De pc die ik nu heb heeft een i3-processor, 500 GB harde schijf en 4 GB werkgeheugen. Het voelt dus ergens een beetje stom om een laptop met precies dezelfde specificaties te kopen. Alleen, als ik ga zoeken denk ik wel dat ik er genoeg aan heb. Het enige wat ik met m'n laptop doe is dingetjes als bokt, mail, spotify en veel downloaden. Ik heb dan wel ook vaak 4 programma's tegelijk open staan ofzo.
Het hoeft geen grote laptop te zijn, 13-15 inch scherm is meer dan prima. Ik kan 'm altijd nog aansluiten op 't beeldscherm wat ik nu gebruik voor m'n pc.
Het budget, tja liefst zo goedkoop mogelijk
Denk dat 700 echt wel m'n absolute max is.En dan nog een dingetje, het grootste probleem met m'n pc nu, is dat 'ie traag is. Zou dit ook op te lossen zijn door meer werkgeheugen erbij te zetten? Of is die i3-processor ook gewoon verouderd? Na 6 jaar is 't misschien ook wel gewoon tijd voor een nieuwe ipv een oude pc zo'n beetje half op te knappen. Maar daar heb ik zelf dan net niet genoeg verstand van...

Maar ik bedoel meer die combinaties ook. i3 met 4 GB, i5 met 4 GB, merk je daar veel van? Of is i3 met 6 GB dan ook goed bv.