Hoi bokkers. Ik ben al lang opzoek naar een bepaald soort blazer, maar ik vind hem alleen van hele dure merken. Ik wil er maximum 50 euro ongeveer aan betalen. Ik wil graag een donkere blauwe klassieke blazer met een wit randje. Wal Ralph Lauren heb ik precies het ding gevonden dat ik wil, echter is die 300 euro en dat ben ik niet bereid te betalen. Weet iemand waar ik iets soortgelijks goedkoper kan vinden? Dit is de dure blazer: https://www.zalando.be/polo-ralph-laure ... 5-q11.html Alvast bedankt
ik weet niet hoe ik daarnaar wil zoeken. Daarbij heb ik liever ene nieuwe, maar als iemand een goede tweedehands heeft maat 42/L mag dat ook gestuurd worden
Nou ben ik vorige week wezen shoppen in Venray, en heb ik in een winkel een zwarte blazer met witte biest gezien. Enige probleem is, dat ik echt niet meer weet welke winkel het nou was... Ik zal eens gaan zoeken of ik iets kan vinden.
Heb je geen handige moeder/tante/oma/buurvrouw ofzo? Want anders zou je gewoon een effe blazer kunnen kopen en dat zij een witte bies voor je eraan naait. Zo'n bies/boord materiaal kan je gewoon kopen in het wit in verschillende breedtes en die hoef je dan niet zelf te knippen. Ik ken iemand die dat heeft gedaan met haar wedstrijdjasje en ziet er gewoon netjes uit.