relatie uit na 2 jaar

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kosje4

relatie uit na 2 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-15 19:47

Ik Wil het graag even van me afchrijven

Gister heeft me vriend naja nu ex het uitgemaakt
Uk had dit niet verwacht
Zijn rede was dat zijn gevoel weg was het lag niet aleen aan mijn mAr ook aan hen zegt die ik snap niet hoe het gevoel weg kan zijn en hoe je ineebs niet meer van iemand kN houden.
Ook zij hij dat hij miss niet toe is Aan een relatie .
Ik voel me zo poedersuiker en ga kapot van de verdriet ik snAp het ook gewoon niet het ging zo goed onze relAtie

Ben echt heel erg verdrietig :(

_Kyarah

Re: relatie uit na 2 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 20:03

Sterkte :(:)!

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 20:25

Heel veel sterkte.

Kosje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-15 20:33

Dankjewel
Ik snap echt niet dat zoiets zomaar weg kan zijn kan dit zomaar ineens hij voelde dit sinds een paar dagen zij hij

Zelf denk ik.miss dat t alemaal.mijn schuld is of dat zijn 2ling broer hen heeft op lopen stoken want kreeg t gevoel dat hij mij niet mocht en ins niet. Gunde
ik weet t gwn echt niet
Zit met zoveel vragen

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 21:07

Sterkte,
wat ik niet snap is dat je 2 jaar een relatie hebt, hij ineens zegt, dat hij niet klaar is voor een relatie.

dan had ie toch veel eerder kunnen stoppen? :)

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 21:11

Ik snap wel dat je gevoel weg kan zijn na 2 jaar. Ik moet bekennen dat ik het ook eerder van mijn kant gehad heb. Na 2 jaar relatie was het voor mij ook klaar, was al wel iets eerder maar nam toch in vrij rap tempo af :j

Wel heel veel sterkte komende tijd, zou zeker oven een tijdje eens rustig praten, als alles een beetje gezakt is.

Kosje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-15 21:15

_Yasmine_ schreef:
Ik snap wel dat je gevoel weg kan zijn na 2 jaar. Ik moet bekennen dat ik het ook eerder van mijn kant gehad heb. Na 2 jaar relatie was het voor mij ook klaar, was al wel iets eerder maar nam toch in vrij rap tempo af :j

Wel heel veel sterkte komende tijd, zou zeker oven een tijdje eens rustig praten, als alles een beetje gezakt is.

Ja maar snap niet hoe we hadden het zo leuk samen deden veel leuke dingeb
Mijn gevoel is niet weg

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 21:29

Maar je kan het ook leuk hebben maar toch geen toekomst meer zien, voelde hij zich misschien meer als een vriendschap? (ik gok maar wat, daarvoor zul je hem zelf moeten spreken)

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 21:33

Nog eentje.. Het gaat wel lekker zo op bokt :(:)

Eeen goed gesprek is denk ik wel even belangrijk. Ook voor jou, zodat je het goed kan afsluiten en niet met vragen blijft zitten.

Sterkte ermee !

Kosje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-15 21:38

JCDJK schreef:
Nog eentje.. Het gaat wel lekker zo op bokt :(:)

Eeen goed gesprek is denk ik wel even belangrijk. Ook voor jou, zodat je het goed kan afsluiten en niet met vragen blijft zitten.

Sterkte ermee !

Ik wil zeker een gesprek met hem maar ik wacht nog even ermee
Ik hoop dat die alles gewoon goed uitlegt waarohij is zelf ook verdrietig en hijbheeft het met pijn en.moeite gezegd met veel.tranen en hij voelt zich heel.poedersuiker zegt die
Hij app mij nog wel en zegt nig wel liefie dat vind ik.vreemd als alles kapot is.voor mijn
Laatst bijgewerkt door Kosje4 op 14-05-15 21:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 21:41

Allereerst heel veel sterkte TS. Het voelt enorm k met de u plus t om zo onverwachts gedumpt te worden.

De meeste vragen die je hier typt kan alleen je ex beantwoorden denk ik :(:)

Ik zag dat je 20 jaar bent. Ik weet niet hoe oud je ex is? Van je 18e tot je 20e een relatie hebben van 2 jaar en daarna je gevoel kwijt raken voor diegene, dat is denk ik best wel 'gemiddeld'. Hmmz 'gemiddeld' klinkt misschien raar. Het is ook een beetje lastig om uit te leggen. Laat ik zeggen dat het heel veel tieners/young adults overkomt. Jij (en/of je ex) bent nog aan het onderzoeken wie of wat bij je past, wat verliefdheid is en wat 'houden van' is.

Voorbeeldje vanuit mezelf: ik wist pas na 4 relaties (ben nu 27 jaar) wat 'houden van' is. Voor die tijd heb ik dus vier relaties gehad van gemiddeld 2,5 jaar, waarna één van de twee het elke keer uit maakte. En ja, mijn hart werd vaak gebroken. Maar daar wordt je hart ook groter van :j Groter om aan de volgende liefde te geven. Schrale troost misschien..

Een gesprek met je ex om een aantal dingen duidelijk te krijgen kan ik wel aanraden. Zodat je de situatie voor jezelf ook beter kunt afsluiten. Sterkte TS! :(:)

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 21:42

Sabini, wat heb je dat mooi uitgelegd/verwoord!

Kosje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-15 21:44

_Yasmine_ schreef:
Maar je kan het ook leuk hebben maar toch geen toekomst meer zien, voelde hij zich misschien meer als een vriendschap? (ik gok maar wat, daarvoor zul je hem zelf moeten spreken)

Geen idee ik snap.t echt niet ik.heb niks gemerkt dat hij t niet leukbvond meer ofz
Hij is altijd bgelukkig enz geweest

Babbelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 21:44

Sterkte, TS!

Kosje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-15 21:47

Sabini schreef:
Allereerst heel veel sterkte TS. Het voelt enorm k met de u plus t om zo onverwachts gedumpt te worden.

De meeste vragen die je hier typt kan alleen je ex beantwoorden denk ik :(:)

Ik zag dat je 20 jaar bent. Ik weet niet hoe oud je ex is? Van je 18e tot je 20e een relatie hebben van 2 jaar en daarna je gevoel kwijt raken voor diegene, dat is denk ik best wel 'gemiddeld'. Hmmz 'gemiddeld' klinkt misschien raar. Het is ook een beetje lastig om uit te leggen. Laat ik zeggen dat het heel veel tieners/young adults overkomt. Jij (en/of je ex) bent nog aan het onderzoeken wie of wat bij je past, wat verliefdheid is en wat 'houden van' is.

Voorbeeldje vanuit mezelf: ik wist pas na 4 relaties (ben nu 27 jaar) wat 'houden van' is. Voor die tijd heb ik dus vier relaties gehad van gemiddeld 2,5 jaar, waarna één van de twee het elke keer uit maakte. En ja, mijn hart werd vaak gebroken. Maar daar wordt je hart ook groter van :j Groter om aan de volgende liefde te geven. Schrale troost misschien..

Een gesprek met je ex om een aantal dingen duidelijk te krijgen kan ik wel aanraden. Zodat je de situatie voor jezelf ook beter kunt afsluiten. Sterkte TS! :(:)

Hoi dankjewel
Ik ben 20 en hij 23
Moet zeggen dit is me eerste echte liefde waar ik zo enorm gelukkig mee was ik had gehoopt oud te worden met hem.
Ik hoef voorlopig geen ander

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 21:49

Met vrijgezel zijn is ook niets mis :o

Kosje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-15 21:52

Sabini schreef:
Met vrijgezel zijn is ook niets mis :o

Klopt hoor
Ik wird aleen gek van mezelf op t moment
Ziveel vragen verdriet en soms denk ik dat de reden niet klopt
2 weken geleden.hield die mig zooo veeeek van.mij en was die zo gelukkkig en wou die me niet kwijt

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 21:56

Meid geef het even rust. Probeer tot jezelf te komen, het zal even zwaar zijn maar geloof me het wordt beter! Een jongen die het zo plots uitmaakt verdient niet een meisje als jou wat van hem houdt. Keep your head up, en met wat weekjes zal die merken wat die kwijt is.

nuscaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 22:00

Heel veel sterkte. Uit ervaring kan ik je vertellen dat het inderdaad zo ineen keer over kan zijn met iemand zijn gevoelens. Dat hij twee weken geleden nog zoveel van je hield, ja dat kan op dat moment nog zeker zo geweest zijn. Hoe moeilijk ook daar moet je niet aan denken. Voor degene wiens gevoel ineen keer weg is is het vaak ook niet goed uit te leggen. Dat is het lastige met gevoelens.

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 22:10

JCDJK schreef:
Sabini, wat heb je dat mooi uitgelegd/verwoord!
Dankje!

Kosje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-15 00:36

Nessie schreef:
Meid geef het even rust. Probeer tot jezelf te komen, het zal even zwaar zijn maar geloof me het wordt beter! Een jongen die het zo plots uitmaakt verdient niet een meisje als jou wat van hem houdt. Keep your head up, en met wat weekjes zal die merken wat die kwijt is.

Lief van je dankjewel