Pakketje kwijt

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

anoukwendy

Pakketje kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-15 14:31

Hee bokkers,

Ik zou niet weten waar dit hoort dus als het fout staat, sorry.

In de week van 11 tot 15 mei is er een pakketje naar mij opgestuurd. Echter is het naar het verkeerde adres gegaan, namelijk de vomar in hoorn. Het zou of met kiala naar hun gaan of via postnl naar mij.
Als ik op de track en trace kijk is het pakketje op 15 mei om kwart voor 2 afgeleverd. Mn zusje heeft de vomar 2x gebeld die week erna en tot 2x aantoe zei er een meisje jaa hoor mevrouw ik heb het hier voor me liggen. Nu was mn zusje daar afgelopen vrijdag, pakketje weg. Het pakje weegt iets meer als 3,5 kilo dus kan niet zomaar verdwenen zijn lijkt me, terwijl ie toch echt van de aardbodem verdwenen lijkt te zijn..
Ik heb de postnl al meerdere malen gebeld maar het is niet hun fout omdat hun het dus netjes hebben afgeleverd, ik heb zelfs de kiala gebeld om te vragen of het perongeluk bij hun terecht is gekomen. De vomar werkt alleen samen met kiala, ik moet hun morgen terug bellen.
Mn zusje is ook nog bij de readshop geweest omdat dat bij de vomar ik de buurt zit en hun wel samenwerken met postnl maar daar is ook niks..

Wat kan ik nu nog doen? De vomar beweerd nu dat het pakje weg is terwijl het toch echt daar is geweest. Zelfs het hoofdkantoor gebeld om te vragen of het perongeluk daar terecht is gekomen, helaas.
Ik heb trouwens heel goed contact met de afzender en ze werkt super goed mee en probeerd ook een oplossing te vinden.

Ik woon zelf trouwens in zweden dus vandaar dat ik mn zusje op pad stuur

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Pakketje kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 14:32

ED -> HTT