Reparatieservice telefoon kijkshop

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

miramii

Reparatieservice telefoon kijkshop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-15 14:52

Wie o wie weet wat ik kan doen?

Ik heb op 1 mei 2015 mijn telefoon weg gebracht ter reparatie, omdat deze niet meer functioneerde. De telefoon zette zichzelf continu terug naar fabrieksinstellingen en kon geen back-up meer vinden. Zit in de besturing van het apparaat dus. Ik heb tot eind juni 2015 garantie op de telefoon, dus hij zou kosteloos gemaakt kunnen worden.

In de winkel werd mij gezegd dat ik hem binnen één maand terug zou krijgen. Voor die tijd zou er contact met mij opgenomen worden over de problemen en wat er aan die problemen gedaan zou worden. Nu zijn we intussen vijf weken verder en heb ik nog steeds geen telefoontje gehad, laat staan mijn telefoon terug. De winkel waar ik hem gebracht had, kon mij geen informatie verstrekken, ik moest de klantenservice bellen.

Vorige week heb ik contact op genomen met de klantenservice van de kijkshop, die mij vertelde dat ik via internet moest volgen waar mijn telefoon was. Ze zei dat als het goed was, ik mijn telefoon binnen een paar dagen weer terug moest hebben. Meer kon ik niet doen. Dus ik heb op internet gekeken, maar daar staat niet veel meer dan dat mijn telefoon vanaf 5 mei 2015 bij de reparateur ligt.

Ik heb het een kans gegeven, maar nu is er nog steeds niets veranderd aan de internet status. Ik heb vrijdag en gister geprobeerd om nogmaals contact op te nemen met de klantenservice van de kijkshop, maar beide keren heb ik het na drie kwartier in de wachtrij opgegeven. Ik kreeg beide keren drie kwartier te horen dat er 1 wachtende voor mij was.. drie kwartier lang.. -O-

Ik weet niet meer wat ik nu moet doen. Moet ik gewoon maar afwachten? Of actie ondernemen omdat ik nog niets gehoord heb?

Ohana_91

Re: Reparatieservice telefoon kijkshop

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 14:57

De reparatieservice van Kijkshop is zwaar waardeloos.
Hoe goedkoop ze ook een mobiel daar aanbieden, ik koop hem niet.
Ik zou elke dag blijven bellen, gewoon naar het Kijkshop filiaal dat jouw telefoon heeft opgestuurd.
Zeg maar dat je de klantenservice niet kan bereiken en dat je je telefoon terug wil of anders geld terug.

miramii

Re: Reparatieservice telefoon kijkshop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-15 15:08

Ja dit is voor mij ook de laatste keer. Ervaring met camera was wel ok, dus vandaar dat ik daar gekocht heb. Kijkshop heeft alleen een centraalnummer, helaas geen filiaal..