Word bestand weer normaal maken na verwijderen van comments?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_suus19_

Word bestand weer normaal maken na verwijderen van comments?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-15 16:07

Ik weet niet zeker of het hier goed staat, of dat het beter bij school, studie en werk kon.. Maar aangezien het vrij technisch is, toch maar hiervoor gekozen.

Ik ben bezig met mijn afstudeerscriptie, en nu heb ik allemaal comments van mijn begeleider rechts naast de tekst (in het word bestand) staan. Deze comments heb ik allemaal verwerkt en verbeterd, dus de comment zijn nu weg, en het bestand is weer normale pagina grootte, zonder het extra stuk van de comments er rechts naast..
Maar het probleem is nu, dat zodra ik wat aanpas in het bestand, er weer allemaal comments komen en dat de tekst paars wordt en doorstreept etc. Ik wil dus het bestand weer normaal, zonder comments en zodat ik de tekst ook weer normaal kan wijzigen. Ook staan er allemaal strepen aan de linkerzijkant van de bladzijden..

Beetje vaag verhaal, maar ik hoop dat iemand weet wat ik kan doen, want op deze manier duurt alles 10 keer zo lang, en ik krijg sommige enters en de strepen aan de linkerkant ook niet weg.. Op deze manier kan ik het niet inleveren. Ik heb al op internet gezocht en in word zelf, maar ik kan het niet vinden.. :o

VosjeN

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 16:13

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 16:13

Naar het kopje bovenaan controleren, dan zie je wijzigingen bijhouden en dat uitzetten. :D

_suus19_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-15 23:53

Bedankt! Het is gelukt! :D Het komt wel elke keer weer terug als ik het opnieuw open of in een ander bestand probeer toe te voegen, maar als ik dan weer alles uitzet blijft het soms wel weg :+

NienkeHV jij ook succes met je scriptie! ;) niet teveel bokken he.. Blijft lastig vind ik :')

VosjeN

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 00:27

Fijn dat het nu lukt! Scripties zijn al vervelend genoeg zonder technische moeilijkheden ;(

Morgenochtend 9h concept-deadline, daarna lekker slapen...