Helaas gaat het met mijn gezondheid niet al te best. De arts weet niet wat er aan de hand is en er zal onderzoek plaats vinden bij een internist. Nou is dit opzicht al erg vervelend.
Maar nu het volgende. Ik heb te horen gekregen vandaag dat ik mijn opleiding (wettelijk gezien) niet kan afronden hierdoor.
ik vind het heel jammer omdat ik me vanaf het begin ontzettend ingezet heb. Maar goed. Helaas zal ik weer opnieuw met een andere opleiding van start moeten gaan. Nou is het doel dat ik dit topic open, is omdat ik graag van jullie wil weten welke mogelijke opleidingen er zijn in de dierenwereld. Paardenhouderij en dierverzorging heb ik al ervaring mee... Dit is niet wat ik zoek.
Het gaat om een MBO opleiding niveau 4 het liefste, maar met 3 kan ik ook leven!
T liefste doe ik Paraveterinair dierenarts assistent, of iets met gedrag. Wat me ook een super leuke opleiding lijkt is een opleiding, wat zich baseert op het gedrag van paarden.
Heel graag hoor ik jullie ervaringen, tips over welke opleiding of welke school!