Tegenwoordig kun je bij veel voedingsmiddelen sparen voor producten of speciale items. Wij doen er eigenlijk nooit aan mee, totdat onze zoon (6) zijn oog liet vallen op de Kelloggs reclame. Je spaart 3 verpakkingen en de codes binnenin dien je in te voeren op de website om een moestuintje toegestuurd te krijgen.
Ons zoontje spaarde eerder al de moestuintjes van de Albert Heijn die hij met de grootste zorg heeft gekweekt (hij had voornamelijk cherrytomaatjes) helaas zag papa het aan voor onkruid en werden zijn plantjes in enkele luttele seconde vermoord.
Actie van de appie was inmiddels al weken afgelopen, dus hij werd erg enthousiast bij het zien van deze mini moestuintjes
Enfin.... Zoonlief begint al 2 weken lang zijn ochtend met een bordje Kelloggs, en mama lepelt ook wanhopig de nodige pakken leeg. Nu blijkt dat iedere code bestaat uit 10 letters, en dat één van onze codes 2 letters tekort komt omdat ik het verkeerd heb afgescheurd
"Nou mam, dan moeten we nog maar een pak leeg eten...."
"Ik dacht het niet jongeman, ik kan geen chocopop meer zien. Kunnen we niet gewoon zaadjes en een bloempotje bij het tuincentrum halen?
" "Maar mam.... "
Zijn er hier meer mensen die (noodgedwongen) mee doen aan spaaracties die je soms tot wanhoop drijven?
En is er misschien iemand hier die niets met zijn/haar code doet? Met vriendelijke groet,
Een wanhopige bokker