Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
met 2 paarden, werk, huishouden en een deeltijd studie kan ik wel wat gebruiken.
Echt, als je het zo naar je zin hebt moet (mag!) je het echt niet veranderen. Zolang jíj je er goed bij voelt moet je het doen.
Punz schreef:Hoeveel slaap je per nacht TS? Of is het ook moeilijk om te slapen?
Want als je merkt dat dat ook lastig wordt door je energie te veel, en je slaapt niet of maar heel weinig, dan is het toch verstandig om even naar je huisarts te gaan. Het is namelijk mogelijk dat je van een depressie in een manie schiet. Als dat zo is dan is het belangrijk om toch op tijd in te grijpen.
Punz schreef:Hoeveel slaap je per nacht TS? Of is het ook moeilijk om te slapen?
Want als je merkt dat dat ook lastig wordt door je energie te veel, en je slaapt niet of maar heel weinig, dan is het toch verstandig om even naar je huisarts te gaan. Het is namelijk mogelijk dat je van een depressie in een manie schiet. Als dat zo is dan is het belangrijk om toch op tijd in te grijpen.
Ik kan slapen waar ik wil wanneer ik wil en kom zeker aan voldoende uren. Durf zelfs te zeggen dat ik nu beter slaap, veel dieper
Ik heb energietekort maar ideeën te over.
Daarom ook dit topic, ergens heb ik het gevoel: Klopt dit wel?

Dus denk als ik dit zo een beetje zie dat het eigenlijk wel goed zit
)
zijn die rot kerels toch nog ergens goed voor

En als aanvulling daarop: vraag iemand die jou goed kent en die jij vertrouwt om hier ook op te letten, want als je wel degelijk in een manie schiet, dan zie je het toch niet allemaal meer even scherp.