tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
biggirl

Berichten: 1378
Geregistreerd: 02-10-13
Woonplaats: zuid-limburg

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 18:36

Ik denk dat ik me ook kan melden :(

Hhilde

Berichten: 7450
Geregistreerd: 24-12-08
Woonplaats: Op de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 23:56

biggirl schreef:
Ik denk dat ik me ook kan melden :(

Oh, oh... wil je vertellen?

biggirl

Berichten: 1378
Geregistreerd: 02-10-13
Woonplaats: zuid-limburg

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 09:34

Ander half jaar met iemand geweest die gene heel veel geholpen om uit te problemen te komen en echt een speciale band mee . Laatste half jaar had ik t wat moeilijk met de ziekte van me moeder had eigelijk de steun verwacht die ik hem ook gegeven had ... niet dus . Hem er laatst mee geconfronteerd en sinds dien laat die bijna niks meer van zich horen en “vergeet” die heel vaak te reageren op mijn appjes . Heb hem een week rust gegeven en gister geappt en gezegt dat t me dwars zit hoe het de laatste tijd gaat tussen ons nou zijn antwoord : dan zoek je toch een ander als t je dwars zit . :(

Was echt niet blij om dat t horen . Ik uit geleged dat ik er over wilde praten gaat die negeren . Ben er klaar mee om zo behandelt te worden .

Lieszje
Berichten: 7181
Geregistreerd: 13-10-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 09:44

Nouja zeg..
Wat een reactie :oo
Hoe rot ook, zou hem lekker laten gaan!
Je verdient veel beter dan zo'n persoon :(:)

Anoniem

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 09:56

Die ben je beter kwijt dat rijk meis :(:)

Anoniem

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 11:11

Wat rot zeg. :( Inderdaad wat Dreamer zegt: die ben je beter kwijt dan rijk.

Snorlex

Berichten: 2535
Geregistreerd: 02-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 21:47

Oeh wat een eikel-gedrag!

Die zou ik een “zak lekker in de stront en zoek het uit”-berichtje sturen }:0

Hhilde

Berichten: 7450
Geregistreerd: 24-12-08
Woonplaats: Op de Veluwe

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 22:20

Dat voelt vast köt, maar dat je er klaar mee bent zegt al alles. :(:) Niet oké van hem!

biggirl

Berichten: 1378
Geregistreerd: 02-10-13
Woonplaats: zuid-limburg

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 22:33

Jaa inderdaad dit verdien ik niet maar als nog is t heel moeilijk voor me om der echt een punt achter te zetten maar ben van plan om niks meer van me te laten horen

Hhilde

Berichten: 7450
Geregistreerd: 24-12-08
Woonplaats: Op de Veluwe

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 23:19

Oh, dat blijft moeilijk, denk ik. Nooit leuk. Maar wel een sterke en verstandige beslissing!

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 18:52

Sterkte biggirl, zoals dreamer inderdaad al zegt kun je die beter kwijt zijn. Wel enorm balen dat jij dan eigenlijk zoveel van jouw tijd in "jullie" hebt gestopt en dat uiteindelijk niet wederzijds is.
:(:)

Met mij gaat het weer iets beter. Voel me nog steeds een beetje "zwaar" en was toch wel weer heel blij dat ik naar vp kon gaan. Spontaan een stukje met pony hard gelopen, hij vond het geweldig! oortjes erop, voor me uit lopen maar wel zonder druk op het halstertouw en met een simpele hoooo kwam hij iets terug. Heb in stukjes totaal denk ik een kwartier hard gelopen. Voelde wel echt even heel lekker en wil dat toch wel wat vaker gaan doen :)

StableDoor

Berichten: 1683
Geregistreerd: 23-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 23:44

Ik kom er opnieuw bij, geen relatie nog natuurlijk maar die hele leuke jongen met wie ik datete, die heeft me zo half afgewezen, maar zo dat hij me aan het lijntje wil houden... Ik was juist verliefd aan het worden, voor de tweede keer in mijn leven :(
Laatst bijgewerkt door StableDoor op 12-08-18 00:05, in het totaal 1 keer bewerkt

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 00:04

StableDoor schreef:
Ik kom er op nieuw bij, geen relatie nog natuurlijk maar die hele leuke jongen met wie ik datete, die heeft me zo half afgewezen, maar zo dat hij me aan het lijntje wil houden... Ik was juist verliefd aan het worden, voor de tweede keer in mijn leven :(


Hè wat l.ullig... Niet jezelf aan het lijntje laten houden hoor!

Lieszje
Berichten: 7181
Geregistreerd: 13-10-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 01:19

Fijn dat het iets beter gaat Taartjee!

Wat naar StableDoor :(:)
En inderdaad wat Savannah zegt..

Ik heb mijn ex vandaag voor het eerst gezien sinds een week of vier..
Had hem geappt over zijn medicijnen en een paar berichten uitgewisseld (vrij kort allemaal).
Kreeg ik opeens een bericht dat hij wel even tijd had en dat ik zijn nieuwe appartement kon zien :oo
Had het totaal niet verwacht zo snel..
We hebben gewoon gezellig zitten praten, niet veel over de relatie.
Blij dat het nog kan, was toch altijd een van mijn beste vrienden :)

Hhilde

Berichten: 7450
Geregistreerd: 24-12-08
Woonplaats: Op de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 12:09

StableDoor schreef:
Ik kom er opnieuw bij, geen relatie nog natuurlijk maar die hele leuke jongen met wie ik datete, die heeft me zo half afgewezen, maar zo dat hij me aan het lijntje wil houden... Ik was juist verliefd aan het worden, voor de tweede keer in mijn leven :(

Goed dat je dat inziet. En pas op dat je daar niet te lang in blijft hangen. Zo zonde!

Hhilde

Berichten: 7450
Geregistreerd: 24-12-08
Woonplaats: Op de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 12:10

Lieszje schreef:
Fijn dat het iets beter gaat Taartjee!

Wat naar StableDoor :(:)
En inderdaad wat Savannah zegt..

Ik heb mijn ex vandaag voor het eerst gezien sinds een week of vier..
Had hem geappt over zijn medicijnen en een paar berichten uitgewisseld (vrij kort allemaal).
Kreeg ik opeens een bericht dat hij wel even tijd had en dat ik zijn nieuwe appartement kon zien :oo
Had het totaal niet verwacht zo snel..
We hebben gewoon gezellig zitten praten, niet veel over de relatie.
Blij dat het nog kan, was toch altijd een van mijn beste vrienden :)

Oh wat fijn :D Ook goed dat het niet te veel over de relatie ging, houdt het dan wat ‘luchtiger’ denk ik.

Inney

Berichten: 6168
Geregistreerd: 07-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 14:30

Hier ook een date welke meer leek te worden en heel goed voelde tot een soort einde. We kennen elkaar nog kort en het was heel intens. Maar hij lijkt afgeschrokken en zegt zich nu nog niet in een relatie te zien.
Vindt het verder wel fijn met me en wil me nog wel zien.

Tjah.. geen idee of ik dat kan. Ik had wel gehoopt dat we naar iets aan het toewerken waren op langere termijn. Anderen in de omgeving snappen er ook weinig van. Hij leek echt gek van me en veel initiatief kwam vanuit hem..

Nu dus proberen afstand te nemen I quess. Jullie ooit iets soortgelijks meegemaakt? Wat denken jullie, gewoon afspreken of ga ik mezelf daar pijn mee doen? (Aan de andere kant, de pijn heb ik nu al wel gehad :+ )

Anoniem

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 14:36

Mag je je hier ook melden als je gevoelens hebt voor iemand waar je nooit mee samen kan zijn en eigenlijk ook niet samen mee wil zijn omdat dat mogelijk ten koste zou gaan van een hele goede vriendschap? :+

xDenies

Berichten: 13497
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 15:33

Inney schreef:
Hier ook een date welke meer leek te worden en heel goed voelde tot een soort einde. We kennen elkaar nog kort en het was heel intens. Maar hij lijkt afgeschrokken en zegt zich nu nog niet in een relatie te zien.
Vindt het verder wel fijn met me en wil me nog wel zien.

Tjah.. geen idee of ik dat kan. Ik had wel gehoopt dat we naar iets aan het toewerken waren op langere termijn. Anderen in de omgeving snappen er ook weinig van. Hij leek echt gek van me en veel initiatief kwam vanuit hem..

Nu dus proberen afstand te nemen I quess. Jullie ooit iets soortgelijks meegemaakt? Wat denken jullie, gewoon afspreken of ga ik mezelf daar pijn mee doen? (Aan de andere kant, de pijn heb ik nu al wel gehad :+ )


Jup, ook gehad! Ik heb na 3 keer volledige afstand genomen. Ik had er continu veel verdriet van en de signalen vlogen eraf. Maar nee, hij wilde echt niet verder. Na 3x was ik het onbewuste lijntje wel zat. Ik bleef terug hoop krijgen.
Ben nu een half jaar verder en heb het er nog moeilijk mee.. Ja hee, ik was wél verliefd :(

StableDoor

Berichten: 1683
Geregistreerd: 23-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 15:50

Inney schreef:
Hier ook een date welke meer leek te worden en heel goed voelde tot een soort einde. We kennen elkaar nog kort en het was heel intens. Maar hij lijkt afgeschrokken en zegt zich nu nog niet in een relatie te zien.
Vindt het verder wel fijn met me en wil me nog wel zien.

Tjah.. geen idee of ik dat kan. Ik had wel gehoopt dat we naar iets aan het toewerken waren op langere termijn. Anderen in de omgeving snappen er ook weinig van. Hij leek echt gek van me en veel initiatief kwam vanuit hem..

Nu dus proberen afstand te nemen I quess. Jullie ooit iets soortgelijks meegemaakt? Wat denken jullie, gewoon afspreken of ga ik mezelf daar pijn mee doen? (Aan de andere kant, de pijn heb ik nu al wel gehad :+ )


NIET DOEN. Ik heb ervaring, geeft enkel ellende.

Ik ben zo teleurgesteld in mezelf dat ik al mijn onderbuikgevoelens genegeerd heb, want ik wist ergens wel dat dit ging gebeuren...

Lieszje
Berichten: 7181
Geregistreerd: 13-10-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 18:13

Nog wat gehoord biggirl?

Zou het inderdaad niet doen Inney..

@Hhilde
Ben blij dat het nog kan :)
Alleen wat later op de avond waren we aan het praten en zei ik dat ik het besef had dat ik nu ook gewoon niet in een relatie kan zitten en eerst mentaal wat meer op orde moet zijn.
Toen leek het wel of hij een beetje zenuwachtig werd en toen ben ik ook vrij snel gegaan..

biggirl

Berichten: 1378
Geregistreerd: 02-10-13
Woonplaats: zuid-limburg

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 21:28

Jup kreeg gister appje terwijl ik uit eten was met vrienden , ik reageerde een beetje boos dus hij vroeg waarom ik boos was 8)7 ik uitgelegd zijn antwoord was dat hij toen geen zin had om er over te hebben . Heb gevraagd wat die nog wilt van me . Daar wist hij geen antwoord op te geven toen gaf ik aan ja dan houd t op tussen ons als je dat niet weet maar dat wilde die niet dus weet echt niet wat ik er mee aan moet . Maar weet diep van binnen dat t niks meer word .


Pff balen stabledoor aan t lijntje gehouden worden is echt vreselijk achteraf :(:)

CalipsoLover

Berichten: 5569
Geregistreerd: 14-08-11

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 12:52

Wat een bizarre situatie Biggirl! Is die wel oke in zijn koppie?

Nogmaals dikke knuffel Stabledoor!

Ik ben zaterdagavond een ijsje gaan eten met mijn ex. We hebben alles uitgepraat en heb nogmaals duidelijk laten weten dat ik het niet meer zie zitten. Het was een heel pijnlijk moment voor ons beide, maar wel het eerste moment in de afgelopen 3 jaar dat het echt voelde als een afsluiting. Ik moet zeggen dat ik er wel even niet goed van was, en hoewel ik echt wel gevoelens aan het krijgen ben voor iemand anders is dit wel even een belletje dat gaat rinkelen dat het waarschijnlijk toch nog iets te vroeg is voor mij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 12:54

CalipsoLover schreef:
Ik ben zaterdagavond een ijsje gaan eten met mijn ex. We hebben alles uitgepraat en heb nogmaals duidelijk laten weten dat ik het niet meer zie zitten. Het was een heel pijnlijk moment voor ons beide, maar wel het eerste moment in de afgelopen 3 jaar dat het echt voelde als een afsluiting. Ik moet zeggen dat ik er wel even niet goed van was, en hoewel ik echt wel gevoelens aan het krijgen ben voor iemand anders is dit wel even een belletje dat gaat rinkelen dat het waarschijnlijk toch nog iets te vroeg is voor mij.


En luister dan ook naar dat belletje om jezelf te beschermen :(:) Je kan beter nu aangeven het wat rustiger aan te willen doen en eerlijk te zijn, dat weet je ook gelijk hoe hij daar op reageert :)

Hier zie ik mijn ex nog steeds zo'n 2x per week en is het erg gezellig :D

CalipsoLover

Berichten: 5569
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 12:59

Anoniem schreef:
CalipsoLover schreef:
Ik ben zaterdagavond een ijsje gaan eten met mijn ex. We hebben alles uitgepraat en heb nogmaals duidelijk laten weten dat ik het niet meer zie zitten. Het was een heel pijnlijk moment voor ons beide, maar wel het eerste moment in de afgelopen 3 jaar dat het echt voelde als een afsluiting. Ik moet zeggen dat ik er wel even niet goed van was, en hoewel ik echt wel gevoelens aan het krijgen ben voor iemand anders is dit wel even een belletje dat gaat rinkelen dat het waarschijnlijk toch nog iets te vroeg is voor mij.


En luister dan ook naar dat belletje om jezelf te beschermen :(:) Je kan beter nu aangeven het wat rustiger aan te willen doen en eerlijk te zijn, dat weet je ook gelijk hoe hij daar op reageert :)

Hier zie ik mijn ex nog steeds zo'n 2x per week en is het erg gezellig :D


We delen een hond, dus wij zullen elkaar toch ook nog een paar keer moeten zien. Hij woont vast bij hem, maar ik pik hem af en toe op. Ik ben ook meteen eerlijk geweest tegen de persoon waar ik nu mee date. Heb gezegd dat ik ook iets ging doen met mijn ex, wat er gezegd is geweest en dat ik het ook nog erg pijnlijk vond. Hij was blij dat ik eerlijk was over wat ik dacht/voelde. En hij zei gelukkig zelf ook dat als ik een stap terug wil doen hij dat begrijpt.