Help, sleutels kwijt !

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sannert

Help, sleutels kwijt !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-15 13:22

Hoi Bokkers,

Aangezien ik hier wel eens meerdere tpoics heb gezien van mensen die iets kwijt waren en er bokkers waren die goede adviezen hadden waar te kijken, hoop ik dat jullie nu mij kunnen helpen !

Gister na het eten ben ik samen met mn zoontje gaan winkelen met mijn schoonzus. Bij thuiskomst heb ik met de sleutel de deur opengemaakt, zoontje ib de woonkamer gedropt en de auto uitgeladen. Sindsdien geen spoor meer van de sleutels.

Ik heb mijn vriend al gebeld en die had ze ook niet gehad of gezien.
Schoonzus al geappt of ze misschien nog bij haar in de auto liggen, maar die is nog werken.

Waar ik al gekeken heb:
tussen het speelgoed, prullenbak, ijskast, wc, alle keukenkastjes, Badkamer, slaapkamers, in de voortuin, kleding die ik gisteravond aan had, tassen waar het gekochte spul in zat, lege verpakkingen. Maar tot nu toe nog geen spoor van die krengen.

Iemand nog tips ??

miss_lizje

Re: Help, sleutels kwijt !

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 13:25

Nog in de deur? Mijn moeder heeft ze wel eens in de voordeur laten hangen.

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 13:26

In de voordeur? Aangezien je de deur wel opengemaakt hebt.

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 13:26

Is je zoontje er niet toevallig mee vandoor gegaan? Of zitten/liggen ze niet in je auto?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 13:27

In je schoen? Ja, daar heb ik de mijne een keer gevonden. :')

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 13:27

Ik was net op zoek naar de telefoon terwijl ik aan t bellen was met n vriendin......... :o?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 13:30

In de deur? Heb je spullen weg gezet? Had ze laatst perongeluk in koelkast gelegd met se melk samen :o

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-15 13:30

Ben vanmorgen al weggeweest, en zaten niet in de voordeur. Daar ben ik wel bang voor dat ze erin zaten en iemand ze gepakt heeft.
Zoontje is 4 maanden die kan er nog niet mee vandoor. En dochter van 3 heeft ze ook niet gehad.
Schoenen ook nagekeken ook niks.

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 13:32

Sannert schreef:
Ben vanmorgen al weggeweest, en zaten niet in de voordeur. Daar ben ik wel bang voor dat ze erin zaten en iemand ze gepakt heeft.
Zoontje is 4 maanden die kan er nog niet mee vandoor. En dochter van 3 heeft ze ook niet gehad.
Schoenen ook nagekeken ook niks.

Al gekeken in de maxi-cosi, de kinderwagen, verzorgingstas, onder boxkleed, achter de box in de auto, in poppenwagen van dochtertje (grote kans dat die ze wel heeft gehad).

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 13:36

In speelgoed waar iets in kan bv in een speelgoedauto gepropt.Wij vonden de autosleutel terug in een warmhouder voor de fles die je mee kan nemen.

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-15 13:44

XLeandrosX schreef:
Ik was net op zoek naar de telefoon terwijl ik aan t bellen was met n vriendin......... :o?

Dat is ook lekker handig. :')

Ik had een lamp gekocht die ik op mn dochters kamer heb gezet, maar daar liggen ze ook niet.
Schoenen gekocht, niet in de schoenendoos, zak of schoenen zelf.
en cadeautje gekocht, waar het ook niet bij in de zak zat.
Tas helemaal leeg gehad ook niet.
Luiertas ook niet.

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-15 13:49

Achter de box en bank ook gekeken.
Als dochter zegt ze niet te hebben gehad/ gezien dan kan ik voor 99% zeker zijn dat dat ook zo is. :)
ik vroeg haar wel vanmorgen toen ik aan het zoeken was voor de grap; okee nu zeg maar waar heb je ze verstopt. Toen zei ze in de kist. Ik kijken begint ze te lachen; Grapje ! :') leuk schat, leuk. :')
mijn auto heb ik sinds vandaag nieuw. En toen waren ze al vermist.
auto van schoonzus is ook nog een optie.
Maxi cosi ook gecheckt. onder het boxkleed ook gecheckt.

_Floss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 13:56

Toch maar even kijken in de auto? Nadat je naar binnen was geweest heb je de auto uitgeladen. Kan best zijn dat ze in/om de auto liggen of in de laadruimte....

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-15 14:01

_Floss_ schreef:
Toch maar even kijken in de auto? Nadat je naar binnen was geweest heb je de auto uitgeladen. Kan best zijn dat ze in/om de auto liggen of in de laadruimte....

Was de auto van schoonzus. Ik heb vanmorgen een nieuwe auto gehaald. Schoonzus is nog werken dus hoop dat ze bij haar erin liggen.

Julu72

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 14:01

Een keer letterlijk de route langslopen van de auto en wat je gedaan hebt voor je ze kwijt was? En dan ook op 'val-afstand' op de grond (onder kastjes e.d.) kijken.

Succes en ik hoop dat je ze snel vindt!

(dat ze in de auto waarmee je boodschappen hebt gedaan liggen is een hele goede optie, ook is het mogelijk dat je ze even snel bij de spiegel in de hal (als je die hebt, haha) hebt neergelegd, of op de trap... Geen idee wat je doet om ze maar 'even uit je handen kwijt te zijn' voor het dragen van je zoontje? Of dat ze bij het neerzetten van de maxicosi zijn gevallen in de omgeving ervan?

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 14:04

Heb je toevallig een hond of een kat? Als wij iets laten vallen pakt onze hond het en staat zo van hey joh je hebt wat laten vallen :)

Love_Mirra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 14:11

Kijk ook eens in de vuilbak, ik heb nog niet zo lang geleden de appelsienpers samen met appelsienschillen in de vuilnisbak gekieperd :)

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-15 14:15

De route was auto, pad naar de voordeur en de woonkamer in. Normaal gooi ik ze meteen op de eettafel. Maar in alle haast weet ik niet wat ik ermee gedaan heb. Schoonzus had ook de jongste bij zich dus heb snel mee uitgeladen zodat ze ook naar huis kon.
Het is ook niet 1 sleutel. Het is een karabijnhaak met een knuffeltje eraan, sleutel van schoonouders, sleutel van mijn ouders met een hondenpenning eraan en onze huissleutel. Dat die andere twee sleutels kwijt zijn vind ik nog erger.
Helaas ook geen huisdieren.
vuilnisbak heb ik ook al leeggehaald, aangezien ik vanmorgen mn tas nog had opgeruimd.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 14:18

Had je een jas aan? Heb je in alle zakken (en eventueel binnen voering) gekeken??
Ik was een tijd terug m'n huissleutels kwijt. En waar kwamen ze uiteindelijk vandaan?! In de mouw van m'n jas zit ook een zakje met rits. Helemaal overtuigd dat ik m'n sleutels altijd in m'n jaszak stop, had ik ze dus daarin gedaan..... :o

Roadracer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 14:18

Tussen de post? Bij het oud papier? Jaszak of tussen/in jasje van je zoontje? Verwarming, schoenenkast, fruitschaal, kasten waar alle boodschappen terecht zijn gekomen? Rondom de plek waar de auto geparkeerd stond, rondom uitrit (wie weet had je ze even op dak gelegd en zijn ze gevallen bij wegrijden). In je tas op een verkeerde plek (bijv. in het vakje waar je altijd je telefoon doet).
Op de stoelen (je zegt dat je ze normaal meteen op de tafel gooit, misschien daar vanaf gegleden en op/tussen een stoel terecht gekomen?).
Je zus vragen ook tussen haar babyspullen te kijken?
Succes!

tootje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 14:21

Ben ze ook wel eens kwijt geraakt en mij suf gezocht , terug gevonden aan de kapstok , had ze aan het haakje gehangen }:0

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-15 14:27

Alles nagekeken, nergens. Alle jassen nagekeken, wasmand leeg gehad. Niks.
Schoonzus is klaar met werken die gaat zo even kijken. Fingers crossed .
bedankt dat jullie allemaal zo meedenken !
Ga nu even tussen de spleten van de bank voelen. Lijkt me sterk maar eie weet.

LadyDaily

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 14:34

In de bank misschien?
Daar ben ik ze meestal in kwijt bijvoorbeeld achter een kussen.
Of ergens in een potje gedaan?

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 14:36

Nog een keer de zakken checken?
M'n schoonvader helemaal over de zeik; paspoort kwijt.
In alle zakken gekeken: niks
Volgende dag nog maar eens in z'n zakken gekeken.. bingo :+

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-15 14:39

Bank net gecheckt.
ik ga de kleding nog eens checken ! Maar het is echt een flinke bos door dat knuffeltje wat eraan hangt. Is niet snel te missen. Had ik extra eraan gehangen zodat ik m altijd snel vond in mn tas.