Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Evelijn schreef:Is het niet mogelijk dat dit iemand is met dezelfde naam? Want er zijn meer mensen die Pietje heten... en de meeste huidige hulpverleners weten wel beetje dat ze hun social media moeten afschermen als minimum.

Jij moet je er goed bij voelen immers. Simbaa schreef:Ik vind het ook niet zo professioneel overkomen, maar het zou voor mij niets zeggen over de professionaliteit in de zin van dat iemand zijn beroep niet serieus neemt/er niet goed genoeg in is.
Ik ken genoeg artsen die wel eens uit hun dak gaan, maar dat ze die foto's niet op internet zetten, maakt ze mijn inziens niet beter als arts.
Of het handig van jouw psycholoog is? Mwah, misshien niet. Zou er zelf niet mee zitten!
sallandval schreef:Weet je zeker dat de persoon jouw psycholoog is? Er zijn ook meerdere mensen met dezelfde naam natuurlijk.
Ik zou gewoon naar haar toegaan en het bespreken, dan heb je meteen een onderwerp (vertrouwen in mensen). Dan kun je haar professionaliteit zelf beoordelen. Jammer toch als je een goede psycholoog bij voorbaat afschrijft omdat ze open is over zichzelf. Bovendien weet ze zelf misschien niet dat haar foto's voor iedereen zichtbaar zijn, dat iemand psycholoog is maakt hem nog geen internetexpert.
Billy schreef:Ook psychologen hebben een uitlaatklep nodig na het werk...
Daarbij, als je het profiel niet gezien had, was het dezelfde dame geweest alleen had je niet geweten wat ze in haar vrije tijd uitspookte...
(door bv heel eenvoudig je profiel af te schermen)Destination schreef:Eerste indruk is zeker belangrijk bij de keuze van een psycholoog. Soms zie je op het eerste gezicht al dat het niets gaat worden
Waves schreef:sallandval schreef:Weet je zeker dat de persoon jouw psycholoog is? Er zijn ook meerdere mensen met dezelfde naam natuurlijk.
Ik zou gewoon naar haar toegaan en het bespreken, dan heb je meteen een onderwerp (vertrouwen in mensen). Dan kun je haar professionaliteit zelf beoordelen. Jammer toch als je een goede psycholoog bij voorbaat afschrijft omdat ze open is over zichzelf. Bovendien weet ze zelf misschien niet dat haar foto's voor iedereen zichtbaar zijn, dat iemand psycholoog is maakt hem nog geen internetexpert.
Ik mag aannemen dat TO al een onderwerp heeft als ze naar een psycholoog gaat? Ik zou mijn duurbetaalde sessie niet willen besteden aan gelijk bij de eerste keer een issue met de psych. Ik vind het trouwens ook niets met ' vertrouwen in mensen' te maken hebben.
Dit gaat over wat je qua professionaliteit mag verwachten van een psycholoog. Als mijn psycholoog niet eens in kan schatten wat met haar beroep wel en niet kan qua privé en internet, dan heb ik geen hoge pet op van haar beoordelingsvermogen. Ik zou een ander zoeken. Je je goed voelen bij een psych.
) zien. Maar als je haar in het 'echt' spreekt komt ze heel erg professioneel, serieus,... over. Dus ondanks haar facebookpagina zou ik er geen probleem mee hebben om haar zaken toe te vertrouwen.