Wie o wie: stage gezocht toegepaste psychologie!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_TB_

Wie o wie: stage gezocht toegepaste psychologie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-15 11:33

Hoi iedereen,

Omdat ik veel moeite heb om een geschikte stage te vinden probeer ik het op deze manier.
Ik doe mijn HBO studie via de NTI, het is een geaccrediteerde studie.

Vanuit het NTI word ik niet geholpen aan een stage, zij vinden dat dit de verantwoordelijkheid is van de student.
Jammer genoeg heb ik problemen om een stage te vinden, veel organisaties hebben contracten met hogescholen of vragen alleen universitaire studenten.

Mijn vraag is nu of er bokkers zijn die mij kunnen helpen. Ben je werkzaam bij een GGZ instelling, ziekenhuis, revalidatiecentrum, verzorgingstehuis o.i.d. waar ik misschien terecht zou kunnen? Alle tips zijn welkom!!

O ja, alleen de provincies Brabant, Limburg en Zeeland zijn niet haalbaar.

Bedankt alvast. :D

kelliiee1993

Re: Wie o wie: stage gezocht toegepaste psychologie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 11:41

Wat vervelend dat je niet geholpen word zeg.
Ik heb een tijdje terug ook gekeken voor een opleiding bij de NTI maar er stond toch echt duidelijk bij dat zij jou gingen helpen wanneer je geen stageplek kon vinden.

Er zijn site's waar je stageplaatsen kunt vinden. Weet hem zo even niet uit mijn hoofd. Maar op de site van de loi had ik die gevonden.

_TB_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-15 13:06

Niets is minder waar helaas.

Ik heb al veel sites bekeken en allerlei zoekmachines gebruikt. Ik hoop nu dat iemand iets weet dat niet per se op Internet staat maar wel mogelijkheden zijn. Als iemand een gepaste stage weet die wel op Internet staat dan is dat natuurlijk van harte welkom!

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 13:15

In welke regio woon je? Wil best voor je rondkijken!

Want zie dat Brabant, Limburg en Zeeland niet haalbaar zijn, maar dan alsnog heb je een groot gebied waar in te zoeken valt.

Ik ken iemand die toegepaste psychologie heeft gestudeerd en die liep toen destijds bij een praktijkschool, een school voor moeilijk leerbare kinderen.
Misschien kun je zoiets proberen, en dan gewoon bellen of ze plek hebben voor jou.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 13:53

Ik denk dat het zou helpen als je beschreef waar je stage uit moet bestaan met voorbeelden van stages die zijn goedgekeurd. Ik ken bijvoorbeeld de opleiding niet en ik gok best wat mensen met mij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 14:07