Probleemen met bankreparateur

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Leprycorn

Probleemen met bankreparateur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-15 18:04

Wij hebben 3 november 2014 een nieuwe bank gekocht bij een bepaalde winkel voor banken. (mag ik een naam noemen? Zou ze echt iedereen afraden)
Al snel werd de bank slechter en harder in je rug en op de armleuning. Ook hebben we een relax functie die naar onze mening al krom is. Hiervoor hebben we de bank zelf terug moeten brengen naar de winkel.
Dat vind ik al punt 1, maar oké.

De bank is opgevuld in de rug en armleuning, dus dat moet nu hopelijk goed zijn. Maar ze hadden niets aan de kromme relaxfunctie gedaan. Dit accepteerde ik niet waar mevrouw in kwestie al heel moeilijk over deed. Maar na een hoop zeuren zou ze de meubelmaker ernaar laten kijken. Dit was 2 zaterdagen geleden en dus 1,5 week geleden. Dat het alweer zolang duurt is mijn ergenis nummer 2.

Net word ik gebeld over dat de meubelmaker is geweest en dat hij niet vindt dat hij krom is. Maar hij zou het recht kunnen maken door er een extra plank achter te kunnen maken (hij was toch niet krom volgens hem?! Maar oké)
Dit zou dan wel op hun kosten komen maar dan valt de relaxfunctie niet meer onder de garantie. En als we hem laten repareren, dan wordt dit pas 16 juni gedaan.
Nou mijn bek viel dus open van verbazing.

Wat moet ik hier nou van vinden en wat kan ik eraan doen?
We hebben vergeleken met het showmodel en wij vonden die recht en de onze krom. Zij vond van niet.

O en als ik de bank thuisgebracht wil, kost het 50 euro. Er hoort ook niets in de service.

Het was trouwens geen goedkope bank helaas.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 19:06

Begint het met Seats en eindigt het op Sofa's?

Leprycorn

Re: Probleemen met bankreparateur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-15 19:23

Ja :=

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 19:24

Heb je een rechtsbijstandverzekering?
Zo ja bel ze voor advies.
Zo nee, bel een juridisch steunpunt.

Ik denk namelijk dat het gewoon onder garantie valt.
En anders heb je nog zoiets dat een product een bepaalde levensduur heeft waar je van uit kan gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 19:29

Oepsie, dit is zeker niet netjes. :=
Dit zou echt onder service en garantie moeten vallen.

Berichtje op hun FB-pagina kan helpen.

Leprycorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-15 08:55

Ik moet even kijken waarvoor we allemaal verzekerd zijn. Weet wel dat die verzekeringen bij mijn auto en motoren zitten, maarja daar heb ik nu weinig aan :+

Via facebook kan ik alleen een privebericht aan ze sturen. Als ik een klacht wil indienen, staat er op de website dat ik contact op moet nemen met de desbetreffende winkel. Maar dan krijg ik dezelfde vrouw aan de telefoon die onze bank recht vind. Daar kom ik dus nog niet heel veel verder mee. Heb gisteren ook aan de telefoon gezegd dat ik er niet mee eens bent, en zij zegt dat zij in hun recht staan.

Heel veel wijzer word ik er helaas niet van.

Telefoonnummers kan je niet vinden op internet, alleen op de aankoopbon. Dus iets van een hoofdkantoor bellen kan ook niet. Enige nummer dat ik heb, is van de winkel waar wij hem kochten.

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 09:58

Ik zie dat je in. Zuid Holland woont. Ik heb het nr van het hoofdkantoor gevonden. Maar grote kans dat dat hetzelfde nr is, aangezien het ook in Zuid-Holland is :(

Leprycorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-15 10:10

Ik heb alleen het telefoonnummer van Zoeterwoude. Een 071-nummer. Heb jij een ander nummer?