Extra large bal

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Wyb_ster

Extra large bal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-15 14:47

Hallo allemaal,

Ik heb weer eens een heel bizarre vraag, dus ik denk dat het in het verkeerde topic staat :j

Een ongeluk zit in een klein hoekje dus ook hier: wij hadden altijd een grote gele bal. De bal moest lijken op een grote tennisbal. Maar dan was hij van rubber (hij had wel wat gewicht). Nu is het zo dat de grasmaaier langs kwam en de bal (van een halve meter diameter denk ik) mee maaide. Dus er is niks meer van de bal over. Om veel tranen te voorkomen ben ik op zoek naar een nieuw exemplaar. Gezien het ooit een verjaardagscadeautje was heb ik geen idee waar hij vandaan komt. Het enigste wat er dus op stond was extra large.

Ik heb al gegoogled maar ik kwam alleen maar uit op yoga ballen etc. Nu mag dat ook best maar er zijn "een paar" eisen aan verbonden:
1) Hij moet eigenlijk blijven drijven (omdat we hem ook als favoriet speeltje in het zwembad hebben)
2) Wij gebruikten hem ook veel op de trampoline etc. dus hij moet wel stevig zijn
3) Het liefst helemaal glad, dus niet van de ronde cirkels omdat je je daar pijn aan kan doen %)

Nu vroeg ik mij af of jullie enig idee hebben over wat voor soort bal ik het heb en of iemand weet waar ik een vervanger kan kopen :? Voor de duidelijkheid: de bal is speelgoed voor kinderen. Dus niet voor een dier ofzo (nou jah.. kinderen of dieren..... _O- )

Het is eerder zoiets:

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Wyb_ster op 07-06-15 15:08, in het totaal 3 keer bewerkt

maralyn

Re: Extra large bal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 14:49

Medicijnbal?

Saaaash

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 14:53

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 14:54

Wyb_ster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-15 14:57

Ik denk dat ik wat gevonden heb. Bedankt voor het meedenken allemaal!