tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 00:21

daantjuhhh schreef:
Ik heb helemaal geen contact met mijn exen.
Heb ik ook echt 0,0 behoefte aan.


Dat mag toch? Je bent ook niets verplicht naar je exen toe. Soms ook gewoon makkelijker en beter om elkaar niet meer te zien, zeker zo lang als dat er nog (heftige) emoties in het spel zijn.
Maar ligt denk ik ook aan nabijheid, soms is een ex niet te vermijden, omdat je dezelfde vriendengroep hebt, bij elkaar in de buurt woont of interesses deelt, dan is het fijn als je normaal met elkaar om kunt gaan als je elkaar toch “moet” zien.

Lovebirds
Berichten: 71
Geregistreerd: 01-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 00:36

Ik heb hier de pech mee,de mijne was een narcist en een psychopaat.
En wat,heeft hij mij beschadigd.
Ik had een relate, met een moordenaar.
Hoe dat voelt?.
Schokkend,na anderhalf jaar nog,niet overheen.
Het is gek,en toch houdt ik nog van hem.
Wat een raar;gevoel heb ik toch.
Alles was gewoon puur fake,ja behalve zijn misbruik.
Nu;heb ik ervoor gekozen,alleen te blijven.
Wens iedereen,Veel sterkte bij hun verdriet.

lor1_1984

Berichten: 12045
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 00:44

Daphara schreef:
daantjuhhh schreef:
Ik heb helemaal geen contact met mijn exen.
Heb ik ook echt 0,0 behoefte aan.


Dat mag toch? Je bent ook niets verplicht naar je exen toe. Soms ook gewoon makkelijker en beter om elkaar niet meer te zien, zeker zo lang als dat er nog (heftige) emoties in het spel zijn.
Maar ligt denk ik ook aan nabijheid, soms is een ex niet te vermijden, omdat je dezelfde vriendengroep hebt, bij elkaar in de buurt woont of interesses deelt, dan is het fijn als je normaal met elkaar om kunt gaan als je elkaar toch “moet” zien.

Of de nieuwe partner gaat met je ex(en) om.
Das bij ons het geval, ik ga met twee exen van haar om en zij met mijn exscharrel. :+

Hutcherson

Berichten: 7350
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 00:45

Ik zou best een leuke band willen met mijn exen en (sommige) familie. Ik denk dat zij dat ook best met mij willen. Alleen hun nieuwe relaties (die mij nooit hebben gekent of ontmoet) willen niet dat ze contact hebben met me. :\ -O-

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 01:06

Hutcherson schreef:
Ik zou best een leuke band willen met mijn exen en (sommige) familie. Ik denk dat zij dat ook best met mij willen. Alleen hun nieuwe relaties (die mij nooit hebben gekent of ontmoet) willen niet dat ze contact hebben met me. : -O-


Wat is er mis met je?

Nee, totale gekkigheid hoor!
Ik zie het altijd als meer een compliment wanneer een nieuwe partner van mijn ex moeite heeft als de ex en ik nog contact hebben.
Blijkbaar ben je dan toch een bedreiging, misschien praat de ex nog iets te lovend over jou of zie je er beter uit of zo.

Hoe dan ook, zie het zelf maar als een compliment en die ex is gewoon een watje als die zo onder de plak zit dat hij geen vrienden durft te zijn!

Ik ben zelf trouwens totaal niet jaloers aangelegd, ik ben gewoon heel duidelijk, je mag contact hebben met wie je wilt. Ga je vreemd, prima, maar dan is onze relatie wel direct over! Gewoon klaar, ik heb er niets aan om wantrouwend te zijn, dus als je het niet kunt laten, ga vooral je gang, maar dan zijn wij over en uit.

Ik ben op die manier nog nooit bedrogen, dus ik volg die controlerende of wantrouwende partners ook niet echt.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 03:27

Hutcherson schreef:
Ik zit perfect in mn relatie en ook in mn vel, maar ik zou me echt wniet lekker voelen als ik weet dat mijn partner contact blijft houden met zn exvriendin.
Waarom wil hij dat? Blijkbaar is ze dan dus nog goed/leuk genoeg om tijd mee door te brengen. Bovendien geloof ik niet in het feit dat je eerst head over heels op iemand kunt zijn en daarna dat ineens werkelijk ALLE gevoelens weg zijn.


Hutcherson schreef:
Ik zou best een leuke band willen met mijn exen en (sommige) familie. Ik denk dat zij dat ook best met mij willen. Alleen hun nieuwe relaties (die mij nooit hebben gekent of ontmoet) willen niet dat ze contact hebben met me. : -O-


Ben je van mening veranderd?

Callisto04

Berichten: 1377
Geregistreerd: 26-05-06
Woonplaats: Belgie

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 09:49

Niet zo heel veel exen, maar met eentje 3 kindjes, dan kan je mekaar niet ontlopen. Op wat dingen na loopt dat ook goed, tegenstellingen die soms tijdens de relatie tot discussies leidden zijn nu misschien wat sterker aanwezig. Maar nooit waar de kinderen bij zijn, al vind ik wel dat ze over bepaalde dingen (bv huidige relaties) zou moeten zwijgen, ik zeg ook niks over haar relatie tegen hen. Collega waar ik mee samen was had er wel moeite mee dat we nog goed overeen komen, was dikwijls jaloers. Voor haar ben ik dus lucht intussen, haar probleem zou ik zeggen. Andere exen zie ik niet meer, tenzij dan de zus van de mama van mijn kindjes heel af en toe (had eerst even een relatie met haar, ik was toen 18), maar met haar was het altijd ok, heel fijn op familiefeestjes ook. Einde relatie betekent niet dat alles plots slecht wordt. Alleen tegen mensen die niet oprecht zijn kan ik absoluut niet. Ieder doet wat hij of zij wil, maar wees er eerlijk over en hou rekening met de gevoelens van mensen die je liefhebben. Dat is zowel in familie, vriendschappen als relaties, mensen die onoprecht zijn heb ik geen respect voor.
Lovebirds, heftig verhaal, ik kan mij levendig inbeelden dat zoiets serieus ingrijpend is en moeilijk is om mee om te gaan. ik hoop dat je daarvoor veel steun krijgt, professioneel en/of van mensen om je heen.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 09:59

Ik heb 3 toch wel enigszins serieuze relaties gehad en ondanks dat het niet altijd even netjes afliep zijn er no hard feelings, het is ook allemaal zo lang geleden. Ik ben wel eens vreemdgegaan, zij zijn misschien vreemdgegaan, tja. Zo gaat dat soms.

Maar ja, ontopic maar?

BigOne
Berichten: 38260
Geregistreerd: 03-08-09

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 10:24

Met een ex-schoonmoeder , is al in de negentig , nog steeds fantastisch contact. Is de mam van mijn eerste langere serieuze relatie meer dan veertig jaar geleden. Ex kijkt nog steeds een beetje apart wanneer we elkaar eens tegenkwamen maar de band met zijn moeder is ijzersterk , ze ziet me, zonder haar schoondochter te kort te doen, nog steeds als familie. Vind mijn man lief en belt op mijn verjaardag even op. Ik ben waarschijnlijk de uitzondering op de schoonloeders want ook mijn echte schoonmoeder wat fantastisch. Bij Marlinde is een ding duidelijk, de familie zal er alles aan doen om haar weg te houden bij haar ex, en heel eerlijk, zo’n vent heeft geen ballen dat hij daar blijft wonen en accepteert dat hij zo word behandeld . Wanneer er al iemand problemen heeft is hij het wel. Met zo iemand zou ik nooit een relatie willen hebben.

Alja

Berichten: 25595
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 10:32

Bigone jij bent denk ik een vrouw van 60/65 jaar met de nodige levenservaring
Toen jij zo oud was als marrlinde ben jij toen nooit langer aan iemand blijven hangen dan goed voor je was?

BigOne
Berichten: 38260
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 10:51

Ik ben 60 inderdaad, en langer blijven hangen, tja een relatie eindigt niet op het moment dat je denkt dat het over en uit is. Daar moet je naar toe groeien. Een langere relatie wel te verstaan, scharrels waren leuk voor even maar dat kapte ik meestal snel af wanneer het voor mij duidelijk was dat de persoon niet iemand was om een bestaan mee op te bouwen. En juist door de scharrels ( altijd leuk om te merken dat je er aardig wat meer dan je kinderen hebt gehad) bouw je op een gegeven ogenblik een beeld op van je toekomstige partner. Je weet veel beter wat je wel of niet wil. Bij de relatie waar het hier over ging was hij de hele lieve jongen die mij torenhoog op een voetstuk plaatste, leuk in het begin, moeilijk wanneer je alles zelf moet regelen en doen en je geen enkel weerwoord krijgt. Ik merkte dat ik op het einde, na talloze gesprekken , steeds vaker ruzie ging zoeken want dan reageerde hij tenminste. Aangezien ik hem dat niet gunde ben ik er mee gestopt. Hij is vlak daarna wel de juiste vrouw tegen het lijf gelopen , die zette hem op een voetstuk en was hij de man. Onze karakters waren gewoon veel te verschillend en hij was, klinkt raar, misschien wel te gek op mij. Maar bij mij was het wel zo dat uit ook echt uit was en dat is met de huidige internet samenleving toch iets lastiger. Je hebt Facebook, insta, mail, appen , het is gewoon veel lastiger om afstand te nemen maar in geval van beëindigen van relatie zou ik gewoon echt alles blokkeren om zelf, zonder invloed , de boel eens goed op een rijtje te krijgen en geen contact te zoeken zoals Marlinde want je komt er zo nooit uit, sleept alleen maar voort en dan blijft de hoop bestaan .

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33794
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 11:06

Alja schreef:
Bigone jij bent denk ik een vrouw van 60/65 jaar met de nodige levenservaring
Toen jij zo oud was als marrlinde ben jij toen nooit langer aan iemand blijven hangen dan goed voor je was?

Bedankt! Maar ik ben het eens met Bigone hoor!

We hebben trouwens geen contact meer hoor! Is gewoon weer stil! Zoals afgesproken.

Callisto04

Berichten: 1377
Geregistreerd: 26-05-06
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 11:22

MarcoBorsato, het gaat hier om break-up, liefdesverdriet dus we zijn toch helemaal on topic aan het praten?

Laatste was een paar maanden geleden en sindsdien geen woord meer gewisseld, maar ik heb het er moeilijk mee. Ging van "alles is perfect met en bij jou", over "ik heb het gevoel dat alles mij wat teveel wordt" (alles als in alle aspecten van iemands leven) tot ik wil met onze relatie stoppen (dus eigenlijk 1 ding afkappen, nu ja ook het werk, ze is al 3 maand afwezig wegens ziekte/burnout). Nooit echt kunnen praten daarover en dat maakt het moeilijk om het los te laten. Ik heb zelf ook geen contact gezocht, enkel een paar weken geleden een kaartje opgestuurd om haar geluk en rust toe te wensen en te zeggen dat ik nog veel aan haar denk.

Ik heb het vooral moeilijk met dat iemand zegt ik zie je graag en dan vervolgens zonder iets aan te kaarten, zonder ruzies er een punt achter zet. Ik wil ook zo'n ervaringen vermijden. Er zijn wel wat parallelen met anderen. Bv in het begin heel graag willen. Ik had gevraagd een keer wat te gaan drinken samen na het werk en die avond wou ze al direct mee naar mij thuis. Om dan de dag erna ook te blijven. Nadien lijkt het dan dat het te veel is/te close wordt of zo. Ik weet het niet. Maar in elk geval, ze wist dat ik niet gewoon wat afleiding zocht. Ze was zelf degene die er de stempel relatie op wou. Die de zomervakantie al samen wou plannen. Maar dan, op moment dat ze er een punt achter zette was het allemaal teveel, was het plannen er voor haar teveel aan, ...

Tegelijkertijd met een punt er achter zetten, de dag na Valentijn nota bene, zegt ze wel dat ze liefst van alles bij mij wou blijven die nacht. Dat ze zou zeggen "geef mij een paar maanden" maar dat ze niet wist of dat zou helpen. Dat ze altijd een beetje zal blijven smelten als ze mij ziet. Wat moet je daar dan mee?

Eigenlijk ben ik bezig met haar maanden tijd te geven, maar heeft dat zin? Doe ik er mijzelf niet meer kwaad dan goed mee?

Eigenlijk heb ik op jongere leeftijd weinig gedate, samen van mijn 18 tot 36 met de mama van mijn kinderen. Ervoor wel wat puberrelaties gehad, dat was dan niet met daten maar gewoon mensen tegenkomen etc. Het duurde nooit langer dan een paar maanden, ik was het altijd snel beu en wou mij niet binden, ik wilde een vrije vogel zijn en rondfladderen, leuke dingen doen met vrienden en vooral niet echt rekening houden met iemand anders (typisch jong zijn denk ik). Maar dan uiteindelijk toch vrij jong gebonden.

Nu heb ik aan de ene kant het gevoel laat het los en maak een tinder profiel of zo, doe gewoon iets. Aan de andere kant lukt dat niet en wil ik loyaal zijn en wachten op wat waarschijnlijk niet gaat gebeuren. Maar ja, ik weet ook dat niemand die vraag voor mij kan beantwoorden, al helpt meningen erover horen soms wel.

BigOne
Berichten: 38260
Geregistreerd: 03-08-09

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 11:30

Callisto, deze persoon zal je gewoon niet gelukkig kunnen maken, je zal je de hele tijd afvragen wanneer ze er weer genoeg van heeft. En dat is geen basis voor een relatie, misschien is daten, tinder niet zo’n verkeerd idee i.p.v. te blijven hopen. Wanneer je een goed gevoel hebt over jezelf hebt dan straal je dat uit.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33794
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 11:31

Hele hele dikke :(:) . Had jou zeker meer geluk gegund in de liefde!!!

Ik zou gewoon lekker niks doen tot het voor jou goed voelt om te daten.

Callisto04

Berichten: 1377
Geregistreerd: 26-05-06
Woonplaats: Belgie

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 11:51

Bigone, zoiets is geen basis nee, ik weet het. De vorige relatie is dat, dan op een iets verbaal agressievere manier op die manier ook omzeggens 20 keer geëindigd en herbegonnen, maar eigenlijk steeds met hernieuwd vertrouwen de draad opgepakt tot het echt over was.
Ivm goed gevoel hebben over mezelf, dat is niet zo het probleem denk ik. Ik ben wel ok met mijzelf, blij met dingen, minder blij met andere dingen, maar hey niemand is perfect en ik hoef dat ook niet te zijn. Het is denk ik niet daarom dat ik er blijf mee zitten of het niet sneller afkap.
Bedankt Marlinde, ik voel mij niet verplicht te gaan daten of zo, maar heb soms wel het gevoel te zitten wachten op iets dat nooit meer komt. Maar ja, wie weet ga ik vanavond iets drinken en kom ik er iemand tegen. Nu ja, die kans is klein gezien de plaats waar ik naartoe ga (vooral mannen daar). Maar is wel zo dat de klik er plots kan zijn, is de vorige keren ook zo geweest. Maar ja, mss krijg ik dan weer verwijten dat ik snel doorga etc. Moeilijk!

xJolien

Berichten: 4551
Geregistreerd: 12-12-06
Woonplaats: Spanje

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 12:24

Lastig Callisto. Als zij zo erg met zichzelf in de knoop zit, is het ook niet eerlijk om jou aan het lijntje te houden. Maar het lastige is dat je dan ook niet kunt inschatten of het een "ik hou niet meer van je" is, of een "ik heb rust nodig"... Wat zegt je gevoel?

Callisto04

Berichten: 1377
Geregistreerd: 26-05-06
Woonplaats: Belgie

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 13:25

Mijn gevoel zegt dat ze met zichzelf in de knoop zit en dat dat eender welke relatie heeft parten gespeeld en zal parten spelen. Lijkt mij dat paniekaanvallen krijgen bv midden in de nacht, hartslag als gek maar dan niet niet kunnen zeggen wat dat triggert een goed voorbeeld is. De symptomen die ze heeft kan ze benoemen, maar de oorzaak lijkt wat gissen in het wilde weg. 8 maand thuis geweest met burnout als diagnose, dan als ambtenaar aan het werk zijn en eigenlijk amper al iets productief te doen hebben, luxe hebben 2 dagen te kunnen thuiswerken (wat dan vaak halve rustdagen waren), ... Dan na 5 maanden terug ondertussen 3 maand thuis. Weer die symptomen, andere werkplek. Ik denk dat er dingen zijn die ze zelf niet wil geweten hebben of onder ogen wil zien. Die vriendin die nu in therapie is en mij probeerde te zoenen zei voor ze de eerste keer naar de psycholoog ging: ik ben bang dat er dingen gaan bovenkomen die ik liever onaangeroerd laat liggen want die te ingrijpende invloed gaan hebben op mijn hele leven. Ik denk dat het ook zoiets is. Ik denk niet dat je plots, zonder aanleiding tussen elkaar, kan stoppen met van iemand te houden en ik denk wel dat ze het meende. In zekere zin dan, want ik denk ook dat diepgaand iemand graag zien moeilijk is als je het bewust en onbewust gaat afblokken zoals ik de indruk heb dat ze doet. Dus mijn gevoel zegt dat ze wegvlucht van iets dat te dichtbij kwam, ook al wilde ze het zelf heel graag. Ze zei ook vaak dingen als "ik zou graag een keer meegaan naar je voetbal" of "we zouden een keer iets samen kunnen doen met alle kindjes". Of bv omdat mijn facebook foto niet echt geweldig is, een foto van een uitstap met het werk waar ik dan mensen afgeknipt heb (omdat ik nu eenmaal van mijzelf geen foto's maak). Dan zei ze dat ze een foto van ons twee wou, waar ze niet af te knippen is en dat ze benieuwd was naar de reacties als ik die zou posten. Maar al die dingen, het kwam er dan niet van en als ik dan nadat ze er een punt achter zette zei dat al die zaken vanuit haar kwamen dan zegt ze bv over die foto dat ze dat nooit heeft gezegd want dat ze weet dat ze geen foto's van ons als stel op fb wil. Ik vind dat zo vreemd en onbegrijpelijk allemaal, zoek dan verklaringen of waar zoiets aan zou kunnen liggen, want ik ben echt overtuigd dat ze alles goed bedoeld, een lieve vrouw is met een goed hart, maar eigenlijk trek ik gewoon mezelf daardoor neer want slapen, eten, ... lukt amper.

BigOne
Berichten: 38260
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 13:34

Tja, je moet eerst van jezelf houden voor je van een ander kunt houden. Jouw ex mag dan wel met zichzelf in de knoop zitten maar dat is nu aan haar on daar verder mee te gaan. Ze heeft je blijkbaar niet genoeg vertrouwd om het bespreekbaar te maken en dus houd het voor jou op. Je kunt haar wel willen helpen maar dat moet ze wel toestaan. Het feit dat ze eigenlijk de hele relatie ontkende ( geen foto’s enz) geeft al te denken en uit het fladderende gedrag lijkt het meer op een soort borderline dan op een stabiel persoon. Je lijkt me een aardige kerel en wie weet wat het leven nog voor je in petto heeft. Remember yesterday , dream about tomorrow , live today, afgezaagde zin maar wel waar.

Callisto04

Berichten: 1377
Geregistreerd: 26-05-06
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 14:04

Ze ontkende niet heel de relatie, dichte collega's wisten er van bv. Heb ook haar zoontje wel een paar keer gezien, haar beste vriendinnen. Maar de bredere omgeving niet, nee. Of haar moeder en broer/zus. Zij de mijne ook niet, heeft ze wel wat vermeden. Je hebt gelijk hoor ivm dat vertrouwen en bespreekbaar maken. Dat is nooit aan de orde geweest en was ook wel wat ik gevoelsmatig miste ook al had ik wel de indruk dat het los kon komen, op veel gebieden was het intiemer dan ze ooit had gekend zei ze, misschien was dat aan de ene kant iets prettig maar ook beangstigend? Door iets dat ooit dergelijk vertrouwen of toelaten heeft geschaadt? Ik weet het niet, vermoed van wel maar het is idd aan haar om daar verder mee te gaan of niet.
Ik weet wel, wie weet wat er nog komt. Alleen is het blijkbaar wel zo dat ik op dat type vrouw vale n ik weet niet hoe dat komt of wat mij er juist zo in aantrekt. Ik kan mij geen liefje/partner inbeelden dat niet diezelfde trekken had en ook mijn zus, beste vriendin, ... hebben kenmerken die heel gelijk zijn. Alleen merk ik dat blijkbaar pas na een tijd of komt dat pas na een tijd boven water, geen idee.
Bedankt voor de input trouwens, helpt wel om de mening van veel mensen te horen, van dichterbij of verderaf.

BigOne
Berichten: 38260
Geregistreerd: 03-08-09

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 16:09

Ik vind het niet van een gezonde relatie getuigen wanneer je blijkbaar de familie mijd , weet niet hoe lang jullie samen zijn geweest maar dat is heel apart. Ze wilde dus duidelijk niet er voor uitkomen dat ze met jou in een relatie zat. Dat geeft te denken. Want je partner komt ergens weg met alles wat daar bij hoort, je hoeft niet met familie te leven maar het geeft vaak inzicht in het hoe en waarom een partner is zoals hij is. En dat is heel belangrijk, vind ik. Kijk naar Marlinde ‘s ex, ik had het al veel eerder voor gezien gehouden met zo’n achtergrond waar de invloed zeer groot is op het doen en laten en ook het niet 100% kiezen voor je partner waarvan de intentie is om er de rest van je leven mee door te brengen . Maar callisto, misschien trek je wel de kneusjes aan, wie weet. Zoek een paardenvrouw, misschien beter.

Callisto04

Berichten: 1377
Geregistreerd: 26-05-06
Woonplaats: Belgie

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 16:17

Niet heel lang hoor, een maand of drie. Dus ook niet heel veel gelegenheid gehad, met nieuwjaar wel broer/zus op bezoek gehad en ze wou liefst net ervoor weg. Ergens denk ik wel dat het aan de ene kant graag willen was en aan de andere kant er ook iets tegenspartelde. Dus dat ze niet heel haar leven deelde en zo had ik geen probleem mee, zoiets moet groeien. Alleen vind ik het wel vreemd dat ze zelf steeds aankwam met zo'n dingen, er zelf stappen in leek te willen zetten maar het dus nooit deed, het verdween altijd terug in de stilte want ik heb ook niet zelf om zo'n dingen gevraagd of er iets van gemaakt.
Kneusjes haha, als je hen gewoon tegenkomt zou je dat niet zeggen hoor, lijken net heel sterke, onafhankelijke vrouwen.
Een paardenvrouw ja, dat is nog een idee. Misschien haha, nog een extra paardje op de wei kan er wel bij als ze mee voor het onderhoud zorgt :P

Jolien87

Berichten: 17421
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 17:10

Ik moet even spuien.
Mijn ex en ik wonen dus nog samen in één huis en we hadden afgesproken om allebei af en toe eens een paar nachten ergens anders te slapen zodat de ander ook af en toe eens alleen thuis is.
Inmiddels heb ik al een heleboel adresjes waar ik mag slapen, echt enorm lief. Maar mijn ex doet enorm moeilijk over plekken waar hij kan slapen. Een greep uit de selectie: daar moet hij op zolder slapen, daar hebben ze geen gordijnen, daar slaapt hij toch niet zo lekker, daar hebben ze een kind, etc.
Ik slaap ook het liefst in mijn eigen bed maar ga voor de lieve vrede dan maar ergens anders slapen. Maar hij denkt blijkbaar dat dit het moment is om eisen te stellen aan zijn verblijfplaats.

Dus ik had het net nog even met hem erover, of hij al een idee heeft wanneer hij eens een weekendje weg denkt te gaan. Nu zat hij te denken aan eind mei, maar...hij wilde dan wel iets te doen hebben want hij wilde ook niet doelloos rondjes over straat lopen.
Waarop ik zei dat, dat even grof gezegd niet mijn probleem was. Zijn reactie: "Ja, maar ook niet het mijne".

Ik heb het hem in alles zo makkelijk gemaakt, ik heb zelfs de knoop voor hem doorgehakt om een eind aan de relatie te maken.
En er zijn ongetwijfeld mensen die nu zeggen dat ik me niet zo kwaad moet maken maar werkelijk, dan ben ik maar even niet een flinke meid maar na hoe hij mijn vertrouwen heeft geschaad en heeft afgegeven op mij en mijn depressie, na alle beslissingen die ik voor hem heb gemaakt om het maar makkelijker te maken, gaat hij nu ineens moeilijk lopen doen.
Serieus vent, pak je slaapzak en ga ergens anders slapen. Jij hoeft je ook niet druk te maken over het feit dat ik de afgelopen 4 nachten op een krakkemikkig matrasje heb geslapen zodat jij het rijk voor jezelf had.

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 17:18

Die laatste zin al hardop tegen hem gezegd? :D

Jolien87

Berichten: 17421
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 17:18

Nee, die kwam net pas in me op. :=
Maar ik houd hem wel achter de hand.

Ik was eerlijk gezegd een beetje flabbergasted toen hij zei dat het ook niet zijn probleem was.