Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kan me aan de ene kant voorstellen dat het heel fijn voor ze moet zijn, vooral als ze zelf niet meer de kracht hebben om goed schoon te maken.. Maar houd er idd wel rekening mee dat ze waarschijnlijk moeite hebben met dingen vinden en dat dat best wel irritant kan zijn mirim schreef:Weet je wel heel erg zeker dat je ouders het leuk vinden om in een opgeruimd huis thuis te komen?
Het zou zo maar kunnen dat ze gehecht zijn aan hun tierelantijntjes![]()
Als je zeker weet dat je ze een groot plezier doet wens ik je in ieder geval veel succes
Kijk wel uit.. Alleen verlopen bonnen gaan weg en vooral sorteer ik alle bakjes uit want ik vind moertjes, knopen, medicatie, vlooiendruppels, een thermometer, pennen en snoep niet in een bak horen
En overal een doekje langs en netjes neer zetten natuurlijk. Heb het grootste deel van de keuken nu klaar. Ik ga morgen aan de kastjes in de keuken beginnen
Gewoon even flink boenen dat alles weer schoon is en daarna alle spullen terug op hun plek
Nee dan kun je gewoon lekker aan de slag. Selka schreef:Aah het zijn onzin dingetjes geen mooie tierelantijntjesNee dan kun je gewoon lekker aan de slag.
Super lief van je trouwens!

Afwasbak op de vloer, hop de kast in. Het suikerbakje even afwassen zodat die er weer behoorlijk uit ziet. Even de lamellen mee pakken zodat ze weer mooi wit zijn etc