tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shauniraquel

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-15 16:06

Jep, gelukkig hebben we altijd nog onze vriendinnen! Alleen is het oliebol dat hun natuurlijk ook gewoon vriendjes hebben. (Bij mij tenminste) Dus ben je nog wel een beetje alleen :S

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 16:33

Hier gisteravond opeens een berichtje gekregen. Nu al de hele dag aan het appen. En.. godver. -:(- Wat issie leuk. En wat haat ik hem. En wat wil ik hem graag zien. En... argh.

Shauniraquel

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-15 16:38

SplashIsLief schreef:
Hier gisteravond opeens een berichtje gekregen. Nu al de hele dag aan het appen. En.. godver. -:(- Wat issie leuk. En wat haat ik hem. En wat wil ik hem graag zien. En... argh.


hahahaha kak! En nu ?

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 17:02

Nu zit ik te wachten op zijn reactie (en de klap met de hamer). Hij reageerde opeens niet meer nadat hij me probeerde te bellen, toen zat ik in overleg. En mijn berichten komen ook niey aan dus gok day hij nu in overleg zit.
Hij was lief, leuk en gezellig. Gewoon zoals wij samen kunnen zijn.

AmyJamess

Berichten: 2119
Geregistreerd: 03-10-08
Woonplaats: Hengelo (OV)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 19:03

Shauniraquel schreef:
Weet je het het ergste is waar ik nu elke dag met strubbel.. NIET APPEN... Ik heb alles al gezegd wat ik wil zeggen. Hij reageert niet, het overtuigd hem niet, dus het heeft totaal geen nut, ik doe mijzelf alleen maar pijn.. :(

Som wil ik hem ook een appje sturen om te laten weten dat ik hem mis.
Maar ik weet ik bereik er niks mee :(
Straks verjaardag van hem. Kijk er heel erg tegen op.
Maar zet gewoon mijn masker weer op :+

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 19:19

hier ook. ik hield sinds hij mij vertelde dat die verliefd pop me was steeds contact. Eerst ging het contact vrij normaal tot ongeveer 12 weken geleden hij opeens veel intiemer ging doen. Ergens keek ik zo uit naar z'n appjes en genoot van ze aandacht. HOe slecht uiteindelijk het ook was. Het is zo moeilijk om tegen die gevoelens te vechten. Op een gegeven moment vond hij dat het moest stoppen. Ik had een aantal intieme foto's gedeeld. Echter hield hij het niet lang vol en appte die mij 2 weken later weer en sinds dien is het contact nog heftiger en appen we niet 1 keer per week maar wel 3 x. Het voelt zo goed, maar is ook zo slecht. Er leek niks aan de hand tot ik hem gister langs me heen zag fietsen en hij niet op of om keek en niet eens hoi zei. Nu ben ik echt in de war. Negeerde die mij of zag hij mij echt niet. het liefst wil ik hem appen, maar dat mag niet..

xMyrth

Berichten: 2800
Geregistreerd: 17-10-12
Woonplaats: Limburg

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 20:12

HorseTimeXL, ik denk dat jij voor jezelf moet uitzoeken wat jij wil. Hij is namelijk getrouwd en misschien ziet hij je wel als leuk avontuurtje. Misschien toch eens duidelijk met hem praten, want hij speelt met je gevoelens en dat is niet fijn.

Diertjec

Berichten: 4620
Geregistreerd: 17-03-08
Woonplaats: Omgeving Gouda

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 20:20

Het hele tijd appjes willen sturen ben ik gelukkig voorbij. Ik geef antwoord als hij mij appt en dan hebben we gewoon een gezellig gesprek, maar meer ook niet :)
HorseTimeXL, ik denk idd ook dat je het beste aan hem kan vragen wat ie wilt, zeker nadat hij je 'niet zag'.

xMyrth

Berichten: 2800
Geregistreerd: 17-10-12
Woonplaats: Limburg

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 20:25

Pff nee ik mis hem heel erg en wil het liefst de hele dag contact. Het probleem is dat "hij niet weet wat hij moet sturen" dus als ik geen berichten stuur dan zal ik ook geen bericht meer van hem krijgen #)

Cioccolato

Berichten: 6613
Geregistreerd: 13-12-11

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 20:25

Wij hebben afgesproken niet meer te appen, geen contact meer te hebben. Dat maakt de verwerking zoveel makkelijker..!

xMyrth

Berichten: 2800
Geregistreerd: 17-10-12
Woonplaats: Limburg

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 20:30

Maar dat zou ik juist niet willen. Ik heb namelijk de hoop dat het goedkomt en ik hou zielsveel van hem.
Ik heb zoveel met hem meegemaakt en we weten alles van elkaar.

Ik heb hem liever als een vriend, dan helemaal niet :(

Cioccolato

Berichten: 6613
Geregistreerd: 13-12-11

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 20:33

Ja als de hoop er nog is, dan is het logisch dat er contact blijft vanuit de kant waar de hoop is. Maar je moet je ook afvragen in hoeverre het eerlijk is en blijft tegenover hem maar ook zeker tegenover jezelf.
Als er vanuit zijn kant niks meer in zit, en dat weet hij heel zeker is een time out vaak beter. Voor jezelf, voor hem.
Dan nog kan er een vriendschap ontstaan, maar dan zal eerst je liefdes gevoel weg moeten gaan. Om het zo maar te zeggen.

Diertjec

Berichten: 4620
Geregistreerd: 17-03-08
Woonplaats: Omgeving Gouda

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 21:39

Ex en ik hebben ook heel veel mee gemaakt en houden van gaat ook niet zomaar over, maar geen contact of maar heel weinig heeft voor mij wel gewerkt. Ik heb hem op alles verwijderd, zelfs toendertijd zn telefoon nummer weggegooid. Toen uiteindelijk gedeblokkeerd en vanaf toen weer regelmatig contact gehad en nu weer bijna geen contact meer.
Hoop is vanaf mijn kant altijd gebleven en stiekem nog wel een beetje, maar niks aan te doen en ik vind het wel okee zo :)
Zeker nu ik hem op deze 'manier' mee heb gemaakt

xMyrth

Berichten: 2800
Geregistreerd: 17-10-12
Woonplaats: Limburg

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 21:44

nooooooooooooop.

loslaten is een stapje te ver :(

Cioccolato

Berichten: 6613
Geregistreerd: 13-12-11

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 21:59

Die stap komt hopelijk op zn tijd wel!

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 22:22

jaa inderdaad. wat ik wil is stoppen. Zeker toen we voor de tweede keer stopte toen voelde ik me eindelijk weer wat gelukkiger worden en toen kwam hij en dan heb ik weer van die ups en downs.

wonder boven wonder praatte die vanavond weer tegen me. hij heeft aangegeven niks meer met foto's te willen of wat dan ook. gelukkig wel lekker kletsen dat is in ieder geval wat. maar men wat is het toch moeilijk als je iemand leuk vind...

xJurdyWonanx

Berichten: 4050
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Heerlen

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 08:02

Ik kan me officieel melden vanaf vannacht. Ik zat heel erg te hoppen van links naar rechts, gevoel zei het ene en verstand het ander. Hij appte of ik kon langskomen want we moesten praten. Hieruit blijkt dat de situatie waar hij in zit nog erger is dan ik dacht en mijn hersens weten dat het beter is zo maar het blijft verdomd moeilijk. Ik heb er een punt achter gezet en hoop in de toekomst gewoon weer als vrienden door te kunnen, zoals we ook begonnen zijn, maar nu eerst rustig tijd voor mezelf en afgesproken als er echt iets is we altijd bij elkaar terecht kunnen maar voor mij is het vertrouwen en gevoel als zijnde relatie ver over en hoop dat ik snel mijn leven goed ga oppakken weer. Toch blijft het moeilijk en was ik het liefst blijven slapen toen hij dat al 4 keer gevraagd had, maar dan blijven we het uitstellen en dat gaat allemaal niet.

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 08:25

Heel veel sterkte :(:)

Shauniraquel

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Arnhem

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-15 08:39

Ahw sterkte.. Ik vind het een knappe keuze van je, je kiest echt voor jezelf!

Vandaag dag 3 zonder contact en het gaat me verdomd moeilijk af. Elke keer als hij online is typen, typen, typen, (alsof hij ziet dat ik typ:P) en uiteindelijk weer verwijderen. Elke dag geen contact, is elke dag verder weg van elkaar. Maar ja je ziet pas wat je had als je het niet meer hebt, dus daar hoop ik dan maar op. We zouden nog wel gaan praten en hij zou een gaatje zoeken als hij tijd had, dus ik blijf daar maar op wachten dan...

Vanochtend werd ik boos wakker, boos dat hij me niet meer terug appt op de appjes van zondag en boos dat hij me zo laat gaan. Als ik toch zag HOE verliefd hij was, en WAT hij allemaal heeft gezegd in appjes en face to face. Als je dan ZO gek op iemand bent, hoe kan dat gevoel ineens weg zijn en geef je het op. Ik snap het ergens nog steeds gewoon niet... :(

xJurdyWonanx

Berichten: 4050
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Heerlen

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 08:46

In jou situatie heb ik ook 3 maanden lang gezeten Shauni, dan ben ik 'blij' dat het dit keer heel anders is. Niet dat dit niet klote is maar ik weet nog precies hoe ik me toen voelde en kan me dus precies voorstellen hoe je je voelt. En er kunnen 100 mensen tegen je zeggen wat je moet doen maar er is maar 1 iemand die dat kan beslissen en dat ben jij, en ooit komt de dag dat de knop omgaat en dat je weer kunt gaan leven, maar dat kan nog heel lang duren en nog heel veel verdriet en boosheid kosten..

Op sommige momenten ben ik blij dat ik er een punt achter gezet heb en kan ik beginnen met me poedersuiker voelen en langzaam opkrabbelen, en gelukkig gaat ook elke slechte dag vanzelf voorbij.

Jillsil

Berichten: 1043
Geregistreerd: 17-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 09:02

Ik breek even in en beken gelijk dat ik niet alles heb gelezen ;-)
Nu is mijn verhaal er eentje om af te stoffen maar ik wilde het toch met jullie delen;

Op mijn 18de ontmoette ik in een discotheek de jongen van mijn dromen. Ik geloofde nooit in liefde op het eerste gezicht en jongens boeide mij (tot dat moment) helemaal niet. Maar daar stond 'hij' opeens. Bleek het gewoon een soort van buurjongen van een van mijn vriendinnen toen te zijn. :wow: hallo had ze deze heerlijkerd niet eerder boven tafel kunnen toveren?!

We werden verliefd, heel erg verliefd, heel heel heel erg verliefd. Vriendinnen zeiden tegen mij dat ze jaloers op mij waren en ook zo'n jongen wilde. Hij was attent, lief zat vol met verrassingen en ik was zijn nummer 1 en hij de mijne. Hij had zijn sport en ik de mijne maar we wisten het altijd de combineren. We zijn samen op vakanties geweest en dat was geweldig!

Maar na ruim een jaar voelde ik steeds meer dat hij veranderde. Was hij eerst nog de jongen die voor zijn sport en mij leefde, nu ging hij steeds vaker weg. Ging hij stappen en kwam hij behoorlijk dronken/aangeschoten thuis. Ik besloot de relatie te verbreken en was gek genoeg een soort opgelucht. Maar in de twee weken die volgde kwam de oude 'hij' weer terug. We gingen leuke dingen doen en hij was liever dan ooit. Waar mijn vriendinnen voor waarschuwde gebeurde toch, we kwamen weer bij elkaar. Het is nooit meer zo geweest als het was en toen hij op een avond ging stappen met vrienden is hij vreemdgegaan. In welke mate (zoenen of meer) weet ik tot op de dag van vandaag nog steeds niet. Volgens hem was het alleen zoenen maar volgens zijn vrienden wel meer ook.
Er volgde een periode van veel smsen (ja dat deed je in die tijd :D ) we spraken en zagen elkaar ook nog veel en hij schreef mij een geweldig mooie brief. Die zomer waren er veel evenementen in de stad en daar stonden wij eigenlijk als een soort stel in de stad. Totdat een vriend van hem op msn (echt antiek dit ;) ) aan mij vertelde dat hij een relatie had met het meisje waarmee hij vreemd was gegaan. Hij was zelfs al bij haar thuis geweest!
Uiteindelijk gaf hij toe dat het waar was maar dat hij het heel moeilijk vond omdat hij ook nog steeds heel veel van mij hield maar dat hij ook gek op haar was.

Er kwam een zware periode aan. Waarbij ik heb geleerd wie mijn echte vriendinnen zijn. Ik was extreem veel afgevallen totdat ze zelfs dachten dat ik anorexia had. Dit was niet zo maar ik was zo verdrietig dat het me misselijk maakte.
Ik heb heel veel gehuild, ben boos geweest. Ook op haar, zij wist dat hij wat met mij had en toch ging ze helemaal achter hem aan. Was compleet radeloos en soms ook weer zo stoer. Maar nu vele jaren later ben ik blij dat ik niet meer bij hem ben. De jongen die hij was, die lieve leuke sportieve jongen is veranderd in een man die vooral voor zichzelf leeft, teveel drinkt op feestjes en (volgens de roddels) vreemd gaat. Hij heeft mij laten voelen wat echte liefde is wat echt houden van is en daar ben ik hem dankbaar voor. Maar ik weet dat ik beter af ben zonder hem. Maar een plek in mijn hart heeft hij voor altijd!

Pak ff je dip, huil en wees boos, eet chocolade en chips door elkaar. Luister zielige liedjes en steun jezelf met mooie passende teksten. Maar laat hem gaan. Wat nu niet werkt werkt gewoon niet. Wellicht over een paar jaar. Blijf er niet achteraan lopen maar laat hem maar komen en je hart (opnieuw) winnen. Je kunt het! :(:)

lor1_1984

Berichten: 12048
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 09:26

Diertjec schreef:
Lor, dat heb ik ook, als iemand toenadering zoekt, ren ik heel hard weg hahah

Herkenbaar dus. :')
Nja, scheelt dat ik in m'n uppie ook wel happy ben. :)

Ik heb overigens helemaal geen contact meer met mijn ex, in het begin nog wel maar nadat ik 2 km verhuisde hoorde ik alleen nog maar wat als ze wat van me nodig had. >;)
Daar was ik vlot klaar mee en sinds ik ong 100km verderop ben gaan wonen is alle contact verbroken. :evaw:

Shauniraquel

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Arnhem

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-15 09:39

Zo Jill, ik hoop over een tijdje ook zo te kunnen praten. Loslaten is echt heel moeilijk, ik doe mijn best maar dat wil niet echt lukken aangezien ik hem heeeeeeeeeeeeel erg graag terug wil in mijn leven.

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 09:52

Pff hier ging meneer opeens praten. Hij zei dat die half sliep en me dus niet had gezien vervolgens hadden we een beetje best leuk gesprek maar hij vond dat we niet zoveel meer moesten praten omdat het toch niet goed voelt. T voelt zo naar, ook al weet ik dat het eigenlijk al niet kon omdat die getrouwd is. Men ik ben echt van die man gaan houden.. Zo zie ik ook maar weer dat hij zelf bepaald wanneer die me nodig denkt te hebben en wanneer niet. Ergens voel ik me boos maar ook verdrietig en ergens opgelucht. Men ik weet het echt even niet meer..

Jillsil

Berichten: 1043
Geregistreerd: 17-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-15 09:56

Ik snap precies wat je bedoelt Shaunraque! Het is ook heel moeilijk. Ik heb ook vanalles voorgesteld, wilde vrienden met hem blijven etc. maar dat werkt allemaal niet. Een vriendin zei op een moment tegen mij: Als je een rottende banaan in de kliko gooit en hij ligt daar al weken te schimmelen, ga je hem er dan uit halen? Nee! dus je laat 'hem' daar ook liggen.

Probeer (en dat is heel lastig) om geen berichten te sturen. En zeker niet als je iets gedronken hebt, je zet jezelf zo voor gek. Tenminste ik zou nu willen dat ik sommige berichtjes terug kon halen, haha!
Ik stuurde op laatste de berichtjes die ik aan hem wilde sturen naar mijn beste vriendin.