorzetten. Jij heb je T&T-code toch gehad, betaalbewijsje van de winkel en eventueel nog de gegevens van het aangemaakte pakket op je kiala-profiel? Zou ik bekijken en dat indien nodig ook allemaal in een bestandje meesturen met de mail.

Saaams

Re: Kiala verzendservice bagger!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 18:47

Mijn code kan ook nooit worden gescand door de doorzichtige tape, dan klagen ze dat ik het vast geplakt hebt terwijl de site van kiala dat ook duidelijk aangeeft dat het niet nat mag worden :')
Maar dan voeren ze de code handmatig in en dat gaat altijd goed, hebben ze dat bij jou niet gedaan?

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-15 19:14

Varekaj: dat ga ik inderdaad opsturen als ze hiernaar vragen de t&t code heb in er al bij gestuurd in het onderwerp van mijn mail.

Saaams: die codewerd niet geaccepteerd door het systeem. De verkoopster heeft toen gebeld en die vrouw aan de andere kant van de lijn zei dat ze het opgelost had en dat het in orde was...

KingYasFenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 19:18

Deze piepzooi vaak genoeg meegemaakt.
ik weiger voortaan ook te verzenden met Kiala en koop absoluut niet meer bij bedrijven die met kiala naar mij willen verzenden.
goedkoop flut bedrijf!
goedkoop voor de verzender.. maar absoluut negatief in kwaliteit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 20:38

Die ervaring heb ik dan weer met DPD :') Bezorger beweert 3x aan de deur te zijn geweest, ik was hele dag thuis en geen kat gezien. Pakket werd teruggestuurd zonder reden, gelukkig wou de webshop het alsnog gratis retournen naar mij toe.
En anders zetten die een duur pakket gewoon af aan de garagepoort, open en bloot op het voetpad en tekenen af alsof ik het aan de deur heb aangenomen.

Die laatste heeft een serieuze klacht van mij gehad...

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-15 13:16

ik heb net een mail zonder aanhef ofzo van hun teruggehad "wij starten ene onderzoek".
nou dat mocht ook wel netter en ze mochten zich ten minste excuseren voor het ongemak --'

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 18:05

Ben vandaag mijn eigen pakketje gaan ophalen, heb excuses gehad van die man. Hij had mij fout begrepen en nadien inderdaad gezien dat mijn pakket die ochtend was aangekomen voor ik het mijne kwam afleveren.
Heb er gratis een tijdschrift en krant mogen uitzoeken als compensatie :')