tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CalipsoLover

Berichten: 5582
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 00:45

bigone schreef:
Tja, of hij vertrouwd je of het word lastig . Jij zou dus inderdaad mensen uit je leven bannen omdat je partner dat zou eisen??

Echt verbannen zou ik het niet noemen, ex is ook geen 'groot' deel meer van mijn leven. Mijn vriend is ook niet het type dat me dingen zou gaan verbieden, hij zal wel laten merken dat hij het niet fijn vind. Wat ik ook snap.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37306
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 00:57

Maar wat is zijn bezwaar dan? Jij wilt niet terug naar je ex. Bent gelukkig met je vriend. Dan heeft hij toch niks te vrezen zou je zeggen.

Ik heb ook nog contact met ex, we delen de honden samen ook. Dus ja dat is nu eenmaal een stukje van mijn leven

Urbanus

Berichten: 44956
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 01:01

Ik vind dat je vriend niet zo moeilijk moet doen. Het is toch maar af en toe? Als het echt regelmatig zou zijn zou ik het wel suf vinden maar dat is omdat ik gedeelde voogdij over dieren suf vind. Contact met exen heb ik niks op tegen als alles afgesloten is.

CalipsoLover

Berichten: 5582
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 01:04

Ik denk dat hij zich gewoon onnodig zorgen maakt, ook omdat ik het vorig jaar nog heb geprobeerd met mijn ex maar ik heb daar toen een punt achter gezet omdat de klik er niet meer was en ik duidelijk niet meer verliefd kon worden op mijn ex. Hij heeft van die ramp scenario's in zijn hoofd en gaat hij zichzelf daarmee gek maken.
Als ik hem probeer gerust te stellen komt er vaak een 'ja maar...', 'maar wat als...' uit zijn mond.

capopjekop

Berichten: 30674
Geregistreerd: 30-11-03

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 06:46

Ik vind persoonlijk dat je je eigen onzekerheden niet op anderen moet projectoren. Je mag je angsten delen. Goed zelfs! Maar daar moet het bij blijven.

Mri

Berichten: 15309
Geregistreerd: 01-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 07:36

StableDoor schreef:
De beste wraak is groeien als persoon en laten zien dat je er sterker uit komt, echt, wraakacties gaan je niet helpen.


En als aanvulling: gelukkig(er) worden dam dat je met hem was!

Ik heb na 3,5-4 jaar nog contact met zijn zus en af en toe met zn moeder.
Over hem gaat het nooit, hij komt niet ter sprake.
Zn ouders zijn hier op kraamvisite geweest, hebben gezien wat voor fantastische vent ik nu heb (eentje die wel huisje-boompje-beestje en een toekomst wil met mij) en hoe gelukkig ik ben. Dat is uiteindelijk mijn "wraak", gelukkig worden.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 11:16

Ik snap jouw vriend wel hoor CalipsoLover. Ik zou het ook niet heel chill vinden als mijn vriend nog zou afspreken met zijn ex. Ik zou het nooit verbieden (ik vind sowieso dat je elkaar niks kán verbieden in een relatie, moet je ook niet willen), maar ik zou het niet tof vinden. Maar dat ligt grotendeels aan de manier waarop ze uit elkaar zijn gegaan.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37306
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 11:18

Zou mij dus geen biet uitmaken. Als iemand gelukkig is met je moet je durven loslaten ook en vertrouwen. Als je daarin iemand al niet vertrouwd. Dan moet je of aan jezelf en je eigen zelfvertrouwen werken of even achter de oren krabben dat je iemand bij zoiets simpels al niet vertrouwd,

Net als mensen laten stappen of vakantie met een ander geslacht. Ondanks dat dat vertrouwen me mijn huwelijk gekost heeft sta ik er nog steeds zo in. :j vertrouwen in je partner is voor mij het allerbelangrijkste in een relatie

En mocht iemand misbruik maken daarvan is ie je relatie en vertrouwen ook niet waard

CalipsoLover

Berichten: 5582
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 11:28

Ik heb nog een hele lange tijd een flikkerlicht relatie gehad met mijn ex, wat enorm pijnlijk was. Echt heel erg vanaf gezien, dan even afstand genomen en beide een nieuwe relatie begonnen maar dat werkte voor ons beide niet. Na een tijdje dan toch terug samen gekomen voor een dik half jaar, maar ik merkte dat dit niet gezond meer was en ik me nooit 100% gelukkig ging voelen in die relatie, mede omdat mijn ex dus hartstikke jaloers was en mij niet 1 maar 1000 dingen ging verbieden. Die vlam die we eerder hadden was voor mij echt uitgedoofd, ik had me er bij neergelegd dat dit altijd een toxic relatie ging zijn en blijven. Toen heb ik mijn huidige vriend al leren kennen, en maanden later dan toch met hem de kans gewaagd, met succes dus.

Mijn huidige vriend weet dat ik echt tot over mijn oren verliefd was op mijn ex, maar hij weet ook dat dat voor mij echt afgesloten is en wij geen gezonde relatie hadden. Mijn vriend is van karakter ook wel zeer onzeker, het is voor hem nog steeds een grote shock dat hij mij heeft kunnen "krijgen" zeg maar. Hij heeft ook nog geen ervaring met echt lange relaties, ik ben eigenlijk nog maar zijn eerste lange relatie. Dusjha, hij heeft zijn onzekerheden die ik begrijp, maar het moet ergens wel ophouden vind ik.

Elisa2

Berichten: 37519
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 11:34

Hm ik vind afspreken met een ex ook niet zo chill (en zeker niet als 1 van de 2 nog gevoelens heeft), er zijn toch ooit gevoelens geweest van beide kanten. Maar zolang er volledige openheid over is en de huidige partner er ook bij betrokken wordt zou het moeten kunnen vind ik. Maar dan nog is het de vraag..moet je het willen? een relatie is geven en nemen en rekening houden met je partner en diens gevoelens hoort daar ook bij.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 11:47

karuna schreef:
Zou mij dus geen biet uitmaken. Als iemand gelukkig is met je moet je durven loslaten ook en vertrouwen. Als je daarin iemand al niet vertrouwd. Dan moet je of aan jezelf en je eigen zelfvertrouwen werken of even achter de oren krabben dat je iemand bij zoiets simpels al niet vertrouwd,

Net als mensen laten stappen of vakantie met een ander geslacht. Ondanks dat dat vertrouwen me mijn huwelijk gekost heeft sta ik er nog steeds zo in. :j vertrouwen in je partner is voor mij het allerbelangrijkste in een relatie

En mocht iemand misbruik maken daarvan is ie je relatie en vertrouwen ook niet waard


Ik vertrouw mijn vriend volledig hoor, daar niet van. Hij gaat vaak genoeg op stap (ik zelf trouwens ook) of eens met een vriendin eten ofzo. Hij heeft geen enkel contact meer met zijn ex. Zij zijn op een hele banketstaaf manier (vanuit haar kant) uit elkaar gegaan. Dus ja, als ie nu ineens met haar zou afspreken zou ik dat niet super chill vinden. Maar nogmaals; ik zou hem dat echt niet verbieden ofzo.

Andersom hetzelfde gok ik. Denk ook niet dat mijn vriend het tof zou vinden als ik ineens weer zou afspreken met mijn ex. Daar heb ik verder ook geen contact meer mee.

Nou is dit natuurlijk niet dezelfde situatie als CalipsoLover. Maar ik kan mij gewoon best verplaatsen in haar vriend zijn gevoelens. Gevoelens heb je nou eenmaal, kan je ook niet altijd wat aan doen. Wat je daarmee doet is wel aan jou.

Verder sluit ik mij volledig aan bij Elisa. Rekening met elkaar houden moet van twee kanten komen.

Jildau

Berichten: 9424
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 11:55

Elisa2 schreef:
Hm ik vind afspreken met een ex ook niet zo chill (en zeker niet als 1 van de 2 nog gevoelens heeft), er zijn toch ooit gevoelens geweest van beide kanten. Maar zolang er volledige openheid over is en de huidige partner er ook bij betrokken wordt zou het moeten kunnen vind ik. Maar dan nog is het de vraag..moet je het willen? een relatie is geven en nemen en rekening houden met je partner en diens gevoelens hoort daar ook bij.


Dit vind ik ook.. Verbieden doe je sowieso niet maar ik zou het wel vervelend vinden wanneer mijn vriend nog de behoefte heeft om met z'n ex af te spreken. Als mijn ex nog een hond heeft waar ik aan gehecht ben dan zou ik met die hond gaan wandelen maar wel zonder ex. Of zelfs met nieuwe vriend de hond ophalen en naar het bos/strand gaan.

Ik heb geen idee wat mijn vriend ervan zou vinden wanneer ik met m'n ex zou afspreken maar ik heb er geen behoefte aan en zou het hem ook niet 'aan doen'. Nu klinkt dat heftiger dan ik bedoel maar ik vind het niet nodig om hem mogelijk een rotgevoel te geven. Dat is afspreken met mijn ex niet waard.

Mer1980

Berichten: 18890
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 14:14

Oh ik vertrouw mijn man ook 100%, hij spreekt regelmatig af met exen, ik ken die dames (en vaak hun partners ) ook en kan ook prima met ze door een deur, ook gaat hij af en toe wel alleen met ze om, daar kan ik niet van wakker liggen, maar deze dames hebben dan ook geen gevoelens meer voor hem. Hij is snowboard leraar, DJ en hij zit de hele winter in Oostenrijk, ik vanwege onze kids niet meer , want de oudste moet naar school dus wij pendelen een beetje heen en weer ;) Dus hij is daar veel alleen ;) En dat is helemaal prima, maar toch zou ik het niet prettig vinden als hij met een ex zou afspreken waarvan duidelijk is dat zij hem graag terug zou willen.

CalipsoLover

Berichten: 5582
Geregistreerd: 14-08-11

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 23:46

Oke, afspraak is intussen voorbij en zit idd ook met een zeer dubbel gevoel. Nog even over dat vertrouwen; dat zit voor de rest ook wel heel goed in mijn relatie. Wij kunnen elk apart uit gaan zonder gemekker of gezeur. Hij gaat vaak weg met zowel vrienden als vriendinnen, ik ook en daar zijn nooit problemen over geweest, dus dat zit echt wel goed.

Maar nu over ex; toen we de hond gingen halen was zijn hele familie er, even met hen aan tafel gezeten omdat ex nog moest eten, zijn kleine broers van 9 en 10 die me meteen een knuffel kwamen geven etc etc... Nee dat was voor mij echt te veel van het goede, ik kwam voor de hond, niet voor een gehele familie reunie. Ik voelde me tegelijk ook enorm schuldig naar mijn vriend toe. Mijn ex heeft zich op een paar flirtige opmerkingen na heel goed gedragen, over hem kan ik eigenlijk niets slechts zeggen, hij zit ook niet meer aan mijn voeten te smeken om terug te komen. Dus na de hele reunie was het gewoon een rustige wandeling. Maar ik weet wel dat moest ik hem terug willen hij mij wel met open armen zou ontvangen. Maar ik voelde me er enorm ongemakkelijk bij. Ik had hem nog maar 1 keer gezien toen ik al in mijn relatie zat, omdat hij nog wat spullen moest oppikken en toen gewoon een koffie gedronken samen en daar voelde ik me ook OK bij, maar dit alles is me toch wat te veel van het goede. Hij vroeg meteen wanneer we nog eens samen konden wandelen en ik denk dat ik het er toch even bij zal laten.

Raineri
Berichten: 6267
Geregistreerd: 21-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 00:18

CalipsoLover schreef:
Oke, afspraak is intussen voorbij en zit idd ook met een zeer dubbel gevoel. Nog even over dat vertrouwen; dat zit voor de rest ook wel heel goed in mijn relatie. Wij kunnen elk apart uit gaan zonder gemekker of gezeur. Hij gaat vaak weg met zowel vrienden als vriendinnen, ik ook en daar zijn nooit problemen over geweest, dus dat zit echt wel goed.

Maar nu over ex; toen we de hond gingen halen was zijn hele familie er, even met hen aan tafel gezeten omdat ex nog moest eten, zijn kleine broers van 9 en 10 die me meteen een knuffel kwamen geven etc etc... Nee dat was voor mij echt te veel van het goede, ik kwam voor de hond, niet voor een gehele familie reunie. Ik voelde me tegelijk ook enorm schuldig naar mijn vriend toe. Mijn ex heeft zich op een paar flirtige opmerkingen na heel goed gedragen, over hem kan ik eigenlijk niets slechts zeggen, hij zit ook niet meer aan mijn voeten te smeken om terug te komen. Dus na de hele reunie was het gewoon een rustige wandeling. Maar ik weet wel dat moest ik hem terug willen hij mij wel met open armen zou ontvangen. Maar ik voelde me er enorm ongemakkelijk bij. Ik had hem nog maar 1 keer gezien toen ik al in mijn relatie zat, omdat hij nog wat spullen moest oppikken en toen gewoon een koffie gedronken samen en daar voelde ik me ook OK bij, maar dit alles is me toch wat te veel van het goede. Hij vroeg meteen wanneer we nog eens samen konden wandelen en ik denk dat ik het er toch even bij zal laten.


Klinkt niet echt alsof het over is en denk dat je zelf al weet wat het beste is.

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 10:59

Ik denk dat een bezoek regeling beter is, dus jij haalt de hond op en brengt die nadien weer terug. Ex-stellen met kinderen gaan ook doorgaans niet gezellig dagjes samen uit.

Mand

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 16:30

Ik ben al een hele hoop keren langs dit topic gescrollt, en dacht nee, ik ga me hier niet melden. Maar ondertussen lijkt het me wel fijn omdat ik gewoon echt niet weet wat ik met mezelf aan moet :')

Ik heb op oud en nieuw een vervelende ervaring gekregen met een jongen die ik al langer kende, maar niet super goed. Ik met mijn domme hoofd word daarna verliefd op zijn beste vriend -O- Ging een week super goed en leuk tussen ons, maar daarna uitgelopen op allemaal drama. Constant ruzie enzo. We hadden er een punt achter gezet maar een paar dagen daarna deed hij weer zo rot dat ik mega boos op hem ben geworden, en nu hebben we al weer een week ruzie :\ Heb hem gister geappt met of we kunnen praten, reageerde hij best goed op. Vandaag heb ik dus echt een poedersuiker dag, kan alleen maar aan hem denken en ik word gek van mezelf |( Vooral omdat ik weet dat het echt wel wederzijds is, maar hij is gewoon niet duidelijk en weer volgensmij niet wat hij er mee aan moet

CalipsoLover

Berichten: 5582
Geregistreerd: 14-08-11

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 22:55

Mijn ex haalt hier enorm veel steun uit denk ik, maar ik voel me er niet meer lekker bij en dat zegt eigenlijk genoeg denk ik...

Sheehan: kan je misschien iets duidelijker zijn want ik volg niet? Heb je het nu over die jongen of zijn beste vriend? Wat voor vervelende aanvaring was dit? Heb je een relatie met deze persoon? Want als jullie elkaar nog maar kennen van nieuwjaar, nu een maand geleden, is dat wel heel pril om al “zoveel” ruzie te hebben.

Mand

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 23:06

CalipsoLover schreef:
Mijn ex haalt hier enorm veel steun uit denk ik, maar ik voel me er niet meer lekker bij en dat zegt eigenlijk genoeg denk ik...

Sheehan: kan je misschien iets duidelijker zijn want ik volg niet? Heb je het nu over die jongen of zijn beste vriend? Wat voor vervelende aanvaring was dit? Heb je een relatie met deze persoon? Want als jullie elkaar nog maar kennen van nieuwjaar, nu een maand geleden, is dat wel heel pril om al “zoveel” ruzie te hebben.


Over die jongen. Gebeurtenis zet ik liever niet helemaal op internet, maar je mag me wel PB’en. Klopt helemaal van die ruzie, eigenlijk is het het zelfde punt wat steeds omhoog blijft komen

CalipsoLover

Berichten: 5582
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 23:10

Sheehan schreef:
CalipsoLover schreef:
Mijn ex haalt hier enorm veel steun uit denk ik, maar ik voel me er niet meer lekker bij en dat zegt eigenlijk genoeg denk ik...

Sheehan: kan je misschien iets duidelijker zijn want ik volg niet? Heb je het nu over die jongen of zijn beste vriend? Wat voor vervelende aanvaring was dit? Heb je een relatie met deze persoon? Want als jullie elkaar nog maar kennen van nieuwjaar, nu een maand geleden, is dat wel heel pril om al “zoveel” ruzie te hebben.


Over die jongen. Gebeurtenis zet ik liever niet helemaal op internet, maar je mag me wel PB’en. Klopt helemaal van die ruzie, eigenlijk is het het zelfde punt wat steeds omhoog blijft komen

Misschien kan je het gewoon wat verduidelijken voor ons? Als jullie al zoveel ruzie hebben op 1 maand tijd denk ik niet dat het goed zit. Of je laat het los en gaat verder, maar als je iets niet kan loslaten gaat het gewoon blijven aanslepen en dat is niet fijn voor beide partijen.

Mand

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 23:14

Ik zal straks het hele verhaal even kloppend uitleggen. Lees het nu inderdaad terug en snap dat er voor een ander niks van te begrijpen valt, maar het zit zo in mn hoofd dat het voor mij heel duidelijk is :')

Mand

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 00:08

Oke, een hele bijbel, maar dan is het wel duidelijk. Voor het gemak noem ik de jongen waar alles over gaat even L :D

Ik heb hier in ons dorp een vaste kroeg, waar ik elk weekend of vaker te vinden ben met m’n vaste vriendengroep. Op Oud en Nieuw waren we daar met zn allen, was echt super gezellig. Op een moment kwam ik H tegen, een jongen die ik wel ken maar niet heel goed, we hebben voornamelijk mutual friends en ik heb wel is bij hem thuis gechillt en wat gedronken met een groep maar meer ook niet. H was daar met L, en toen de kroeg eenmaal dicht ging gingen hun met mij en een vriendin en haar vriend mee naar haar huis. H kent haar vriend ook goed, vandaar dat dat zo liep. Daar hebben we het eerst super gezellig had maar toen we zouden gaan slapen is L naar huis gegaan en bleef H. Ik ben niet perse verkracht door hem, zo wil ik het totaal niet noemen, maar het is ook niet netjes gegaan. Dit heb ik zeker los gelaten, is allemaal oke nu.

De dagen daarna in de kroeg zag ik H en L steeds vaker, en het was gewoon allemaal oke tussen ons. L en ik werden steeds closer, en ik met mijn domme hoofd viel echt als een blok voor hem. De laatste keer dat ik serieus verliefd ben geworden is twee jaar geleden en nu dus pas weer. Het leek zeker wederzijds, we hebben die twee weken elkaar veel gezien, veel geappt, nog een keer na het sluiten van de kroeg blijven zitten tot half 6 sochtends omdat we de eigenaar allebei kennen, dat soort dingen. Ook is hij hier thuis geweest, heeft mijn moeder ontmoet, en hebben we serie gekeken. Ik voelde me super goed want het ging ook gewoon goed, al onze vrienden hadden zoiets van oke dit word het.

Dag nadat hij hier geweest was kwam ik weer in de kroeg, samen met een groep mensen, toen ik opeens door H iets over soa’s naar mijn hoofd geroepen kreeg. Ik was hier best wel beledigt door, vooral omdat als het zo zou zijn dat ik een soa had, dat toch echt van hem moest komen terwijl ik al geen seks met hem wou in eerste instantie. Na een tijdje tegen het einde van de avond heb ik dat losgelaten, ik dacht het zal wel. Kroeg ging dicht, ik pak mn jas, loop langs het groepje met L en H en krijg vervolgens hetzelfde weer naar mn hoofd. Niet op in gegaan, ik had geen zin om heisa te maken in de kroeg. Achteraf L een appje gestuurd met “Hey, wat was dat? Hoezo doet H opeens zo?” Gewoon op een normale manier, ik had H zijn nummer niet. L vroeg vervolgens of ik terug kon komen naar de kroeg, want ik was al thuis, waarop ik reageerde dat ik liever thuis bleef omdat ik het koud had en het regende maar dat het oke was en ik zeker niet boos was op hem. L werd daarop helemaal boos ofzo, ik denk door de drank. Dag daarna er gewoon over gepraat, ik hem verteld wat er met mij en H op oud en nieuw was gebeurd en waarom ik me dus rot voelde om die opmerking, dat was allemaal helemaal oke en hij reageerde super lief.

Fast forward drie dagen ofzo, ik had hem elke avond gezien en het was super gezellig maar ik merkte aan mezelf dat ik graag duidelijkheid wou, dus ik appte hem om te vragen of hij wou praten. Hij reageerde pas om 1 uur snachts met dat ik dan maar naar hem moest komen, maar dat kon ik niet doen omdat ik thuis woon en mijn moeder (die om 7 uur begint met werken en wakker ligt als ik weg ben) al lag te slapen. Hierom werd hij best wel boos, waarna hij een hele confession maakte dat ik speelde met zijn gevoelens en hij aangaf dat hij teleurgesteld was in hoe het tussen ‘ons’ gaat. Ik een heel bericht getypt met dat ik er niet van hou om over whatsapp zulke dingen te bespreken maar hem wel heel erg leuk vind en hem zeker graag wou spreken. Daarop reageerde hij dat ie daar inderdaad ook liever face to face op in gaat.

Dag daarna hebben we gepraat, maar dit liep keihard uit de hand omdat het te diep ging en ik in huilen uitbarstte, waarop hij niet wist wat hij moest doen en maar gewoon wegliep (???). Gelukkig waren mn vriendinnen op me aan het wachten en hun hebben me uiteindelijk naar huis gebracht, terwijl ik mega overstuur was. Dag daarna heb ik hem geappt, waar we hebben besloten er een punt achter te zetten omdat het voor ons beide een beetje te veel werd en te snel ging.

Gossie wat een lang verhaal, sorry, bijna klaar :') :')

Afgelopen zondag zag ik hem weer, en heb ik een tijd met zijn vrienden zitten praten. Ik ben toen naar huis gegaan en heb L geappt met dat ik vond dat hij niet eerlijk was geweest, hij zei tegen mij namelijk hele andere dingen als tegen zijn vrienden. Dit liep echt uit op een enorme ruzie, waarna ik hem een week niet heb gezien. En nu zijn we hier. Ik zag hem gister en aan alles is duidelijk dat die punt die we gezet hebben totaal nutteloos is, want er is duidelijk nog dingen gaande tussen ons. Vandaag heb ik hem een appje gestuurd met of hij wou praten vanavond, omdat ik volgend weekend moet werken in Groningen en de week daarna opgenomen word in het ziekenhuis voor mijn longen dus anders word het zo’n lange tijd er tussen, ookal is dat misschien wel goed. Hij was super bezorgd over me dat ik naar het ziekenhuis moest, daarna heb ik gezegd dat ik best naar hem wil komen om te praten of dat hij hier heen kan komen, maar hij is werken dus heeft nog niet gereageerd.

Jeetje, lucht wel op om dit van me af te schrijven. Hoe ik nu met de situatie verder moet geen idee, het voelt echt alsof we muurvast zitten. Toch maar afwachten tot het gesprek dan denk ik, maar in de tussentijd voel ik me echt mega rot en kan ik nergens anders aan denken.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 08:49

Misschien heel simpel hoor, maar je kent die jongen net een maand en nu al zoveel gezeik? Dat zou voor mij echt dikke doei zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 09:14

__Sannne schreef:
Misschien heel simpel hoor, maar je kent die jongen net een maand en nu al zoveel gezeik? Dat zou voor mij echt dikke doei zijn.


Hier ben ik het wel mee eens, juist die eerste/begin periode hoort leuk en "makkelijk" te zijn, zonder zoveel gedoe...

Mand

Berichten: 3157
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 09:57

Ja, zo zit ik zelf ook, maar heb geen idee hoe ik het moet loslaten omdat het nog zo speelt. Nu zit ik constant als een soort Zwitserland, er is geen heisa atm, maar er is nog wel wat gaande ofzo