Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dimple schreef:Banken kijken echt niet meer alles precies na hoor. Dat was vroeger zo, maar nu helaas niet meer.
Netjes dat hij het heeft terug betaald. Geen idee of hij dat verplicht was. Iedereen zal snappen dat het een foutje is...........maar of je dat moet terugstorten??
Pantykous schreef:Dat kan hoor, mijn moeder heeft dat eens gehad. Wel het juiste nummer EN de juiste naam, die is later op een of andere manier versprongen. Zij was dus degene die het geld naar de verkeerde persoon heeft gestort en dan neemt inderdaad de bank contact op met die persoon of hij of zij dat geld terug wil storten.
Maar hij heeft het ook netjes teruggestort
lieveli schreef:Mijn oude huisgenoot die nu drugsdealer is, wilde mijn rekening lenen. Zijn klanten zouden dan geld naar mij overmaken en ik zou het opnemen en aan hem geven. Ik weet niet of het legaal is maar ik heb het niet gedaan. Niet mijn probleem, ik ga het niet oplossen

Snorlex schreef:lieveli schreef:Mijn oude huisgenoot die nu drugsdealer is, wilde mijn rekening lenen. Zijn klanten zouden dan geld naar mij overmaken en ik zou het opnemen en aan hem geven. Ik weet niet of het legaal is maar ik heb het niet gedaan. Niet mijn probleem, ik ga het niet oplossen
Katvangen dat is hartstikke illegaal
TS: zou me niet direct zorgen maken. Banken controleren lang niet meer alles.
Ik kreeg laatst van een vriendin haar huur gestort. Moest eigenlijk naar de huurbaas![]()
Controle op overeenkomen naam en rekeningnummer wordt niet meer gedaan.
Pas achteraf, als er iets verkeerd blijkt te zijn gegaan.
.
. lieveli schreef:Mijn oude huisgenoot die nu drugsdealer is, wilde mijn rekening lenen. Zijn klanten zouden dan geld naar mij overmaken en ik zou het opnemen en aan hem geven. Ik weet niet of het legaal is maar ik heb het niet gedaan. Niet mijn probleem, ik ga het niet oplossen
Xanthippe schreef:Mij staat er iets van voor dat je het niet hoeft terug te betalen als het al afgehaald zou hebben.
Kan ook zijn dat ze mij iets wijs gemaakt hebben, maar ik prober het toch als het mij ooit eens overkomt
. Had de loonadministratie een foutje gemaakt, toen ging alles nog handmatig en hadden ze een personeelsnummer ingevoerd op de plek, waar het maandsalaris ingevoerd moest worden.
. Maar geen dank je wel gehad hierna
Xanthippe schreef:Mij staat er iets van voor dat je het niet hoeft terug te betalen als het al afgehaald zou hebben.
Kan ook zijn dat ze mij iets wijs gemaakt hebben, maar ik prober het toch als het mij ooit eens overkomt
2IJsjes schreef:Je vriend moet dit even navragen bij de bank of dit inderdaad klopt.
Ik heb eens een keer 52.000,00 gulden op mijn rekening gestort gekregen.
Oh wat voelde ik mij rijk. Had de loonadministratie een foutje gemaakt, toen ging alles nog handmatig en hadden ze een personeelsnummer ingevoerd op de plek, waar het maandsalaris ingevoerd moest worden.
ik heb het toch maar terug gestort, was wel zo handig voor het behouden van een goede werkrelatie. Maar geen dank je wel gehad hierna
2IJsjes schreef:Je vriend moet dit even navragen bij de bank of dit inderdaad klopt.
Ik heb eens een keer 52.000,00 gulden op mijn rekening gestort gekregen.
Oh wat voelde ik mij rijk. Had de loonadministratie een foutje gemaakt, toen ging alles nog handmatig en hadden ze een personeelsnummer ingevoerd op de plek, waar het maandsalaris ingevoerd moest worden.
ik heb het toch maar terug gestort, was wel zo handig voor het behouden van een goede werkrelatie. Maar geen dank je wel gehad hierna