300 mb vrij,maar geheugen vol?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Bakvis

300 mb vrij,maar geheugen vol?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-15 20:09

mn samsung is weer eens aan t fiets, mijn instgram deed het niet helemaal oke meer. Zo gauw ik iemand wou volgen en mn scherm refreshde ontvolgde hij automatisch. Paar keer mobiel opnieuw opgestart en in en uitgelogt maar nog steeds niet. Ik dacht dus dat i khem wel even zou kunnen verwijderen en opnieuw downloaden nou niet dus..

Ik kan geen enkele app meer downloaden (zelfs geen zaklamp app meer ) of hij geeft aan te weinig ruimte. Ook een app verwijderd en weer kon ik hem neit opnieuw downloaden. Hoe kan ik dit oplossen? Zag een code waarmee je geheugen deels kon wissen *#9900* of iets dergelijks, maar ben een beetje vang dat dat compleet mis gaat

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 20:34

Welke Samsung heb je? Android gaat namelijk regelmatig moeilijk doen als je minder dan 500mb vrij hebt op je INTERN geheugen. Mijn tips (ook in deze volgorde):
1. Indien mogelijk... Koop een sd-kaartje en zet daar al je muziek, foto's en apps op.
2. Verwijder dingen van je intern geheugen. Denk ook aan whatsapp-fotos/filmpjes. Dit gaat vanzelf naar je intern geheugen dus na een tijdje is dit opruimen aan te raden
3. Verwijder apps die je echt niet gebruikt! Vooral Samsung staat bekend om het meeleveren van als die je nooit gebruikt. Deze kun je soms verwijderen, maar een aantal ook niet. Als je slim bent schakel je deze apps uit, dan nemen ze geen ruimte in van updates, en KUNNEN ze niet meer op de achtergrond draaien en daardoor geheugen en batterij gebruiken.

ik hoop dat mijn tips geen chinees lijken? Als het niet lukt laat maar weten.

Ohh, en een tip... De facebook app gebruikt heel veel ruimte. Daarnaast hebben veel mensen ook de messenger geïnstalleerd om te chatten, wat ook veel ruimte inneemt. Beter verwijder je beide apps en doe je alles op facebook in je browser. Enige nadeel is dat je dan geen notificaties meer krijgt.

XMandylover

Re: 300 mb vrij,maar geheugen vol?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 16:59

Had ik ook met mijn oude telefoon, als je alle apps die je niet gebruikt uitzet en als het kan verwijderd heb je weer wat ruimte. Ook kun je bij instellingen van alle apps de updates weghalen, dat je de minst nieuwe versie van bijv. Whatsapp hebt. Als je dat doet, bespaar je weer ruimte ;)