Alles wat je meemaakt dat niets met paarden te maken heeft

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sunshinee

Alles wat je meemaakt dat niets met paarden te maken heeft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-15 18:32

Dat staat dus onder : het leven zonder paarden.

Wat maak ik mee?
Juist, niets...

Even in het kort, normaal gesproken ga ik naar school, ik geef les, ik heb 3 paarden + 1 veulen waarvan 1 mijn wedstrijdpaard, dus serieus trainen.
Ik heb een vriend in het westen dus ik reis regelmatig voor een avondje heen en weer. Sochtends ga ik dan naar mijn paard, smiddags naar het westen en de volgende ochtend terug en smiddags weer naar mijn paard en school, of wat ik verder die dag heb.

Vanmorgen heb ik mijn paard gedaan omdat ik mijn ouders naar het vliegveld moest brengen, en nu? Ik verveel me zo erg.

Ik heb niks te doen, kan niet even kletsen met mijn moeder ofzo, ik heb erg weinig (echte) vrienden omdat ik normaal geen tijd daarvoor heb.

Nu ga ik me deze week ontzettend vervelen omdat ik voor mijn doen veel vrije tijd heb deze week.

Ik heb een hekel aan tv kijken en ik ben ook nog eens "ziek" (super verkouden/keelpijn)

Wie o wie heeft tips om mij door deze week te slepen? :D

En herkent iemand dit probleem? Wanneer je eindelijk eens vrije tijd hebt, je direct super verveelt?

Het is toch weer een lang verhaal geworden, respect voor de lezende bokkers!

Kirrr

Re: Alles wat je meemaakt dat niets met paarden te maken heeft

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 18:42

Ik herken het wel.

Normaal vanavond training op verplaatsing. Blijkt het geen training te zijn.
Vanochtend alles al gedaan..

Dus nu is het ook leeg.

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-15 19:02

Wat ga jij doen dan?

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 19:05

Och heerlijk is dat. Beetje internetten, bokt, opruimen, hobby'en, lezen, muziek luisteren, stukje wandelen. Kan ik mijn dag wel mee vullen.

Edit, ik heb nog twee hoofdstellen die ik eens een ander kleurtje wil geven met lederverf, een wedstrijd jasje die ik wil pimpen..

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-15 19:06

Ik heb mijn kamer helemaal netjes, alles voor school klaar, geen honger dus niks te koken en te verkouden om te bewegen. Voel me echt een ouwe zeur!

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 19:08

Ha, je komt uit de buurt zie ik! Ik heb nog genoeg te doen hoor!

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-15 19:13

Ik heb je een pb gestuurd!

Lady24

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 20:09

Nou dit herken ik ook echt wel... Vaak als paardrijden niet doorgaat, eigenaresse moet dan onverwachts werken. We rijden altijd samen buiten dus dan gaat het niet door. En dan weet ik niets meer om te doen...
Je mag natuurlijk altijd pb'en als je wilt kletsen :D

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 20:12

Ik herken het! Ik had nu twee weken vakantie, ik kon gelukkig af en toe bij m'n bijbaan werken. Verder ga ik af en toe naar de stad.
Ik ga altijd simsen in de vakantie, ik had deze vakantie de Sims 4 gekocht en de tijd gaat dan echt snel :') tenminste als je dat leuk vind natuurlijk.
Verder chill ik gewoon en doe rustig aan haha, vind t wel lekker zo, maar moet het niet 10 weken zo hebben..

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 23:21

Dat herken is soms wel. Ik moet altijd iets te doen hebben, anders voel ik mij zo 'leeg'. Vooral als het buiten ook nog eens geen mooi weer is.
Ik ga dan internetten, lezen, muziek luisteren, schoonmaken/opruimen. fitness oefeningen doen. Maar als het weer goed is, kan ik mijn dagen prima doorkomen, vooral veel fietsen, wandelen, hardlopen en paardrijden.
Wat je ook kunt doen is een taart bakken of uitgebreid koken.

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 23:22

Herkenbaar... En vooral nu verveel ik me want ik heb een scriptie deadline die ik sowieso niet haal dus dat wordt herkansing en ik verveel me gewoon! Zoveel vrije tijd en de motivatie voor school is een beetje meh terwijl mijn diploma zo kortbij komt :\

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-15 09:26

Gelukkig nog meer meiden die dit herkennen!
Ruby, sims vind ik echt zoo niks aan, sowieso laptop en tv vind ik stom.. haha

Gucci, ja inderdaad een leeg gevoel... gisteren kwam ook ineens overwacht een vriendin bij mij eten dus heb voor haar gekookt! Was erg gezellig

Chimello, even doorzetten dan ben je ervanaf!!

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 09:45

Jaa! Ik zit niet meer op school. Werk wel, maar dat is verschillend welke dagen. En als ik nu vrij ben... Ooooo ik weet na het huishouden niet meer wat ik moet doen.. Zit dan vaak op m'n telefoon te koekeloeren, wat ook snel ophoudt omdat er niks te doen is. Of tv kijken, waar smiddags ook nooit wat op is behalve die teleshop |o
Meeste vriendinnen (zoveel heb ik er nou ook weer niet) zitten nog op school.

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-15 10:04

Haha zo herkenbaar. Ik kijk ook te veel op mn telefoon uit verveling dat ik alles wel eens heb gezien..

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 10:43

Ja erg he, die telefoons tegenwoordig! :P
Over een half jaartje verveel ik mij niet meer zo erg haha.
Maar bleergh.. Nu ook weer.. _O-

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-15 12:54

Wat ga je over een half jaar doen dan??

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 13:41

Sunshinee schreef:
Wat ga je over een half jaar doen dan??

Verwachten we ons eerste kindje.

Heb zostraks maar de diepvries schoongemaakt. Hij heeft de hele nacht op een kier gestaan.. Dus was ik wel even 1,5 u zoet mee :')

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-15 15:33

Ooh wat leuk gefeliciteeeerd!!
Minder leuk van de diepvries hahaha

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 15:38

Pfff, nou ja, ik zou aan school moeten zitten (doe ik nu ook wel hoor, het moet wel, wil ik mijn studie volgend jaar kunnen afronden), maar de motivatie is er niet zo.
Verder beetje internetten, tekenen, kleuren voor volwassenen, haken, lezen, tv kijken, eens in de zoveel tijd mijn hamster's hok verschonen... Binnenkort krijg ik ratjes, dus dan ben ik ook lekker bezig hen te trainen! :)

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 15:51

Ik heb net twee weken vrij gehad.
Omdat ik normaal hele volle dagen heb, probeer ik in de vakantie dingen te doen waar ik normaal weinig tijd voor heb.
Sowieso doe ik extra huishoudelijke taken. Even net een beetje extra.
Leuke dingen doen met mijn pony. Spullen uitzoeken, misschien het één en ander verkopen.
Wandelen met de hond of een stuk fietsen.
Met iemand afspreken waar anders nooit van komt.

De afgelopen twee weken zijn voorbij gevlogen. Ben wel lekker met alles bij. Ook wat aan werk gedaan zodat ik komende week meer tijd over heb.

dropveterr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 15:52

Herkenbaar!

Ik zit nu midden in mijn examens, maar heb erg veel tijd (ik wil het zo graag halen, maar omdat je niet echt kan leren is de motivatie een beetje slecht :').

In die tijd leer ik (VRESELIJK :+ ) wat ik leren kan, maar dat is niet veel je moet het gewoon snappen (kan moeilijk alles van 4 jaar lang leren ;) ) en ga ik naar stal om daar lekker bij te praten, te helpen/kijken wanneer ze bezig zijn met paarden beleren, doorrijden en trainen, help ik maar wat in de stallen en rijd ik mn eigen paardje.

Maar straks naar de examens heb ik een soort van vakantie. Ik weet dan ook echt niet wat ik moet hoor ! Ik heb zat vriendinnen, maarja ik vind niet veel leuk, ja de paarden haha :) ! En heb ook zo'n beetje alleen 'paardenvriendinnen'

Maar ik kan ook echt niet lang tv kijken, muziek luisteren en gewoon wat internetter al helemaal niet. HELP!

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 16:00

Ik heb een dik woordzoekerboek liggen en wat legpuzzels, ga binnenkort zo'n hama-set (strijkkralen zegmaar) bestellen en ben verder vnl aan het computeren (fora, spelletjes) en films/series aan het kijken.

dropveterr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 16:15

lor1_1984 schreef:
Ik heb een dik woordzoekerboek liggen en wat legpuzzels, ga binnenkort zo'n hama-set (strijkkralen zegmaar) bestellen en ben verder vnl aan het computeren (fora, spelletjes) en films/series aan het kijken.

Oh voor die legpuzzels moet je echt geconcentreerd zijn, dat kan ik echt niet lang :+

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 16:18

daarom doe ik ze beetje bij beetje. :P
eerstde randstukjes van de middenstukjes scheiden, dan de randstukjes in elkaar zetten, dan bijv de lucht puzzelen en zo steeds verder en elke keer gewoon even 10-15 minuutjes.

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 16:19

Daar heb ik dan weer echt nooit last van haha. Ik heb juist chronisch tijdgebrek :') Verveel me zelden.
Heb 2 bijrijdpaarden, van verschillende eigenaren. Kan er altijd nog meer rijden als ik zin heb maar dat zijn m'n 2 vaste, eigen bijrijdpaarden. Dus kan altijd wel naar een paard toe :D
Andere grote hobby van me is sporten, dus ben ook vaak in de sportschool te vinden.
Verder werkte ik fulltime, dus had sowieso al niet super veel tijd. Nu sinds een week werkeloos (omdat ik over 4 dagen naar Canada ga), maar heb het super druk met vanalles.
Nouja, dan heb ik nog vrienden en vriendinnen waar ik veel mee praat of afspreek.
En als ik nou echt een keer niks te doen heb, dan ga ik lekker serie of filmpje kijken :D