tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CalipsoLover

Berichten: 5564
Geregistreerd: 14-08-11

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 17:47

Het is geen schande om liefdesverdriet te hebben, en soms gaat deze ook gewoon niet over of moet je een trauma verwerken. Ik vind het juist dood normaal dat je hem niet gaat opzoeken en je afzijdig houdt als het om hem gaat? Misschien moet je dat dan ook zeggen als zij er zo op reageren, dat hij je veel pijn heeft gedaan en je er absoluut geen behoefte aan hebt om nog in contact te komen met hem.

CalipsoLover

Berichten: 5564
Geregistreerd: 14-08-11

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 19:37

Hoe gaat het ondertussen met iedereen?

Cer

Berichten: 30164
Geregistreerd: 22-10-01

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 07:43

Hier gaat het goed!
Geen idee of er nog downs gaan komen, maar zit nu een tijdje in de up :j
Lekker bezig, leuke dingen aan het doen, en erg tevreden met mezelf :D

SophievdV
Berichten: 14752
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 08:05

Hier gaat het ook goed! De vrijheid bevalt me nu enorm. Ik bepaal alles zelf en dat geeft een heel goed gevoel :D

LoveBodin

Berichten: 4355
Geregistreerd: 18-12-09
Woonplaats: Under The Northern Lights

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 08:43

Hier gaat het ook wel goed!
Helaas had ik graag nog een echt afscheid willen nemen op de vereniging, maar hij heeft er voor gezorgd dat ik niet meer met de mensen contact op kon nemen :/. Dus dat gaat niet door.

Maar ben wel 'blij' dat het uit is, zoals SophievdV al zegt, het geeft vrijheid.

Lieszje
Berichten: 7180
Geregistreerd: 13-10-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 09:51

Goed om te lezen dat het goed gaat met jullie :D
Lekker je eigen ding doen is heel belangrijk :)

Dat is wel jammer LoveBodin..
Beetje banketstaaf ook.

Hier gaat het ook hartstikke goed :)
Zit nog steeds op mijn grote roze wolk :o
Ondanks dat ik veel verdriet heb gehad om mijn vorige relatie kan ik niet anders zeggen dat ik blij ben dat het over is.
Ben veel gelukkiger met mijn huidige vriend <3

LoveBodin

Berichten: 4355
Geregistreerd: 18-12-09
Woonplaats: Under The Northern Lights

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 10:00

Lieszje schreef:
Goed om te lezen dat het goed gaat met jullie :D
Lekker je eigen ding doen is heel belangrijk :)

Dat is wel jammer LoveBodin..
Beetje banketstaaf ook.

Hier gaat het ook hartstikke goed :)
Zit nog steeds op mijn grote roze wolk :o
Ondanks dat ik veel verdriet heb gehad om mijn vorige relatie kan ik niet anders zeggen dat ik blij ben dat het over is.
Ben veel gelukkiger met mijn huidige vriend <3



Vind het idd ook gewoon banketstaaf van 'm.. Twijfel ook nog of ik er wat over ga zeggen of dat ik het gewoon ga laten...

Wel superfijn dat je lekker op je roze wolk zit nog! Hou dat zo!

Lieszje
Berichten: 7180
Geregistreerd: 13-10-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 10:19

Ik weet niet hoe je ex is..
Maar kun je niet aangeven dat je het jammer vindt dat je geen afscheid hebt kunnen nemen en dat graag nog zou willen doen?

Anoniem

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 17:25

Ik had het nooit verwacht maar... Meld zich ;(

Lieszje
Berichten: 7180
Geregistreerd: 13-10-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 17:30

Sterkte Dreamer :(:)

Diertjec

Berichten: 4622
Geregistreerd: 17-03-08
Woonplaats: Omgeving Gouda

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 19:53

Franka, wat! Nee joh :wow: dat had ik echt nooit verwacht. Mn pb staat open voor je!

StableDoor

Berichten: 1683
Geregistreerd: 23-10-09

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 01:20

Sterkte _Dreamer!

Ik heb net weer een date gehad, maar ik weet nog steeds niet helemaal of ik mezelf wel genoeg kan openstellen om echt weer iemand te vertrouwen of verliefd te worden... Moeilijk, want het is wel een lieve jongen en hij slooft zich echt uit voor mij :') Ik zit ook nog in een traject van traumaverwerking dus meh, lastig allemaal.

CalipsoLover

Berichten: 5564
Geregistreerd: 14-08-11

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 15:34

Sterkte Dreamer! Pb staat altijd open als je het van je af wil schrijven.

Hier hetzelfde als StableDoor, al even aan het daten met iemand maar weet het ook niet goed. Ik heb ook nog steeds contact met mijn ex.

Renske_W

Berichten: 13844
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 22:41

Sterkte dreamer!

Hier weer even een dipje, nog steeds heel blij met mijn leuke werk, fijne mensen waar mijn paarden staan, neefjes en nichtjes die ik veel meer zie.
Maar toch mis ik mijn ex alweer een paar dagen best erg.
Geen idee waar het vandaan komt, dacht eerst dat ik gewoon iemand in mijn leven miste. Om dingen mee te delen, samen mee te zijn. Maar ik mis hem gewoon. ;(
Wil zeker niet terug naar hoe het was, maar op de een of andere manier mis ik hem heel erg de laatste dagen.

CalipsoLover

Berichten: 5564
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 10:53

Renske_W schreef:
Sterkte dreamer!

Hier weer even een dipje, nog steeds heel blij met mijn leuke werk, fijne mensen waar mijn paarden staan, neefjes en nichtjes die ik veel meer zie.
Maar toch mis ik mijn ex alweer een paar dagen best erg.
Geen idee waar het vandaan komt, dacht eerst dat ik gewoon iemand in mijn leven miste. Om dingen mee te delen, samen mee te zijn. Maar ik mis hem gewoon. ;(
Wil zeker niet terug naar hoe het was, maar op de een of andere manier mis ik hem heel erg de laatste dagen.

Die dipjes kunnen voorkomen, en daar is tijd gewoon het beste medicijn voor. Probeer jezelf eraan te herinneren waarom het juist fout is gegaan. Kop op :(:)

Anoniem

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 10:42

Nu wel behoefte aan mijn verhaal te doen...
Mijn vriend en ik zijn afgelopen vrijdag dus na 2,5 jaar uit elkaar gegaan. Lang verhaal kort; ik ben een periode heel erg ziek geweest. Deze periode heeft ons beide erg veel stress opgeleverd (woonde samen), en de nasleep ervan is voor mij eg heftig (zit tegen een depressie aan). Hij trok zichzelf dit allemaal zo aan dat het met hem ook niet goed ging, waardoor we enorm verkeerd op elkaar reageerde. Alles werd verkeerd opgevat en ieder klein dingetje werd een enorme ruzie.
Verder wil ik nog even niet teveel in details treden nu.
Hij is iig degene die er een punt achter gezet heeft. En ergens, ben ik daar echt heel heel boos om? Hij laat mij zitten in de meest moeilijke periode die ik heb, omdat het hem allemaal teveel wordt?!
Maar mag ik wel zo denken? Ik ben echt zo in de war nu...

Hij zit nu in Thailand voor 3 weken, en 2 juli stap ik zelf in het vliegtuig om 3 weken te gaan paardrijden in Kirgiziƫ. (dit was overigens al zo geplant, voordat we uit elkaar gingen).
Na mijn vakantie zien we elkaar weer, vanaf nu dus over ongeveer 7 weken. Ook besloten tot die tijd geen contact te hebben, behalve van beide kanten een berichtje als we veilig geland zijn. Die heb ik van hem gisteravond ook gewoon gekregen.
Kijken of we na deze rust, deze tijd voor onszelf ook weer een beetje tot onszelf kunnen komen en opnieuw kunnen beginnen.
Er is tussen ons namelijk absoluut niks mis! Maar met ons beide individueel wel op dit moment door alle gebeurtenissen, en dat botst heel erg op dit moment...

We zijn goed uit elkaar gegaan. Ik heb nog steeds de sleutel van zijn appartement en heb 3 weken alle tijd mijn spullen op te halen. Het feit dat hij nu niet in NL is maakt het ergens ook wel wat makkelijker. Maar heb er nu erg moeite mee. Wil ik wel terug? Wil hij mij straks wel terug? Allemaal vragen waar ik natuurlijk niks aan heb... Maar ik ben echt zo in de war :(

Lieszje
Berichten: 7180
Geregistreerd: 13-10-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 11:35

Fijn dat jullie goed uit elkaar gegaan zijn Dreamer.

Ik vind het niet raar dat je dat denkt hoor..
Eerlijk gezegd had ik dat ook bij mijn ex..
In de tijd dat het niet goed met mij ging liet hij het eigenlijk afweten.
Was toen eigenlijk ook boos op hem dat hij mij zo liet zitten toen het niet goed ging..

Wie weet doet het jullie beide even goed om even 'rust' te krijgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 11:43

Nou ja, hij liet het dus niet afweten. Heeft werkelijk alles voor mij gedaan om mij beter te laten voelen. Maar hij is ook alles op zichzelf gaan betrekken, alsof hij zeg maar de enige was die mij kon helpen. En misschien heb ik hem dat gevoel ook wel gegeven, ik weet het niet zo goed meer omdat ik er met mijn hoofd echt niet bij was...
maar waar ik dus boos om ben ik dat hij mij laat zitten omdat het voor hem teveel is, wat denk je van mij denk ik dan?!?!
Maar dat is ergens gewoon niet eerlijk om te denken, omdat hij alles deed voor mij... Maar ik snap die keus gewoon niet...

Ik snap nu ook gewoon helemaal niks meer eigenlijk, geen honger enz, nergens gevoel bij...

Duc_je
Berichten: 637
Geregistreerd: 26-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 13:15

*Breekt even in*
Als jullie elkaar in een negatieve spiraal trekken dan is het misschien wel goed om tijdelijk uit elkaar te gaan en eerst dingen voor jezelf op te lossen en op een rijtje te zetten. Een (dreigende) depressie is niet alleen moeilijk voor de persoon zelf maar ook heel zwaar voor de mensen om doe persoon heen. Dat drukt heel zwaar op je relatie. Ik kan mij ergens wel voorstellen dat hij dat niet trekt. Ik zou alleen na zo'n lange tijd samen niet de stekker eruit trekken maar een pauze inlassen.

*kruipt weer onder steen*

Diertjec

Berichten: 4622
Geregistreerd: 17-03-08
Woonplaats: Omgeving Gouda

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 13:39

Sterkte meis! Hopelijk doet deze pauze jullie goed en komen jullie weer terug bij elkaar.
Pb box staat voor je open!

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 21:06

Zo ik ben aso topic uitgelopen in 1x :oo :oo ik wou toch even bijlessen hoe het met iedereen gaat. Blij om te lezen dat bij de meeste een stijgende lijn in zit!

Volgens mij was mijn laatste berichtje dat ik weer was gaan date met mijn ex ... en we hebben elkaar echt helemaal terug gevonden :) De break-up zorgde er wel voor dat met alle gedoe met zijn depressie, het toch echt fijn was om weer op een rijtje te hebben wat voor jezelf belangrijk is, zowel voor hem als mij.

Anoniem schreef:
Ik had het nooit verwacht maar... Meld zich ;(


:(:), depressie (klachten) in een relatie zijn enorm zwaar, voor zowel jou als hem (mijn vriend was degene met de depressie) en dan moet je vooral elkaar niet ook nog mee trekken in negatieve spiraal.


StableDoor schreef:
Sterkte _Dreamer!

Ik heb net weer een date gehad, maar ik weet nog steeds niet helemaal of ik mezelf wel genoeg kan openstellen om echt weer iemand te vertrouwen of verliefd te worden... Moeilijk, want het is wel een lieve jongen en hij slooft zich echt uit voor mij :') Ik zit ook nog in een traject van traumaverwerking dus meh, lastig allemaal.


misschien vooral proberen om in het nu te zijn? Of deze date nu leuk is en wat later komt en of dat wel/niet lukt is allemaal voor later. Maar weet niet of je daar open over kan communiceren met je date?. zou zo jammer zijn als je juist jezelf belemmerd door die vraag :(:)

Lieszje schreef:
Goed om te lezen dat het goed gaat met jullie :D
Lekker je eigen ding doen is heel belangrijk :)

Dat is wel jammer LoveBodin..
Beetje banketstaaf ook.

Hier gaat het ook hartstikke goed :)
Zit nog steeds op mijn grote roze wolk :o
Ondanks dat ik veel verdriet heb gehad om mijn vorige relatie kan ik niet anders zeggen dat ik blij ben dat het over is.
Ben veel gelukkiger met mijn huidige vriend <3


wat enorm fijn meis <3

LoveBodin schreef:
Hier gaat het ook wel goed!
Helaas had ik graag nog een echt afscheid willen nemen op de vereniging, maar hij heeft er voor gezorgd dat ik niet meer met de mensen contact op kon nemen :/. Dus dat gaat niet door.

Maar ben wel 'blij' dat het uit is, zoals SophievdV al zegt, het geeft vrijheid.


Jeetje wat ontiegelijk flauw -O-

Cer schreef:
Hier gaat het goed!
Geen idee of er nog downs gaan komen, maar zit nu een tijdje in de up :j
Lekker bezig, leuke dingen aan het doen, en erg tevreden met mezelf :D


Jeetje wat super om te lezen meis! is je gegund!

YentlShots schreef:
Wauw, ik dacht echt dat ik de enige was, stom natuurlijk want dat is nooit. Voel me zo stom dat ik er nog steeds niet helemaal overheen ben. Maar aantal huisgenoten snappen de manier waarop ik ermee om ga niet. Ik hoef niks met hem te maken te hebben dus zoek hem niet op. Deze manier werkt prima voor mij maar ik blijf de vraag krijgen hoe het gaat tussen ons en waarom ik me op de achtergrond hou omdat dat toch helemaal niet nodig is en het ligt toch achter je. Blijf toch rare blikken krijgen dat ik het gewoon niet hoef en mezelf er geen plezier mee doe. Dan krijg ik toch weer het gevoel alsof ik me gewoon aanstel. Maar dat is gewoon echt niet waar. Fijn om te horen dat degene die hulp hebben gezocht er ook echt mee geholpen zijn! Dat geeft me toch een fijner gevoel :)


Wat apart en jammer zeg zo weinig begrip :( als het voor jou op die manier beste voelt is het belangrijkste!

terrabeertje
Berichten: 1090
Geregistreerd: 22-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 21:16

Heel veel sterkte. Ik hoop dat een pauze jullie beide goed Zal doen!

Lieszje
Berichten: 7180
Geregistreerd: 13-10-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 22:26

Goed om te lezen Gianti!
In sommige gevallen kan een break echt even goed zijn!

Hopelijk voor jou ook Dreamer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 22:30

Dat geeft mij, ergens diep van binnen of iets dergelijks, toch een beetje hoop dat het inderdaad wel kan :)

Anoniem

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 23:02

Ik mag me ook weer melden... 3 hele leuke maanden gehad en de laatste 2 maanden werd het... complicated...
In overleg besloten even afstand te nemen zodat hij er achter kan komen wat hij voor me voelt. Op deze voet verder gaan werkte echt niet meer helaas, deed me zoveel zeer.

Ik weet echt dat dit beter is maar au...