Ha, moet gewoon even m'n verhaal kwijt, lotgenoten zoeken haha
Sinds korte tijd ben ik aan het daten geslagen met een érg leuke jongen. Waar ik normaal toch vrij nuchter ben is het bij deze helemaal fout haha.
Hij is zo. God. Damn. Perfect!
Hij is verschrikkelijk knap, goede stijl, goede muzieksmaak, dezelfde gekke filosofische ideetjes, hij is succesvol, slim, rijk, ambitieus en grappig. Klinkt allemaal goed dus, maar nee!
Nog nooit ben ik zo onzeker geweest, het is verschrikkelijk. Hotedebotel verliefd, maar het is in mijn hoofd allemaal te mooi om waar te zijn.
Zijn exen zien eruit als Scarlett Johansson, zijn vrouwelijke vrienden zijn stuk voor stuk Doutzen Kroes&Co, hij incluus vrienden zijn allemaal van die hippe kekke wereldreizigers
Ik voel me vergeleken met hem echt een kleine gekke trol die nog nooit van het erf af is geweest

Zo stom dus, alles is perfect en juist daarom voelt het fout, want je zo onzeker voelen t.o.v. kan niet echt goed zijn natuurlijk...
Meerdere mensen die dit hebben!? Wat doe je eraan in godsnaam?!
Dank voor het lezen van dit wanhopige bericht... aaaah
maar aan de andere kant laat ook je gevoel spreken! En neem vooral de tijd! Heb het met een familielid meegemaakt die storrte zich er volledig in en die vent bleek echt....tjha laten we maar zeggen, geen lief ventje. Hihi maar ik snap je frustratie over je twijfels hoor hihi. Ik zou zeggen laat de tijd het uitzoeken en geniet ervan!!!!
geniet hier alleen maar van
Maar hee, ik zou het tijd geven. Je hebt gewoon de tijd nodig om in te gaan zien dat hij jou ECHT te gek vindt en, hell, dat je te gek BENT!! Dus geniet ervan en maak je niet druk, die onzekerheid verdwijnt vanzelf
Ik snap wat dat betreft niks van de natuur
Echt heerlijk om te lezen
hihi. Maar hij kan zoooo veel beter krijgen dan ik, snap niet zo goed wat hij met mij moet haha. Hij is ook best wat jaartjes ouder. 
We zullen zien waar het schip strandt!