tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LaScar
Berichten: 282
Geregistreerd: 08-05-14

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 16:57

Goede tip! Ik ben nog halverwege Liefdesbang op jouw aanraden :)

xDenies

Berichten: 13498
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 17:02

LaScar schreef:
Nee joh Denies wat gek! Het klonk zo positief, wat een ommekeer ineens -O- Het is je in ieder geval zo gegund, die vervelende ‘weet ik niet’ en ‘misschien’ opmerkingen herken ik maar al te goed, dat is niet wat je verdient.


Het was ook heel positief. En voor ik het wist was het ineens weg :') Ik ga er online verder niet over uitweiden.
Ik gun het mezelf ook, daarom ben ik gewoon lekker op datingssites gegaan. Je kan er in die zin wel nog niet aan toe zijn, maar dat merk je pas als je de juiste tegenkomt. Ik heb ook zat mannen al op afstand gehouden omdat ik gewoon geen klik voelde, dan hoeft het voor mij niet en ga ik ook niet afspreken. Maar dit was echt zo ineens past boem alle puzzelstukjes op de juiste plek. Maarja, soms veranderen dingen heul snel. Wie weet laait dit later weer op, maar voor nu ligt de bal bij hem verder.


capopjekop schreef:
Als mensen in het begin zo love bomben dan ben ik wel altijd argwanend. Maar goed ik ben nog steeds de middenweg aan het zoeken qua rode vlaggen spotten :')

Ik had vorige week leuk contact met een jongere man. Tijdens het appen en bellen voelde ik wel een klik die ik sinds m'n ex eigenlijk niet meer gevoeld heb. Normaal ben ik snel uitgekeken op de gesprekken of ze beginnen alleen nog maar over sex te praten. Dus ik had veel zin in deze date. Totdat hij een bepaalde grap maakte die bij mij dusdanig triggerde dat ik met een paniekaanval op de bank zat. Hele goeie gevoel weg.

Daar baalde ik wel van. Niet zozeer vanwege de date, maar ik had het gevoel dat ik alles wel een plekje had gegeven. Dan is er toch het besef dat sommige dingen mss nooit meer helemaal weg gaan.


Ik wil dit ook absoluut niet love bomben noemen hoor. Het was gewoon gezellig en we waren heel enthousiast om met elkaar te kletsen, dan maak je tijd voor elkaar en dat deden we allebei. Dat is geen lovebomben.

Ik snap wel wat jij bedoelt met dingen die triggeren, ik herken dat ook wel. Dat heb ik sowieso met kerels die vlot over seks beginnen te praten, of weetikveel wat voor misplaatste vragen/opmerkingen in het eerste gesprek ofzo. Maar gelukkig niet zo erg als een paniekaanval, jammer zeg!
Ben je nog op date gegaan uiteindelijk?

Oh .. ik zie het antwoord al. Jezusmina zeg ...


LaScar schreef:
Herkenbaar Relaxed!
In het begin had ik nooit van hem verwacht dat er bindingsangst zou zijn, hij ging 100% voor mij en ik was juist degene die er een beetje voorzichtig in mee ging. Uiteindelijk na een aantal jaar is dit ook helemaal omgedraaid: hij met alle uitingen van bindingsangst, en ik die met verlatingsangst aan hem vast probeerde te klampen.. Vreselijk vermoeiend.


Ach, ik dacht ook dat mijn ex zijn bindingsangst een plekje had gegeven nu t zo goed ging tussen ons. Helaas ... ineens wastie er weer. |o |o

capopjekop

Berichten: 30665
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-24 11:54

Een keer raden wie er een nieuw telefoonnummer heeft en over iets onbenulligs appte

LaScar
Berichten: 282
Geregistreerd: 08-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-24 13:54

capopjekop schreef:
Een keer raden wie er een nieuw telefoonnummer heeft en over iets onbenulligs appte


Bijzonder… Hier al sinds november radio stilte, maar zou niet goed weten wat te doen als dat mij zou gebeuren!

CupCakes_

Berichten: 3347
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-24 13:55

capopjekop schreef:
Een keer raden wie er een nieuw telefoonnummer heeft en over iets onbenulligs appte


Joepie! Daar wordt je toch sjacherijnig van zoiets? -O- :')

capopjekop

Berichten: 30665
Geregistreerd: 30-11-03

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-24 14:24

Chagrijnig is een understatement :') het is zo vermoeiend vooral omdat het altijd hetzelfde patroon is.

Zonnetje81
Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-24 14:26

Hoelang is het nu geleden?

capopjekop

Berichten: 30665
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-24 14:36

Ik pb je even

xDenies

Berichten: 13498
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-24 17:10

Pff vermoeiend. Zeker omdat zo iemand ook helemaal niet vriendelijk is geweest tegen je. Walgelijk.

Hier overigens ook volledige radiostilte. Op mijn berichtjes met hart onder de riem of een vraag of ik iets voor degene kan betekenen wordt allemaal genegeerd. Ik ben zó kwaad.

Anderzijds schopt het ook weer een gigantische deuk in mijn vertrouwen. Heb ik me weer laten beetnemen? Was het weer allemaal nep? |o (ondanks dat het dus maar heel kort en krachtig was, hij deed wel z'n best om mijn muurtje te doorbreken en t klonk allemaal zo oprecht)

Zonnetje81
Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-24 17:38

Zelfde gevoel hier dus we kunnen elkaar de hand schudden. Ik dacht ook heb ik mezelf weer op het verkeerde been laten zetten. Voor de gek laten houden. Was het nep?

leeslampje

Berichten: 1119
Geregistreerd: 11-10-16
Woonplaats: Den Haag

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-24 17:43

Bijzonder capopjekop >;)

Wat een nare updates Denies en Zonnetje. Wees ook niet te hard voor jezelf: jullie hebben je niet op het verkeerde been laten zetten. Ineens het contact zo verbreken of je horkerig gedragen zegt meer over die kerels, dan over jullie. Jullie hebben je juist een beetje open gesteld, dat is een mega stap. Da's pas persoonlijke groei dames <3

capopjekop

Berichten: 30665
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-24 17:44

Ik snap jullie gevoel heel goed. Van de andere kant heb je iemand toegelaten, heb je je weer kwetsbaar op durven stellen. Dat is juist wel goed. Want als je dat niet kunt dan is iedere poging sowieso gedoemd te mislukken.

Ik vind het juist een kracht dat jullie dat kunnen en ook doen. Dat de ander daar dan slecht mee om gaat zegt niks over jullie

xDenies

Berichten: 13498
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-24 18:39

Waanzinnig lief dames, dankjewel! Het is ook zo, dit was toch de 1e stap na de relatiebreuk and i fcking did it. Het is jammer dat het niet gelijk een blijvertje was maar net als mijn ex is hij niet de enige vent op deze aardbol dus we gaan wel weer zien hoe en wat :)

Anoniem

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-24 20:54

Een hele goede 1e stap! Nu nummer verwijderen en doorrr.. :D

leeslampje

Berichten: 1119
Geregistreerd: 11-10-16
Woonplaats: Den Haag

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-24 23:11

+:)+ that’s the spirit!

Zonnetje81
Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-24 11:33

Ja dat is ook zo maar het is heel lastig in mijn brein om te verwerken dat mensen van 0-100-0 kunnen gaan. Hoe kan je iets voelen en dan met een seconde is het allemaal ik vond je leuk. Eerst alleen maar knuffelen en overload van af willen spreken en uitdagen naar NIKS koud en afstandelijk omdat een oude scharrel/date je appt.

leeslampje

Berichten: 1119
Geregistreerd: 11-10-16
Woonplaats: Den Haag

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-24 16:06

Snap ik hoor. Soms is zulk gedrag helaas niet echt te verklaren. Het is simpelweg bot, lomp, asociaal…

LaScar
Berichten: 282
Geregistreerd: 08-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-24 13:41

leeslampje schreef:
Bijzonder capopjekop >;)

Wat een nare updates Denies en Zonnetje. Wees ook niet te hard voor jezelf: jullie hebben je niet op het verkeerde been laten zetten. Ineens het contact zo verbreken of je horkerig gedragen zegt meer over die kerels, dan over jullie. Jullie hebben je juist een beetje open gesteld, dat is een mega stap. Da's pas persoonlijke groei dames <3


Ben het hier helemaal mee eens!

xDenies

Berichten: 13498
Geregistreerd: 29-01-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-24 13:55

Ik snap dat ook gewoon echt niet. Ik heb laatst ook tegen iemand gezegd dat ik verder geen behoefte heb om af te spreken omdat het gesprek al steeds doodliep. Ja niet tof, maar opgelost toch. Beide die nu weten waar ze aan toe zijn.

Ik vind t vooral kinderachtig en laf.
Van de week nog een berichtje gestuurd of ik iets kon betekenen of dat ie liever wilt dat ik mn mond houd. Maar ook daar zelfs geen reactie op.

Als het op een presenteerblaadje komt en je gaat dat zelfs nog negeren, ga dan lekker fietsen stelen :')
Snap best dat als je iets heftigs meemaakt je anders gaat communiceren, maar er zit een verschil hier tussen hoor.

LaScar
Berichten: 282
Geregistreerd: 08-05-14

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-24 15:07

Je hebt helemaal gelijk Denies, het is gewoon echt onaardig en ongevoelig. En het feit dat wij zoiets nooit zullen snappen komt omdat wij niet zo zijn en dat nooit zouden doen. Dat zegt vooral wat goeds over jou en heeft niks te maken met je waarde, maar alles met hoe de ander omgaat met dit soort situaties.

Mijn ex is weer dingen aan het plaatsen op social media, dat deed hij al heel lang niet echt meer, voelt dubbel zo gek nu hij mij ook nog geblokkeerd heeft (kan het via mijn account dus ook niet zien). Allemaal veranderingen waar ik geen deel meer van uit maak..

Anoniem

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-24 20:21

Hoe weet je dan dat hij dingen plaatst LaScar?

Ik had dus vanmiddag een hele spontane date.. Laatst op een nieuwjaarsborrel aan de praat geraakt, een vriendin zou vandaag komen lunchen maar zei dat af en hij stelde spontaan voor om dan in haar plaats te komen.. Gezellig, maar ik denk dat ie wat te lief voor me is, maar de tijd zal het leren.. Krijg ik een uur erna een appje van mijn ex of mijn date gezellig was met de locatie erbij. Is ie natuurlijk weer door iemand getipt aangezien hij zo ongeveer iedereen hier in de buurt kent :n

xDenies

Berichten: 13498
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-24 20:37

LaScar schreef:
Je hebt helemaal gelijk Denies, het is gewoon echt onaardig en ongevoelig. En het feit dat wij zoiets nooit zullen snappen komt omdat wij niet zo zijn en dat nooit zouden doen. Dat zegt vooral wat goeds over jou en heeft niks te maken met je waarde, maar alles met hoe de ander omgaat met dit soort situaties.

Mijn ex is weer dingen aan het plaatsen op social media, dat deed hij al heel lang niet echt meer, voelt dubbel zo gek nu hij mij ook nog geblokkeerd heeft (kan het via mijn account dus ook niet zien). Allemaal veranderingen waar ik geen deel meer van uit maak..


Lief berichtje van je <3
Kan jou alleen maar vertellen dat je niet naar je ex moet gaan zoeken. Je zegt zelf dat je het via je eigen account niet kan zien, laat het gaan dan. Probeer het als een positief iets te zien. Je krijgt alle ruimte om het allemaal te accepteren en het een plekje te geven. Doe er je voordeel mee!


Relaxed schreef:
Hoe weet je dan dat hij dingen plaatst LaScar?

Ik had dus vanmiddag een hele spontane date.. Laatst op een nieuwjaarsborrel aan de praat geraakt, een vriendin zou vandaag komen lunchen maar zei dat af en hij stelde spontaan voor om dan in haar plaats te komen.. Gezellig, maar ik denk dat ie wat te lief voor me is, maar de tijd zal het leren.. Krijg ik een uur erna een appje van mijn ex of mijn date gezellig was met de locatie erbij. Is ie natuurlijk weer door iemand getipt aangezien hij zo ongeveer iedereen hier in de buurt kent :n


Wat een zieke ex zeg, mag toch hopen dat je het genegeerd hebt? In zo'n geval zou ik hem zelfs blokkeren. Die negatieve energie kan je niet gebruiken, simpel.

Wat bedoel je met te lief? Vind dat altijd een beetje een dooddoener. Tuurlijk iemand die je op je wenken bedient is niet oké, maar volgens mij zitten we hier allemaal met een beetje fcked up exen, dus ja .. wat is dan te lief? Is het te lief of ben je het gewoon niet gewend? :)

Anoniem

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-24 20:48

Ik heb het wederom genegeerd idd, dat gaat me goed af, want hij had eerder deze week ook al geappt..
Te lief omdat ik er waarschijnlijk finaal overheen wals, maar ik geef het de tijd en wacht even af waar hij mee komt, weet namelijk ook niet hoe hij deze date zag omdat ie zo spontaan kwam haha!

En ik heb maar 1 fiets up ex gelukkig, de andere was ook te lief voor me namelijk :')

Suzanne F.

Berichten: 49304
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-24 20:49

Zo die ex laat zich wel kennen zich. Beetje zielig zo’n reactie. Ik zou niks terugsturen. Hij zoekt namelijk naar een reactie. Beste is om niks terug te sturen.

Edit: oh je negeert hem. Heel goed. Knap van je.

Mer1980

Berichten: 18884
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-24 21:21

Tijd om dat kanspareltje te blokkeren wat een gestoorde gek....