vrijgezellen feest voor moeder organiseren, tips?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Beauty26

vrijgezellen feest voor moeder organiseren, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-15 13:06

Beste bokkers,

Ik zit met de volgende situatie... Mijn moeder gaat in september trouwen. Dit is uiteraard heel erg leuk, maar nu willen mijn zusje en ik een vrijgezellen feestje organiseren.

Maar wat voor vrijgezellen feestje organiseer je nou voor een 53 jarige vrouw? Het is niet dagelijks dat je zoiets mag organiseren voor je moeder nota bene :o

Tips en ideeën zijn welkom uiteraard heb ik ook al op Google gekeken, maar misschien hebben jullie nog orginele ideeën?

Ik hoor het graag

Sammie

Re: vrijgezellen feest voor moeder organiseren, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 13:08

Wie wil je uitnodigen? Lijkt mij ook wel van belang ;)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 13:10

Laat haar een speurtocht langs haar favo winkels houden met vriendinnen , in elke winkel een aanwijzing voor de volgende en als afsluiting een high tea.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 13:11

Is je mams nog een feestbeest of iets rustiger?
Wie gaan er mee? Welke leeftijd ongeveer en wat voor soort mensen zijn dat?
Ontzettend leuk dat jullie dit mogen doen en dat je moeder de liefde gevonden heeft!

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 13:21

Iets van een leuke workshop of high tea?

Radiostilte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 13:34

Leuk dat jullie dat willen organiseren!
Waar houd je moeder van/ wat voor type is het? Ik denk dat dat ook wel mee speelt met wat voor dingen je kunt/wilt gaan doen.
Mijn eigen moeder bijvoorbeeld is van haar zelf (prettig) gestoord, houdt stiekem wel van om in het middelpunt van de aandacht te staan, kan dus ook best extravert zijn en zelf drinkt ze niet maar ze houd wel van een feestje of gekke dingen of een seksueel getinte grap. Haar zou ik dus echt wel gek aankleden, het programma zo aanpassen dat ze het middenpunt van de aandacht is, dat ze gekke dingen moet doen ofzo. Dat zou zij zelf echt geweldig vinden. En als ze maar kan lachen en gek doen.
Ik ben daarintegen compleet het tegenovergestelde, juist rustig en ingetogen maar houd ook wel van gezelligheid om mij heen en een leuke grap. Maar ik zal in tegenstelling tot mijn moeder liever een paar goede vrienden om mij heen hebben dat jan en alleman. Als ik voor zo iemand een vrijgezellenfeest zou moeten geven die 50+ is gebasseerd zou ik eerder ergens een leuke workshop volgen waarbij je iets maakt om mee te nemen zoals sieraden of een schilderij of iets en daarna gezellig eten als afsluiter.
Maar ik weet niet wat jou moeder voor type is? Als ze heel sportief is of een durfal kun je haar ook niet iets bijzonders laten doen zoals waar ze zelf niet snel aandenkt maar haar wel leuk lijkt.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 13:36

Mijn moeder is 55, gaat niet trouwen maar misschien is het handig als we weten wat voor een vrouw jouw moeder is? De ene vind het heerlijk om te shoppen, high tea'en en nagels te laten lakken. Maar er zijn er ook genoeg die bv een rondje willen mountainbiken o.i.d.!

Beauty26

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-15 14:45

Mijn moeder heel kort maar krachtig omschreven : een 53 jarige vrouw die zich nog 21 voelt. :+ zo houd ze van shoppen, wijntje drinken, maar bv lekkere massage , mooie mannen.. ( stripper) etc kan ze ook erg van geniete :oo wij en iedereen die der kent zeggen altijd maar ze is prettig gestoord ( op de goeie manier)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 16:42

Met een van onze vriendinnen zijn we toen naar een "erotisch diner" gegaan , dat was hilarisch!
Leuke persoonlijke stripper/ober, behoorlijk plat en voor de hand liggend allemaal, maar echt TE grappig en best lekker eten.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 17:36

Beauty26 schreef:
Mijn moeder heel kort maar krachtig omschreven : een 53 jarige vrouw die zich nog 21 voelt. :+ zo houd ze van shoppen, wijntje drinken, maar bv lekkere massage , mooie mannen.. ( stripper) etc kan ze ook erg van geniete :oo wij en iedereen die der kent zeggen altijd maar ze is prettig gestoord ( op de goeie manier)

Ik zeg naar magic Mike gaan en dan een politiestripper boeken :Y)

Beauty26

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-15 18:07

Hahaha das wel een leuke idd, lifaya! Thx

Beauty26

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-15 22:51

Verder niemand ideeën?