Om het even kort maar krachtig uit te leggen. We waren bijna een half jaar samen, maar hadden 2 maanden geleden al twijfels. Hij zit niet lekker in zijn vel en zijn gevoel voor mij was grotendeels weg. Toch ging het nu de goede kant op, 2 weken geleden nog een week bij hem alleen thuis gezeten, echt super gezellig en leuk. Die woensdag heeft hij het uitgemaakt omdat het gevoel weg was. (Terwijl hij 3 dagen eerder zei dat hij het helemaal zag zitten en 100% voor wilde gaan). Voor mij nogal dubbel natuurlijk, maar wat heb ik erover te zeggen, ik ben machteloos... Na mijn ex waarmee ik 3,5 jaar had, had ik niet verwacht dat ik dit mocht meemaken, hoe we elkaar hadden ontmoet en hoe alles liep, zo speciaal. Geen man bijna die er is zoals hij, zoveel respect, zo geweldig karakter... Hij ging echt voor mij en hoe ik was, en ik ben zo verliefd op die gozer, dat is niet normaal. Elke ochtend wordt ik nu wakker met een pijnlijk, leeg maar zenuwachtig gevoel. Niemand die me welterusten of goedemorgen appjes stuurt...

Wie weet kunnen we elkaar steunen en aanhoren. Ergens fijn om het erover te hebben met iemand die hetzelfde meemaakt. Natuurlijk hebben je vriendinnen hun vriend, dus ergens hebben ze niet alle tijd voor je, dus je voelt je eenzaam..
Daarom bedacht ik me, drop hier je verhaal en gooi alles eruit!