Jatoby schreef:@DaisyDarling, ik begrijp dat die tweedehands zijn? Dat ga ik niet doen, zeker niet voor zo'n uitgave. Dank voor het meedenken!
@Jette, het is onwijs duur haha! Goedkoopste kost 999 euro. Dat hoest ik niet een twee drie op! Maar wat zou ik die graag willen zeg, twijfel, twijfel!
@Cookies, Dankjewel, maar deze trekt mij niet zo!
Ze zijn inderdaad 2e hands, Maar niet zoals jij het ziet. De apparaten in dit geval dus een Macbook, is technisch gloed nieuw en er zit nog een jaar garantie op. Ik heb ook een acer aspire. Zou hem met alle liefde inruilen voor de macbook. De macbook die we al hebben word bijna niet warm/heet bij intensief gebruik. Die Aspire word echt wel warm. Ik kan met de aspire ook anderhalf misschien net 2 uur doen met de batterij. Terwijl ik hetzelfde dagen lang op de macbook kan doen zonder dat hij leeg is.
Daarbij ook nog. De macbook kan veel meer hebben dan een gewone laptop is veel degelijker en steviger. Daarbij kan je zelfs de macbook draaien op windows moet dat nodig zijn voor school of werk
De macbook ligt hier regelmatig aan de auto's en daar moet hij windows voor kunnen draaien. Dus dat is ook super praktisch.
Maar om terug te komen op je 2e hands verhaal. Je betaald voor een 2e hands en krijgt er een technisch splinternieuwe voor.
Edit; ook voor werk natuurlijk en niet alleen voor school..