Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar hoe kan het dan dat ik er op het begin best veel apps op kon zetten en na zo'n reset (waarvan je zou denken dat de telefoon weer helemaal leeg is) nauwelijks 2?
Ik wil eigenlijk nog geen nieuwe
joeluna schreef:@ Quad: Dankjewel voor je uitleg!Maar hoe kan het dan dat ik er op het begin best veel apps op kon zetten en na zo'n reset (waarvan je zou denken dat de telefoon weer helemaal leeg is) nauwelijks 2?
joeluna schreef:Hallo bokkers,
Ik merk al een tijdje dat ik geen apps meer kan downloaden omdat ik te weinig ruimte op mijn telefoon heb. Ik heb toen een hele hoop foto's etc verwijderd. Daarna merkte ik eigenlijk geen verschil want ik kon nog steeds geen nieuwe apps downloaden. Dat vond ik toen nog niet zo'n probleem. Maar sinds gisteren krijg ik ook echt een melding dat er geen ruimte meer is op de telefoon.
Vandaag heb ik zo'n reset naar de fabrieksinstellingen gedaan, zodra dat ik Facebook en WhatsApp weer geïnstalleerd had kreeg ik meteen weer die melding! Nu staat er dus zelfs minder op mijn telefoon dan eerst, ik kan Facebook zelfs niet eens openen door het weinige geheugen.
Is hier iets aan te doen of is mijn telefoon afgeschreven? Misschien handig om te weten, het is een Samsung Galaxy Txt en deze heb ik intussen 4 à 5 jaar denk ik.