Hoi, bokkers! Is er iemand die toevallig ervaring heeft met deze opleiding (Dier & Management) en weet wat je er allemaal mee kan? Ik heb al aardig wat research gedaan, maar ik krijg er toch nog niet helemaal een beeld bij.
Ik zit nu in 4 Vwo en zoals het er nu voor staat ga ik gewoon over naar 5 Vwo. 6Vwo komt dan ook een stapje dichterbij en ik heb nog steeds geen benul van wat ik nou precies wil gaan doen als ik klaar ben met de middelbare school.
Wat wel altijd al duidelijk is geweest is dat ik het liefst iets met dieren zou gaan doen. Verschillende dingen zijn al door mijn hoofd gegaan, sommige gerelateerd tot dieren, en andere meer richting de ''wetenschappelijke'' kant.
Ik heb een natuur en gezondheid profiel. Met daarin biologie, scheikunde en aardrijkskunde ipv. natuurkunde omdat ik gewoon niet zo'n geweldig inzicht heb en met wikunde ook al niet zo sterk ben.
Verder natuurlijk nederlands, engels, wiskunde (A) en dan duits als extra taal.
Ik kan nu bijvoorbeeld geen opleiding biologie doen omdat ik geen natuurkunde heb. Niet dat ik zeker ben of dat echt iets geweest was. Laborant of Apotheker zijn misschien nog wel een optie, maar ik zie mezelf niet echt in een laboratorium of apotheek staan.
Ik ben eigenlijk gewoon dol op alle dieren, maar ik heb geen idee wat ik met al die opleidingen kan. Dier & Management? Dierverzorging? Toch iets anders?
Nou, eens zien wat jullie er van kunnen maken. Alvast bedankt voor eventuele reacties!
Die ga ik onthouden.