elenaMM77 schreef:ligt er een beetje aan denk ik wat je onder 'daten' verstaat..
soms vind ik dat wel eens een modewoord
en sommigen gebruiken dat als dekmantel voor one night stands, naast de dansvloer ook de horizontale tango om het zo maar even te noemen.
op stap gaan met vrienden kan net zo goed als een keertje op stap gaan, of gaan winkelen of een filmpje pakken met 1 vriend.. en als je een hapje eten gevolgd door een filmpje waarna de een de ander thuisbrengt een date zou kunnen noemen.. dan ben ik honderden keren op date gegaan..
vooral met mijn buurvrouw, die een vriend heeft en een zoon die slechts 2 jaar jonger was dan mijn persoontje haha..
wanneer is daten daten? als je serieuze interresse in een relatie met diegene hebt? dan is 7-8 x per jaar toch wel aardig wat, of je raakt heel gemakkelijk 'verliefd'.
om een ander beter te leren kennen? dan kan dat wel veel vaker worden dan 7-8x per jaar en van alle sexes en leeftijden.
Ik versta een date onder een date op het moment als beide personen open staan voor eventuele opbloeiende liefde en ook afspreken met als "doel" elkaar eventueel hier voor te leren kennen. (wat al dan niet wellicht na een date afgekapt word
) Ik weet het even niet beter te omschrijven