Designer verslaving #1

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lynn_Noname

Berichten: 1074
Geregistreerd: 18-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 11:02

zigranta schreef:
xlisza schreef:
Bedankt!

Nee inderdaad kan m nog niet gebruiken. |( maarja dat komt wel weer :)


Maar je kan hem wel aanraken en bekijken :j


En er aan ruiken :'), of zijn dat de gevolgen van te lang in lockdown te zitten?

Ik kijk er ook al zo naar uit om m'n tas te gebruiken, ik begrijp hoe je je voelt :o . Veel plezier met je aankoop!

xlisza

Berichten: 2412
Geregistreerd: 05-04-09

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 12:39

haha ja naar t leer binnenin :p
Guilty moet ik zeggen hihi.

Ik heb m binnen paar keer omgehangen, tis echt n mooie tas <3
Hopelijk kan ik m snel gebruiken, al zal het pas na mn bevalling zijn. Moet over 9 weken bevallen dus voordat ik dan weer op pad kan duurt t wss nog ff. Maar dan heb ik iets om naar uit te kijken :D

_Flower
Berichten: 261
Geregistreerd: 25-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 13:06

.
Laatst bijgewerkt door _Flower op 01-04-24 13:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 00:31

_Flower schreef:
Moet zeggen dat ik nu meer naar de empriente pochette metis neig. Mensen hier ervaring mee? En welke kleuren? Ik zie de kleur Dune op internet staan, maar daar zijn weinig foto's / filmpjes van. Klopt het dat deze kleur meer grijs is dan nude?

Ik heb de zwarte. Bewust voor gekozen Ivm met verkleuren en dat ik me niet zo druk hoef te maken als er regen op komt. Ik heb wel eens foto’s gezien van de lichte kleuren die verkleuren doordat ze langs kleding geen gaan wat afgeeft.

Mirjam1202

Berichten: 1060
Geregistreerd: 04-12-13
Woonplaats: Tilburg/Winterswijk

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 12:07

Hi!
Ik ben al een tijd verliefd op de Chanel mini Chevron. Tenminste, volgens mij heet die zo haha!
Ik kan hem alleen nergens meer te koop vinden? Kan iemand me er meer over vertellen? *D

donnar

Berichten: 2195
Geregistreerd: 03-06-11
Woonplaats: Provincie Utrecht

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 15:14

Hallo allemaal!

Lijkt mij leuk om hier mee te lezen en te praten.

Op dit moment heb ik 3 coach tassen, 1 grote zwarte tas maar ben de naam van het merk even kwijt :+ 2 paar oorbellen van Chloé, 2 Coach Portemonnees, 1 paar schoenen van Jeffrey Cambell (helaas net te klein maar kan er geen afscheid van nemen, vind ze zo gaaf!) en sieraden van Swarovski.

Wil graag als het wat rustiger is rondom de Corona weer naar designeroutlet Roermond voor een zomerse tas (gaat waarschijnlijk weer een Coach tas worden)

Hier nog meer mensen met spullen van Coach? Heb bijna het hele topic gelezen en heb het (volgens mij) niet voorbij zien komen. En eerder die oranje Hermés tas, WAT een mooie <3

xlisza

Berichten: 2412
Geregistreerd: 05-04-09

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 16:01

Hoi Donnar!

Leuk zn collectie.
Ik heb zelf niets met Coach, heb in Roermond gewoond (op loopafstand van t outlet). Maar zelf nooit iets gekocht of vaker dan 1x binnen geweest in de Coach winkel :+
Maar er is daar in elk geval genoeg keuze qua tassen!

Dizzy505
Berichten: 1587
Geregistreerd: 03-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 07:36

donnar schreef:
Hallo allemaal!

Lijkt mij leuk om hier mee te lezen en te praten.

Op dit moment heb ik 3 coach tassen, 1 grote zwarte tas maar ben de naam van het merk even kwijt :+ 2 paar oorbellen van Chloé, 2 Coach Portemonnees, 1 paar schoenen van Jeffrey Cambell (helaas net te klein maar kan er geen afscheid van nemen, vind ze zo gaaf!) en sieraden van Swarovski.

Wil graag als het wat rustiger is rondom de Corona weer naar designeroutlet Roermond voor een zomerse tas (gaat waarschijnlijk weer een Coach tas worden)

Hier nog meer mensen met spullen van Coach? Heb bijna het hele topic gelezen en heb het (volgens mij) niet voorbij zien komen. En eerder die oranje Hermés tas, WAT een mooie <3


Je bent niet de enige met een liefde voor Coach, dankzij Instagram ben ik enorm verliefd geworden op 2 tassen van dit merk!

Maar ik heb net pas mijn eerste designer tas binnen gekregen, enorm verliefd er op! Helaas door het Corona virus hem nog niet echt in gebruik hoewel ik hem mee heb genomen om sushi af te halen, met als inhoud alleen mijn lippenstift en auto sleutel :')
Afbeelding

ontherun
Berichten: 4958
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 10:49

Die heb ik serieus in mijn winkelmandje liggen Dizzy <3 Hoe bevalt hij?
Waar heb jij hem gekocht?

donnar

Berichten: 2195
Geregistreerd: 03-06-11
Woonplaats: Provincie Utrecht

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 11:17

Jaa die vind ik ook zo mooi!!

Ik zal straks een foto maken van mijn coach tassen.

Welke twee ben je verliefd op Dizzy?

Regendans

Berichten: 4986
Geregistreerd: 17-01-12

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 13:34

*meelezer komt binnenvallen*

Heeft er iemand ervaring met het verkopen van designertassen? Ik wil mijn LV alma BB verkopen. Bon, dustbag, doos etc zijn allemaal aanwezig maar ik weet niet zo goed via welk platform ik dit het beste kan doen. Ervaringen? :)

Anoniem

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 14:02

Vestiaire is een goeie geloof ik. :j

Evony

Berichten: 6454
Geregistreerd: 16-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 14:25

Regendans schreef:
*meelezer komt binnenvallen*

Heeft er iemand ervaring met het verkopen van designertassen? Ik wil mijn LV alma BB verkopen. Bon, dustbag, doos etc zijn allemaal aanwezig maar ik weet niet zo goed via welk platform ik dit het beste kan doen. Ervaringen? :)


Designer vintage heb ik ervaring mee. En de Lv Facebook groep gaat ook als een trein!

Dizzy505
Berichten: 1587
Geregistreerd: 03-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 17:20

ontherun schreef:
Die heb ik serieus in mijn winkelmandje liggen Dizzy <3 Hoe bevalt hij?
Waar heb jij hem gekocht?


Ik heb hem bij Marc Jacobs zelf gekocht! Ik heb het geluk om om in Amerika te wonen, hier was 40% korting op de tassen <3

Ik heb hem nog niet veel gebruikt omdat ik nergens echt heen ga, maar ik doe hem iedere keer dat ik mijn kamer in loop even om. Ben er echt heel erg blij mee! Het formaat is perfect voor mij :)

Dizzy505
Berichten: 1587
Geregistreerd: 03-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 18:09

donnar schreef:
Jaa die vind ik ook zo mooi!!

Ik zal straks een foto maken van mijn coach tassen.

Welke twee ben je verliefd op Dizzy?


Ik vind de Tabby shouldering 26 en de Willis Top Handle 18 beide heel tof! Beide in in crème kleur

Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 18:45

Regendans schreef:
*meelezer komt binnenvallen*

Heeft er iemand ervaring met het verkopen van designertassen? Ik wil mijn LV alma BB verkopen. Bon, dustbag, doos etc zijn allemaal aanwezig maar ik weet niet zo goed via welk platform ik dit het beste kan doen. Ervaringen? :)

Je hebt een FB pagina op Facebook waar je Louis Vuitton kunt kopen/verkopen. Is een pagina voor liefhebbers dus geen mensen die €50,- bieden zoals op Marktplaats :+

Regendans

Berichten: 4986
Geregistreerd: 17-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 20:26

Bedankt voor de reacties! Ik ga naar de verschillende opties kijken en verder zoeken naar een vervanger. <3

Anoniem

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 12:04

Jongens, ik heb gisteren tijdens het vintage shoppen dénk ik een echte vintage Versace sjaal gekocht maar ik weet 't niet zeker. Het randje is wel echt rondgeborduurd en blindgezoomd, en als ik 'm op google vergelijk met soortgelijken die voor 200 euro worden verkocht dan is 't gewoon echt dezelfde, maar ik zie 'm ook aangeboden worden voor bijvoorbeeld 15 euro.

Heb ik gewoon geluk gehad voor een tientje of is 't toch geen echte? het is sowieso een prachtige sjaal dus hoe dan ook blij mee.

zigranta
Berichten: 3255
Geregistreerd: 22-02-05

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 12:09

Foto? Misschien dat er dan meer over gezegd kan worden. (niet door mij, ben geen kenner) maar er zitten genoeg kenners hier, volgens mij.

Anoniem

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 12:11

Randje is niet naar binnen gerold zoals bij designer sjaals van nu maar naar buiten... wel blind gezoomd. En als ik 'm ook met andere vintage designer scarfs van Versace vergelijk is 'ie op precies dezelfde manier gezoomd.

Afbeelding
Afbeelding

zigranta
Berichten: 3255
Geregistreerd: 22-02-05

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 12:14

Al is hij niet echt, hij is inderdaad wel mooi!

Naomi_Haffie

Berichten: 6948
Geregistreerd: 18-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 13:05

Hi,

Na heel lang twijfelen heb ik eindelijk besloten om een luis Vuitton tas te kopen...
nu is hij uitverkocht op internet. Weet iemand hoe dit werkt ? Ga ik dan gewoon na een winkel en plaatsen hun mij op een reservelijst ?

petra8
Berichten: 1134
Geregistreerd: 08-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 13:08

Resistance schreef:
Randje is niet naar binnen gerold zoals bij designer sjaals van nu maar naar buiten... wel blind gezoomd. En als ik 'm ook met andere vintage designer scarfs van Versace vergelijk is 'ie op precies dezelfde manier gezoomd.

[ [url=m/8h9rJm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/AnliW9.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik had deze in het geel in de kringloopwinkel gevonden en uiteindelijk voor 90 euro verkocht op Marktplaats aan iemand die er heel blij mee was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 13:34

Naomi_Haffie schreef:
Hi,

Na heel lang twijfelen heb ik eindelijk besloten om een luis Vuitton tas te kopen...
nu is hij uitverkocht op internet. Weet iemand hoe dit werkt ? Ga ik dan gewoon na een winkel en plaatsen hun mij op een reservelijst ?


Op Farfetch ook uitverkocht?

Domi_94

Berichten: 2048
Geregistreerd: 11-01-08
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 15:50

Naomi_Haffie schreef:
Hi,

Na heel lang twijfelen heb ik eindelijk besloten om een luis Vuitton tas te kopen...
nu is hij uitverkocht op internet. Weet iemand hoe dit werkt ? Ga ik dan gewoon na een winkel en plaatsen hun mij op een reservelijst ?


Ik weet niet welke tas je precies wilt, maar dagelijks (meermaals per dag) de website raadplegen en dan kan ie zomaar ineens op available staan.
(vraag maar niet wat ik verder met mijn leven doe :') )
Ik heb mezelf een nieuwe tas beloofd wanneer ik mijn laatste toets heb gehaald. Iemand hier ervaring met de LV Pochette Félicie?