Telefoon onder de kraan

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Imagination

Telefoon onder de kraan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-15 20:15

Ja ik weet het, hoe krijg je dit nou weer voor elkaar. :+ Ik heb mijn telefoon perongeluk heeel even onder de kraan gehouden. Heb hem gelijk afgedroogt en het zag er naar uit dat alleen het scherm nat is geworden! Er zat een hoesje om dus er kan geen water via de zijkanten in zijn gekomen. Nu ik er aan terug denk heek dom van me, heb hem gelijk aan gezet om te kijken of hij het nog deed. Hij deed het gewoon prima! Heb hem voor de zekerheid toch maar even in een bakje rijst gelegt. Maar aangezien hij het nog deed en ik hem morgen vroeg weer nodig heb vraag ik me af of ik hem morgen gewoon weer kan gebruiken? Hij doet het gewoon goed en denk eigenlijk zelf dat de rijst niet nodig is. Wat is jullie advies?

xRooss

Re: Telefoon onder de kraan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 20:17

Als hij het doet, waarom niet? :)

Imagination

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-15 20:18

xRooss schreef:
Als hij het doet, waarom niet? :)

Ik ben bang dat als ik hem oplaad als er nog water in zit er kortsluiting komt! Dit las ik namelijk op internet :+

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 20:20

Water en vocht kan later gaan inwerken. Dus bakje rijst kan geen kwaad. Morgen gewoon aanzetten en hopen dat hij het doet :)

Edit: idd nu even niet aan lader. Gewoon morgen ochtend pas doen :)

Imagination

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-15 20:27

Blue_flower schreef:
Water en vocht kan later gaan inwerken. Dus bakje rijst kan geen kwaad. Morgen gewoon aanzetten en hopen dat hij het doet :)

Edit: idd nu even niet aan lader. Gewoon morgen ochtend pas doen :)

Oke bedankt! Dan overnacht ie vanavond toch nog even in de rijst!