Bluetooth op HP laptop werkt niet

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Happyhealthy

Bluetooth op HP laptop werkt niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-15 16:50

Hallo,

Sinds vorig jaar heb ik een HP pavilion (type weet ik niet precies) waar ik erg tevreden over ben.
Echter heb ik net een extern bluetooth toetsenbord gekocht die met alles verbindt behalve met mijn laptop. Mijn laptop kan het apparaat ook niet vinden.

Ik heb net geprobeerd of mijn laptop mijn mobiel via bluetooth kan vinden maar ook dat kan niet. Mijn laptop en mobiel geven dan allebei aan dat er geen apparaten zijn gevonden.

Hebben jullie tips hoe ik de bluetooth werkend kan krijgen?

Alvast bedankt!

Quad

Re: Bluetooth op HP laptop werkt niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 22:19

Heeft je laptop wel support voor Bluetooth?
Normaliter als je een BT icoontje hebt, rechtsonderin je taakbalk, dan rechtsklik je erop en doe je apparaat toevoegen.
Zorg ervoor dat het toetsenbord in een zichtbaarheidsmodus is.

Lepeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 22:23

Als je laptop wel bluetooth ondersteunt, check dan even bij device manager (gewoon intypen in de zoekbalk bij start) of de drivers ervoor geinstalleerd zijn.

Happyhealthy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-15 11:36

Mijn laptop ondersteunt bluetooth. Heb ook op zoeken gedrukt maar hij gaf aan dat hij geen apparaten kon vinden terwijl mijn toetsenbord wel zichtbaar stond. Heb ook al gekeken bij de drivers en die zijn allemaal geïnstalleerd. Hij doet het dus helaas nog steeds niet :(

sanneloveyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-15 20:38

Wat voor toetsenbord is het. Is het een toetsenbord waar nog wel een klein USB dongeltje bij zit of is het echt alleen een toetsenbord is. Als je laptop en telefoon elkaar ook niet vinden zou het kunnen zijn dat je verkeerde driver hebt geïnstalleerd, of je BT is kapot (als je laptop niet te oud is kan het nog binnen de garantie vallen)