Paragnost/medium reading, who can tell me more?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Shaggy09

Paragnost/medium reading, who can tell me more?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-15 18:59

Goeiemiddag! :)

Vanmiddag was ik op een braderie bij mij vriendin thuis, en daar liep een wat meer basis gerichte medium rond. Als ik het zo kan noemen. :)
Het was redelijk simpel en niet heel uitgebreid, maar het was dus een vrouw die door middel van bloemen mij kon vertellen hoe mijn verleden in elkaar zat, wat ik voelde en moest loslaten, etc. (Bloemen was het idee dat je een bloem die je aansprak moest uitkiezen uit een bos willekeurige, en dan zou ze door de bloem te voelen je verleden etc. kunnen zien)

Ik ben altijd wel geïnteresseerd geweest in horoscopen maar ik vind het echtere werk toch wel wat gaver! Ik had dus het idee om met 2 vriendinnen een keer zo'n medium over de vloer te laten komen en dan zo'n soort thuis-reading kunnen krijgen alle 3. Ook een medium die wat meer op de toekomst is gericht lijkt me heel gaaf, dus die echt wel een beetje kan aangeven hoe het verder gaat met de liefde, carrière etc.

Mijn vraag was, heeft iemand hier ervaringen mee gehad? Kent iemand een ervaren paragnost/medium? Is het de moeite waard ja/nee?
Tell me! :)

Free2

Re: Paragnost/medium reading, who can tell me more?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 19:08

Om eerlijk te zijn, geloof ik vrij weinig tot niks van wat die paragnosten zeggen. Heb het idee dat ze hun praatje zo vormen dat het voor ieder mens van toepassing kan zijn/ dat ieder mens zich er in kan vinden.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 20:02

Ik heb zeer goede ervaringen met Mariska Adrichem... Ze wist me zeer gedetailleerde info te geven over verleden en heden, die ze niet kon weten... http://www.zentinel.nl

Joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 23:27

Ondanks dat het toch iets anders is dan het filmpje dat ik nu ga plaatsen, is het misschien even de moeite waard om hem te kijken :) Heeft er namelijk wel degelijk iets mee te maken. Mag je vervolgens zelf je mening vormen hoe en wat :)