Kelloggs moestuintjes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Pinda_Dipje

Kelloggs moestuintjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-15 23:02

beste bokkers,

Tegenwoordig kun je bij veel voedingsmiddelen sparen voor producten of speciale items. Wij doen er eigenlijk nooit aan mee, totdat onze zoon (6) zijn oog liet vallen op de Kelloggs reclame. Je spaart 3 verpakkingen en de codes binnenin dien je in te voeren op de website om een moestuintje toegestuurd te krijgen.

Ons zoontje spaarde eerder al de moestuintjes van de Albert Heijn die hij met de grootste zorg heeft gekweekt (hij had voornamelijk cherrytomaatjes) helaas zag papa het aan voor onkruid en werden zijn plantjes in enkele luttele seconde vermoord. :') -O- Actie van de appie was inmiddels al weken afgelopen, dus hij werd erg enthousiast bij het zien van deze mini moestuintjes :D Enfin.... Zoonlief begint al 2 weken lang zijn ochtend met een bordje Kelloggs, en mama lepelt ook wanhopig de nodige pakken leeg. Nu blijkt dat iedere code bestaat uit 10 letters, en dat één van onze codes 2 letters tekort komt omdat ik het verkeerd heb afgescheurd :')

"Nou mam, dan moeten we nog maar een pak leeg eten...."
"Ik dacht het niet jongeman, ik kan geen chocopop meer zien. Kunnen we niet gewoon zaadjes en een bloempotje bij het tuincentrum halen? :j "
"Maar mam.... "

Zijn er hier meer mensen die (noodgedwongen) mee doen aan spaaracties die je soms tot wanhoop drijven? :+ En is er misschien iemand hier die niets met zijn/haar code doet?

Met vriendelijke groet,

Een wanhopige bokker :')

Arzil

Re: Kelloggs moestuintjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 23:20

Hier een vriend die heel wat kellogs wegeet ' sochtends. Ik zal morgen eens kijken voor een code!

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 23:54

Ik heb nog een hele doos AH moestuintjes staan waar ik met liefde de helft van wil opsturen als dat helpt.

edit: tenminste ik denk dat ze er nog staan en ik heb ook nog een doos kellogs staan :)

Saar88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 00:05

Ik weet niet waar je woont, maar heb tomatenplantjes zat! Ze zijn nog erg klein dus ze hebben nog wat tlc nodig. Mocht je dichtbij wonen mogen jullie er gerust wat uit komen zoeken ;)

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 00:07

Ik kocht laatst onbewust 3 dozen Kellogg's Biscuit Moments met codes. Ga binnenkort mijn moestuintje bestellen *\o/*

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 00:19

Ts, ik heb drie codes voor je, maar ik weet niet of het uitmaakt dat het Belgische verpakkingen zijn... Anders eens proberen? Je mag me pb'en ;-)

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 00:29

Bokt is liefde <3 _/-\o_ :))
Wat ontzettend lief en behulpzaam van jullie allemaal!

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 00:32

Hier worden de pakken ook rap leeggegeten.

Mijn dochter had de lepel bestelt met haar naam er op, echt een hele mooie degelijke lepel met netjes haar naam er in, had ik niet verwacht :j

Ik zal morgen wat pakken uit het oud papier vissen en kijken naar codes

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 00:35

Loopt die actie nog?
Hier geen pakken voor moestuintjes maar misschien nog in de schuur, kijk ik morgen.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 00:36

lol TS, dat is niets van tegenwoordig hoor..
al zo oud als de weg naar rome..

heb hier nog een aantal plakboeken liggen uit de jaren vijftig..
pygelmee plaatjes sparen bij DE en plakken maar.
jojo de sumatraan, vraag mij niet waar je dat bij spaarde, maar sparen moest je het..
en zelf nog heel wat melk weggezopen ergens in de jaren tachtig voor de suske en wiske glazen en het suske en wiske servies dat je bij de albert heid bij elkaar kon klokken met het witte goed.

en speeltjes in pakken ontbijtgranen zijn volgens mij ook al heel oud lol
Laatst bijgewerkt door elenaMM77 op 30-05-15 00:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Pinda_Dipje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-15 00:37

Jeetje wat een lieve reacties! Ik heb inmiddels het gewenste moestuintje kunnen bestellen (het aapje met rucola), dus hopelijk kunnen we via dit topic nog andere kindjes blij maken!

Helemaal blij :D :D *\o/*