Fliefd, té perfect!?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

BaileyMix

Fliefd, té perfect!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-15 22:34

Hoi hoi :)

Ha, moet gewoon even m'n verhaal kwijt, lotgenoten zoeken haha :')
Sinds korte tijd ben ik aan het daten geslagen met een érg leuke jongen. Waar ik normaal toch vrij nuchter ben is het bij deze helemaal fout haha.
Hij is zo. God. Damn. Perfect!
Hij is verschrikkelijk knap, goede stijl, goede muzieksmaak, dezelfde gekke filosofische ideetjes, hij is succesvol, slim, rijk, ambitieus en grappig. Klinkt allemaal goed dus, maar nee!
Nog nooit ben ik zo onzeker geweest, het is verschrikkelijk. Hotedebotel verliefd, maar het is in mijn hoofd allemaal te mooi om waar te zijn.
Zijn exen zien eruit als Scarlett Johansson, zijn vrouwelijke vrienden zijn stuk voor stuk Doutzen Kroes&Co, hij incluus vrienden zijn allemaal van die hippe kekke wereldreizigers :))
Ik voel me vergeleken met hem echt een kleine gekke trol die nog nooit van het erf af is geweest :))

Zo stom dus, alles is perfect en juist daarom voelt het fout, want je zo onzeker voelen t.o.v. kan niet echt goed zijn natuurlijk...
Meerdere mensen die dit hebben!? Wat doe je eraan in godsnaam?!

Dank voor het lezen van dit wanhopige bericht... aaaah :')

Anoniem

Re: Fliefd, té perfect!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 22:38

Wie weet heb je gewoon je soulmate gevonden ;) maar aan de andere kant laat ook je gevoel spreken! En neem vooral de tijd! Heb het met een familielid meegemaakt die storrte zich er volledig in en die vent bleek echt....tjha laten we maar zeggen, geen lief ventje. Hihi maar ik snap je frustratie over je twijfels hoor hihi. Ik zou zeggen laat de tijd het uitzoeken en geniet ervan!!!!

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 22:39

Ik kan dit alleen maar met een grote grijns zitten lezen :')
Fantastisch toch? sorry heb geen advies voor je :+ geniet hier alleen maar van :):)

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 22:40

Heel herkenbaar. Toen ik mijn man voor het eerst zag dacht ik echt "hé, bestaan er ook zulke?". Ik ben helemaal geen verlegen type maar ik kon hem in het begin amper aankijken zonder te blozen als een bakvis uit de jaren '50.

Nooit onzeker geweest in mijn eerste relatie maar bij hem heb ik nog steeds dat kwetsbare gevoel... dat ik iets te verliezen heb in het leven...ik weet niet. Vlinders ook, nog steeds; na 10 jaar. Het zal wel echte liefde zijn denk ik!

Babbelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 22:41

Ik kan het me zo goed voorstellen!! Heb me ooit ook zo gevoeld bij een vriendje. Wel een beetje een luxe-probleempje he :D Maar hee, ik zou het tijd geven. Je hebt gewoon de tijd nodig om in te gaan zien dat hij jou ECHT te gek vindt en, hell, dat je te gek BENT!! Dus geniet ervan en maak je niet druk, die onzekerheid verdwijnt vanzelf :)

cobyg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 22:41

Geniet ervan, maar hou je hoofd erbij

MarChak

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 22:42

Lekker genieten van je verliefdheid! Zeker in het begin zweef je op een heerlijke alles verhullende wolk :)
Op een gegeven moment raken je tenen de grond weer een beetje en leer je hem echt kennen, hopelijk is hij dan nog steeds je prins op het witte paard ;)

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 22:43

Oooh, dat is té herkenbaar! En uit ervaring kan ik zeggen dat je er niks aan doet.
Zo stom eigenlijk, het is toch helemaal niet handig om nerveus en onzeker te worden wanneer je verliefd bent. Al die blunders die je daardoor maakt zijn potentiële afknappers :P Ik snap wat dat betreft niks van de natuur :=

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-15 22:43

Ooooh voel me zo'n sukkel := En inderdaad sallandval, een bakvis uit de jaren 50 :)) haha.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 22:44

Wat leuk TS! :))
Wat vindt hij van jou? :))

moeshie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 22:44

Nou, niemand is perfect, daar hoef je je alvast geen illusie's over te maken!

Laat je niet van de wijs brengen door je onzekerheid, iedereen heeft goede én minder goede kanten. Het is maar net waar je op let. Je vriend zal zeker redenen genoeg hebben om jou net zo leuk te vinden als jij hem.
Geniet van de verliefde kriebels! (en zoals mijn opa altijd zei: 'kakken doet iedereen hoor ;) )

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 22:45

Hier totaal het tegenovergestelde.. had nooit verwacht dat ik met die schattige krullenbol iets passioneels zou krijgen :') kan je dus niet helpen, maar geniet ervan zou ik zeggen! :D haha

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 22:45

Herken het wel een beetje. Ben nog niet echt verliefd, maar voel mij er wel onzeker over. Als ik een paar dagen niets meer van hem hoor, dan denk ik hij wil mij vast niet meer.
Zit mij ook telkens te vergelijken met andere vrouwen.
Wat je eraan kunt doen? Niet de hele dag door aan hem denken en dagdromen. Dat deed ik altijd teveel en dan ging het juist fout :') Of echt alleen maar het positieve aan hem zien.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 22:46

Ha wat een heerlijk topic, geniet maar lekker van het gevoel. :D :D :D

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 22:46

Je verliefdheid spat van het scherm af <3 Echt heerlijk om te lezen :D

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-15 22:47

Ik heb nog niks niet-perfect ontdekt haha :)) Hij heeft net zulke debiele autistische trekjes als ik, alleen bij hem is het dan léúk haha

Marlinde, ja dat weet ik dus niet echt :') We hebben het momenteel beiden erg druk dus zien elkaar waarschijnlijk deze week niet meer, maar als we contact hebben is het wel super leuk en als we bij elkaar zijn... tja <<) hihi. Maar hij kan zoooo veel beter krijgen dan ik, snap niet zo goed wat hij met mij moet haha. Hij is ook best wat jaartjes ouder.

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 22:50

Zoiets had ik heel eerlijk gezegd ook toen ik mijn huidige vriend net leerde kennen!
Alles leek te mooi om waar te zijn, godsonmogelijk mooie man, slim, wijs, grappig, alles goed voor elkaar, beleefd, op en top gentleman, romantisch, maar heel mannelijk, en een paardengek. ja amehoela, kan niet waar zijn, dacht ik nog :')
nou, wel dus, want we zijn al ruim 2 jaar samen, en hartstikke gelukkig.
niemand is perfect, maar als je er eentje vind die er wel erg dichtbij komt, moet je jezelf vooral gelukkig prijzen ;)
En als hij jou net zo leuk vind, dan is dat nou eenmaal zo :D lekker van genieten!!

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 08:50

Hahaha! Hij date met je dus hij vindt je niet te min. Beter: hij vindt je zelfs aantrekkelijk. Punt. Echt waar.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 14:09

Nog vele dates gehad ts? :D

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 17:07

ja ik ben ook wel benieuwd ts, is leuke man echt zo leuk? :D

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-15 17:34

Hmm de eerste scheurtjes beginnen zichtbaar te worden :') Ik vind hem nog steeds héél héél erg leuk, maar hij is redelijk druk. Ik heb dus wel besloten me niet volledig op hem te storten om mezelf een beetje te beschermen. Ik date/scharrel nu dus ook anderen.... Maar hij zit wel echt vast in m'n hoofd 8)7 We zullen zien waar het schip strandt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 19:41

Haha grappig, ik heb ook ooit zo gedacht over een jongen die ik aan het daten was. Helemaal tot over m'n oren en kon niet geloven dat hij voor mij ging. Bleek achteraf ook niet zo te zijn, maar dat is weer een ander verhaal waar ik je niet bang mee ga maken :')

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 19:51

spannend..

oeoe.. jammer van je laatste update...

ennuuh mogen we een fotootje? ben nu zo benieuwd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 19:57

Waarschijnlijk is TS vast net zo knap als al die andere vrouwen, maar dat maakt heleeeeeeemaal niets uit hoor TS :')

Ben benieuwd hoe het nu verder gaat! :D Geniet ervan!

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 20:02

Oeh, spannend!
Hou in je achterhoofd dat het ook gewoon een persoon is, met gevoelens etc. Wellicht maakt dit je wat minder onzeker? Ik ken het hoor, kan niet eens met een jongen praten, ik klap gelijk dicht :').