Hoe veel mensen heb jij "gedate"?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cubone

Hoe veel mensen heb jij "gedate"?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-15 23:27

Ik kwam zojuist een jongen tegen waar ik ooit eens twee keer mee op date ben geweest zodoende zat ik te denken.. Ik ben volgens mij echt met belachelijk veel mensen op date geweest. Ik ben denk ik toch echt met een stuk of 30 verschillende dames en heren op pad geweest. En ja. Dit waren stuk voor stuk echte dates. En dat in 8 jaar tijd, waarvan ik tussendoor 4 jaar in relaties heb gezeten. Oftewel 30 verschillende datepersonen in 4 jaar is.. 7 a 8 dates per jaar. Op zicht klinkt dat zo niet als bizar veel, maar wel als ik me zo bedenk dat dit allemaal verschillende mensen waren... En ik met een enkeling ook wel vaker heb afgesproken als alleen die eerste gefaalde date... Ik vind mezelf toch wel een behoorlijke seriedater. Nu ging ik in die periode ook wel 3 dagen in de week stappen dus ontmoette nogal veel gezellige mensen is mijn excuus dan maar :o En ben vaak ook weer snel op mensen uitgekeken :o En was ik altijd wel te porren voor gezelligheid en om mensen te leren kennen al waren ze in eerste instantie niet direct mijn type :+ Maar toch.

Nu weet ik dat mijn vriend slechts met 4 verschillende dames heeft gedate, waardoor ik mezelf nu toch wel de vraag stel :o Hoe veel verschillende mensen hebben jullie gedate? :D

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 23:36

Wow goeie vraag.. Echt geen idee. Heb nu ook een relatie maar daarvoor wel echt regelmatig gedate. Denk tussen de 7 en 10 per jaar tussen mijn 19e t/m 24e (toen kreeg ik een relatie).

Mijn vriend heeft veel meiden 'gehad' maar echt daten weet ik niet, hij was meer van de bootycalls ben ik bang :')
Laatst bijgewerkt door xApple op 18-05-15 23:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 23:36

0 :')
Misschien 1, was vorige week. Weet niet zo goed of het nou een date was of niet. Ik ging achterop de motor bij hem en we hebben paar terrasjes gepakt. Hij vindt mij wel heel leuk, ik zie hem meer als vriend denk ik. Dus geen idee of dat als date telt :')

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 23:58

ik ben niet zo van het daten, want heb het gevoel dat het toch niet werkt bij mij helaas >;) >;) >;) :roll: :roll:

nee ik kan beter de eeuwige vrijgezel blijven. :j :j :j

heb overigens 3x gedate, waarvan 2 langdurige relaties 8-) 8-) :) :)

_AB_

Re: Hoe veel mensen heb jij "gedate"?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 00:23

Met 2 jongens van internet gedate.
En met Mn vriendje was het na 6 jaar vriendschap en 3 dates raak :)

jahoorisgoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 00:28

Ik heb vanaf mijn 16e tot nu een stuk of 15 jongens gedate, waarvan 2 langdurige relaties. Verder denk ik dat 10 van de 15 dates wel een vervolg date had, het was alleen nooit serieus genoeg voor een echte relatie.
Min de langdurige relaties komt dat uit op 5 of 6 jongens per jaar.
Gelukkig ben ik nu al ruim een half jaar samen met m'n vriend, ik vind daten echt verschrikkelijk :')
Laatst bijgewerkt door jahoorisgoed op 19-05-15 00:39, in het totaal 1 keer bewerkt

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 00:32

ligt er een beetje aan denk ik wat je onder 'daten' verstaat..
soms vind ik dat wel eens een modewoord
en sommigen gebruiken dat als dekmantel voor one night stands, naast de dansvloer ook de horizontale tango om het zo maar even te noemen.

op stap gaan met vrienden kan net zo goed als een keertje op stap gaan, of gaan winkelen of een filmpje pakken met 1 vriend.. en als je een hapje eten gevolgd door een filmpje waarna de een de ander thuisbrengt een date zou kunnen noemen.. dan ben ik honderden keren op date gegaan..
vooral met mijn buurvrouw, die een vriend heeft en een zoon die slechts 2 jaar jonger was dan mijn persoontje haha..

wanneer is daten daten? als je serieuze interresse in een relatie met diegene hebt? dan is 7-8 x per jaar toch wel aardig wat, of je raakt heel gemakkelijk 'verliefd'.

om een ander beter te leren kennen? dan kan dat wel veel vaker worden dan 7-8x per jaar en van alle sexes en leeftijden.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-15 01:03

elenaMM77 schreef:
ligt er een beetje aan denk ik wat je onder 'daten' verstaat..
soms vind ik dat wel eens een modewoord
en sommigen gebruiken dat als dekmantel voor one night stands, naast de dansvloer ook de horizontale tango om het zo maar even te noemen.

op stap gaan met vrienden kan net zo goed als een keertje op stap gaan, of gaan winkelen of een filmpje pakken met 1 vriend.. en als je een hapje eten gevolgd door een filmpje waarna de een de ander thuisbrengt een date zou kunnen noemen.. dan ben ik honderden keren op date gegaan..
vooral met mijn buurvrouw, die een vriend heeft en een zoon die slechts 2 jaar jonger was dan mijn persoontje haha..

wanneer is daten daten? als je serieuze interresse in een relatie met diegene hebt? dan is 7-8 x per jaar toch wel aardig wat, of je raakt heel gemakkelijk 'verliefd'.

om een ander beter te leren kennen? dan kan dat wel veel vaker worden dan 7-8x per jaar en van alle sexes en leeftijden.

Ik versta een date onder een date op het moment als beide personen open staan voor eventuele opbloeiende liefde en ook afspreken met als "doel" elkaar eventueel hier voor te leren kennen. (wat al dan niet wellicht na een date afgekapt word *D ) Ik weet het even niet beter te omschrijven :Y)

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 01:06

3 :)
Alledrie vele malen meer gezien dan na de eerste date..

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 01:14

Dus one night stands enzo tellen niet mee? :))

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 01:26

lifaya schreef:
Dus one night stands enzo tellen niet mee? :))

voor jou wel lifaya, maar dan moet je wel zeggen hoeveel one night stands je versleten hebt :P

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 01:32

Nehhhh..... Laat maar dan. Als ik een gezamelijk nummer mag zeggen wel hahaha

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 01:57

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet helemaal bij heb gehouden, ben nu zo'n drie maand vrijgezel en heb denk ik sinds toen zo rond de 20 jongens gedate. Hiervoor 3 jaar relatie gehad dus soort inhaalslag laat maar zeggen. :') Vind daten op dit moment erg leuk, gezellig nieuwe mensen leren kennen maar "bekijk alle opties" even om het zo maar te zeggen, zaten echt wel wat leuke tussen maar ben er nu toch nog niet aan toe weer echt een relatie beginnen. Maar dat ik er zoveel mee bezig ben is deels ook omdat waar ik nu woon verder niks te doen is, dus maak er soms een soort uitstapjes van. Zo was ik er laatst eerst met een wezen zwemmen, daarna met een ander film gekeken en uit eten geweest en vervolgens met de laatste nog een paar uur in lounge doorgebracht, toen blijven slapen want hij woonde 3 uur verderop en dag erna nog naar het strand geweest.

Vertel ze wel allemaal van tevoren eerlijk dat ik op het moment meerdere jongens date en niet op zoek ben naar iets serieus dus dan weten ze waar ze aan toe zijn. Mocht ik echt iemand tegenkomen waar het geweldig mee klikt en het loopt zo sta ik er wel weer voor open, maar als ik de keus had zou ik zeggen liever niet. Laatst ook zo'n jongen die na een date toch over samenwonen, trouwen en kinderen begon, vond het toch wel wat creepy aangezien ik 19 ben, hij 23 was ofzo en we pas 2 dagen met elkaar praatte.. Geniet nu gewoon even volop van het single zijn. En met een paar klikt het wel echt goed dus wie weet word het ooit nog wel wat maar tot die tijd blijf ik ze lekker allemaal daten. Ga er overigens zeer zelden "verder" mee voor degene die het zich afvragen :Y)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 08:23

Ik geloof dat ik op 9 uit kom.... Wel 2 jaar een relatie gehad. Ik ben er niet zo goed in _O-

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 08:23

Minimaal 16 van 2010 tot ik vorig jaar iets met mijn vriend kreeg.
En vast nog wel een paar waaraan ik de gedachte heb verdrongen :+

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 08:26

2..
Alle twee geresulteerd in een relatie.
En ik ben van plan om op die 2 te blijven :')

Gianti

Ik durf dat toch niet echt te gaan tellen :') _O-

Ayasha
Blogger

De derde is mijn man geworden. :)

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 08:38

Ik ben na bijna 7 jaar nog steeds met mijn eerste vriendje, dus 1. :o

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 08:49

In 3 jaar een stuk of 8 denk ik?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 09:46

In zo'n 4 jaar met 3. Waarvan 1 een relatie van 1,5 jaar. De tweede een vrij korte relatie. En de derde is mijn huidige vriend. <3

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 09:51

Ik ben met 4 mensen wel eens op date geweest, maar van 2 wist ik niet dat het een date was. :')

Dus maar 2 dates in mijn leven gehad. Heb dan ook al vanaf mijn 17e een vriend.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 10:49

Ik geloof zo dat ik ook maar geen nr ga noemen :') Maar zoals jij een date omschrijft, TS, zo waren de meeste ook niet eigenlijk...

Ik vind 't wel leuk om te doen altijd eigenlijk. Nieuwe mensen leren kennen en wie weet in wat voor situaties je weer terecht komt :P

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 11:00

2 jongens en ik ben 17 jaar :) Met de eerste twee x gedate maar toen was ik hem al beu :') En nu samen met date nummer 2. Hoewel we nooit echt een date gehad hebben, ik ging gewoon eens kijken bij hem op de boerderij. En dat werd meer dan 1 keer :))

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 11:03

Ik ben niet zo heel erg van daten. Ik date ook niet erg vaak. Spreek soms wel eens met iemand via het internet af, maar ik zie het niet als een date want ik ben niet op zoek.