Ik wil wat maken en nu staat dat er. Ik heb verse spinazie gekocht.
Kan ik dat ook gebruiken?
Ben helaas geen keuken prinses haha
Gr
Leffroi
Geplaatst: 25-05-15 15:48
Spinazie dat al gewassen is en je dus zo kan gebruiken. Verse spinazie is dus helemaal prima, al zul je het wellicht nog even moeten wassen als het niet al 'pan klaar' is.
Linnie050
Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-15 15:48
Linnie050
Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-15 15:49
Linnie050
Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-15 15:50
Oké super nee het is niet gewassen. Zo bij de groentenboer vandaan.
Had nog nooit runderlappen gemaakt. Zie nu dat je ze moet stoven haha. Peper zit er al op maar geen laurier enz in huis. Dus zonde maar moeten weg. Volgende keer toch eerst de verpakking lezen!
Joh niet weggooien! Lekker insmeren met mosterd, beetje peper en zout en eventueel wat paprika en ui en opzetten. Hele avond op laten staan en morgen opslobberen.
Had nog nooit runderlappen gemaakt. Zie nu dat je ze moet stoven haha. Peper zit er al op maar geen laurier enz in huis. Dus zonde maar moeten weg. Volgende keer toch eerst de verpakking lezen!
Runder filetlapjes ala minute zegt het eigenlijk al, dat zijn dunne lapjes die je even om en om kort bakt en dan serveert
En lijkt me logisch dat "moeten weg" betekent dat TS zelf weg moet en dus geen tijd heeft voor urenlang runderlappen braden (als ze dat gekocht heeft ipv dunne filetlapjes).... komop zeg
Je kan runderlappen (dus die dikke jongens) ook gewoon prima braden met alleen wat peper en zout en eventueel paprikapoeder hoor, is ook gewoon heel lekker
Pakje braadboter in braadpan (met deksel dus) smelten en goed heet maken. Ondertussen de runderlappen aan 1 kant peper en zout, andere kant zout en paprika er op strooien. Aan beide kanten even goed dichtschroeien in de pan. Daarna een plons heet water erbij zodat de lappen "onder water" liggen onder een lekkere laag jus, heel zachtjes nog urenlang laten stoven totdat het uit elkaar valt als je het zeg maar prakt met een vork...dan heb je heerlijk mals draadjesvlees
Vooral echt op een heel laag pitje zetten zodat het niet aanbrandt