Hoi, Ik vraag me af waarom ik al een paar maanden iedere keer als ik iets wil bestellen ongeveer 33, - aan verzendkosten moet betalen. Natuurlijk betaal ik dat niet, maar als ik op de PC kijk heb ik het normale bedrag aan verzendkosten.
Divoza even mailen erover? Heb meer topics voorbij zien komen over fouten in hun systeem, dus ik weet niet of het achter de schermen helemaal goed gaat bij hun!
Ik zou meteen een advocaat inschakelen ts, dit kan echt niet
FirebirdM
Geplaatst: 03-06-15 17:46
inochiyo schreef:
Kijk even of het goede land geselecteerd staat als je op de website bezig bent (op de PC staat dat linksboven).
Anoniem
Geplaatst: 03-06-15 19:51
inochiyo schreef:
iirrssjjee
Geplaatst: 08-06-15 12:34
inochiyo schreef:
BeeMed
Geplaatst: 08-06-15 12:41
kijk links boven in je scherm of je land wel ingesteld staat op nederland. Ik had ook een keer dat ik 44 euro verzendkosten moest betalen(niet gedaan natuurlijk). Toen bleek dat het land versprongen was. Nadat ik dat had teruggezet waren de verzendkosten weer normaal.
star_l0ver
Geplaatst: 08-06-15 12:42
Ergaat veel mis bij divoza. Ben al 6 weken bezig om mijn geld terug te krijgen voor een deken die ik geannuleerd heb.
Toevallig een uurtje geleden nog iets besteld, maar weg gewoon €4,99 aangegeven. Misschien even met een andere brouwser proberen zoals Chrome i.p.v. Internet Explorer?