Het schooljaar loopt alweer op z'n einde.. Dit jaar heeft mijn dochter groep 3 gedaan. Een pittig jaar, ivm onze scheiding. Maar de juffen stonden geweldig voor haar klaar. Aangezien ik klassenmoeder ben van haar klas, ga ik zoiezo met de kids een bedankje maken(34 in totaal..) Toch zou ik dit jaar graag iets origineels maken ivm hun geweldige hulp dit jaar. Wie heeft er leuke ideetjes?
Alle kinderen een blanco kaart laten versieren en die in een map doen. Daarbij nog een bon voor sauna, etentje, theater of wat ook maar past bij de betreffende persoon.
Mijn zus is juf en heeft eens een grote bloempot gekregen met alle kinderhandjes erop dmv vingerverf. Leuke plant erin en klaar. Leuk persoonlijk cadeau.
Ieder jaar krijg ik zo'n soort vriendenboekje. Niet origineel en hier belanden ze steeds in de kast.wel heb ik al jaren een mooie glazen vaas op tafel, waarin kleine tekeningen vd kinderen in zijn gegraveerd. Ook hangt er op het toilet een spiegel met glasstift beschreven en heb ik een prachtige rododendron die al 11 jaar in mijn tuin staat.
kwita
Geplaatst: 30-05-15 16:28
Bij een neefje maakten ze een soort jaarboekje
met een foto van elk kind en een beschrijving van wat ze later worden willen, leeftijd, hobby's en hun herinnering en wens voor de juf!
dit was zo ontzettend leuk, dat ik dit altijd heb onthouden