Ik zou voor de pruik gaan. Niet zulke goede ervaringen met haarkrijt, het geeft af aan alles. Ook je shirt zal dus paars worden. En je haar voelt aan als hooi en gaat ontiegelijk klitten. Misschien dat het nog wel verschil maakt welke haarkrijt je gebruikt, ik durf niet meer te zeggen welk merk ik gebruikt had..
jorika1986
Geplaatst: 26-05-15 11:11
Tis beide rotzooi! Zowel de verf uit een potje of de krijt. Dat potje blijft alleen redelijk zitten op super geblondeerd haar dus zeker niet op je (waarschijnlijk) natuurlijke bruin. Dat krijt geeft helemaal 1 grote smeer bende!
Ik heb dezelfde ervaring als pernill, ik zou gewoon voor een pruik gaan als je je haar mooi wilt houden.
Gentlegiant
Geplaatst: 26-05-15 11:12
Ik heb ooit eens blauwe haar krijt gehad en de Malteser van m'n beste vriendin blauw gemaakt Daarna was alles blauw gaf onwijs af en was echt rot spul om eruit te krijgen
uggy
Geplaatst: 26-05-15 11:15
Ik heb zelf haarkrijt, roze en paars, maar het is echt heel vervelend spul. Het geeft af, je knoeit, met donker haar zie je het paars en roze niet zo goed en de knopen, oh vreselijk! Je haar is kurkdroog daarna, (logisch, het is krijt, maar het is absoluut niet comfy)
FelineNanet
Geplaatst: 26-05-15 11:17
Gentlegiant schreef:
[ [url=m/pdGfcd.jpg]Afbeelding[/url] ] Ik heb ooit eens blauwe haar krijt gehad en de Malteser van m'n beste vriendin blauw gemaakt Daarna was alles blauw gaf onwijs af en was echt rot spul om eruit te krijgen
Hier eens een vriendin die haar haar rood had dmv haarkrijt.. Na een kleine twee uur was haar hele voorhoofd rood
Nala
Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-15 11:20
Okay, dan ga ik denk ik inderdaad voor de pruik. Het is namelijk voor een soort comic con, waarbij ik dus rond zal lopen als een personage met knalpaars haar. Dat zal dus absoluut niet mooi of comfortabel zijn en waarschijnlijk de treinreis erheen nog niet eens overleven...
Coconut
Geplaatst: 26-05-15 11:21
Een vriendin van mij had het geprobeerd en het gaf ontzettend af. Ze kreeg het ook niet meer uit haar shirt.
bakkabouter
Geplaatst: 26-05-15 11:25
Gentlegiant schreef:
Ik heb ooit eens blauwe haar krijt gehad en de Malteser van m'n beste vriendin blauw gemaakt
IK had toen eens krijtjes van de action gezien en dacht ach wel geinig. Het geeft inderdaad echt supererg af, maar na 1x wassen was mijn witte shirt weer helemaal wit hoor En misschien lag het aan de kwaliteit, maar het was nachtje geslapen) op een of andere manier helemaal uit mijn haar verdwenen. Natuurlijk nog wel even gewassen voor het idee maar ik vind het een stuk minder gedoe dat die spuitbussen Maar ik zou inderdaad ook voor een pruik gaan als ik jou was
Gentlegiant
Geplaatst: 26-05-15 14:38
bakkabouter schreef:
Gentlegiant schreef:
Ik heb ooit eens blauwe haar krijt gehad en de Malteser van m'n beste vriendin blauw gemaakt
En waar had ze dat aan verdiend?
Omdat ik me verveelde hebben d'r smakelijk om gelachen t begon met n klein streepje Op de foto is nog maar de helft Toen ik klaar was was t net koekie monster
Potje/krijtje zou ik inderdaad niet doen, meestal heb je nog weken een lichte paarse gloed over je haar. Pruik is dan een betere optie, die kun je ook pas opzetten als je daar bent, hoef je niet met paars haar in de trein
Op MWS is een centraal topic over het verven van je haar, je kunt je vraag daar stellen: [MWS] [Centraal] Haar/haarverf deel 5 Daarom plaats ik hier een slotje.