Wat maak ik mee?
Juist, niets...
Even in het kort, normaal gesproken ga ik naar school, ik geef les, ik heb 3 paarden + 1 veulen waarvan 1 mijn wedstrijdpaard, dus serieus trainen.
Ik heb een vriend in het westen dus ik reis regelmatig voor een avondje heen en weer. Sochtends ga ik dan naar mijn paard, smiddags naar het westen en de volgende ochtend terug en smiddags weer naar mijn paard en school, of wat ik verder die dag heb.
Vanmorgen heb ik mijn paard gedaan omdat ik mijn ouders naar het vliegveld moest brengen, en nu? Ik verveel me zo erg.
Ik heb niks te doen, kan niet even kletsen met mijn moeder ofzo, ik heb erg weinig (echte) vrienden omdat ik normaal geen tijd daarvoor heb.
Nu ga ik me deze week ontzettend vervelen omdat ik voor mijn doen veel vrije tijd heb deze week.
Ik heb een hekel aan tv kijken en ik ben ook nog eens "ziek" (super verkouden/keelpijn)
Wie o wie heeft tips om mij door deze week te slepen?

En herkent iemand dit probleem? Wanneer je eindelijk eens vrije tijd hebt, je direct super verveelt?
Het is toch weer een lang verhaal geworden, respect voor de lezende bokkers!
tenminste als je dat leuk vind natuurlijk.
) wat ik leren kan, maar dat is niet veel je moet het gewoon snappen (kan moeilijk alles van 4 jaar lang leren
) en ga ik naar stal om daar lekker bij te praten, te helpen/kijken wanneer ze bezig zijn met paarden beleren, doorrijden en trainen, help ik maar wat in de stallen en rijd ik mn eigen paardje.